بازدید 6323
۱
افشاگری علیرضا دبیر از مافیای فیلا:

مقام سومی کشتی ایران را در چنددقیقه به آمریکا دادند

در رشته آزاد ما به ناحق در رده چهارم جهان قرار گرفتیم. به ما گفتند که مقام سوم را کسب کرده‌ایم حتی به دنبال ما آمدند تا مربی ما روی سکو برود، اما همه‌چیز عوض شد. بعد از آن خودم با لالوویچ صحبت کردم و گفت که جدول تغییر کرده، به کشتی‌گیر آمریکایی در وزن ۸۶ کیلوگرم رتبه نهم داده شد و چهار امتیاز به او دادند.
کد خبر: ۹۲۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳ 24 September 2019

علیرضا دبیر در بازگشت از قزاقستان دست به افشاگری زد و علیه فیلا موضع گرفت. 

به گزارش تابناک ورزشی، دبیر در گفتگو با بخش خبری سیما به موردی عجیب اشاره کرد و گفت: در رشته آزاد ما به ناحق در رده چهارم جهان قرار گرفتیم. به ما گفتند که مقام سوم را کسب کرده‌ایم حتی به دنبال ما آمدند تا مربی ما روی سکو برود، اما همه‌چیز عوض شد. بعد از آن خودم با لالوویچ صحبت کردم و گفت که جدول تغییر کرده است، به کشتی‌گیر آمریکایی در وزن ۸۶ کیلوگرم رتبه نهم داده شد و چهار امتیاز به او دادند. گفتند سیستم جدول است و در ۷، ۸ دقیقه این اتفاق افتاد. این هم برای ما تجربه‌ای بود، اما من قطعاً این موضوع را از طریق تیمی که گذاشتم بررسی می‌کنم. نکته جالب توجه این است که برای اولین مرتبه قرعه‌های انجام شده روی سایت جهانی کشتی نبود.

مقام سومی کشتی ایران را در چنددقیقه به آمریکا دادند
دبیر ضمن انتقاد از مدیران سابق کشتی گفت: به ما گفته شد سیستم جدول مکانیزه است، اما با روحیاتی که من دارم به سادگی این مسئله را قبول نخواهم کرد و من یک تیم برای آنالیز جدول گذاشته ام تا آن را بررسی کنند. به هر حال آن‌هایی که کرسی اتحادیه جهانی ما را به راحتی از دست دادند حالا باید پاسخگو باشند. ما کشتی‌گیران خوبی مثل حسن یزدانی، عبد‌ولی، نجاتی، یونسی داریم. این کشتی‌گیران هم ممکن است در برخی از کشتی‌هایشان ۵۰-۵۰ یا ۶۰ به ۴۰ باشند. اگر کرسی داشتیم این اتفاقات رخ نمی‌داد. ما نمی‌خواهیم حق کسی را به ما بدهند فقط می‌گوییم حق ما خورده نشود. هر دو تیم آزاد و فرنگی ما می‌توانستند در دنیا دوم شوند. ما با روس‌ها فاصله داریم این وضعیت واقعی کشتی ما است و مردم باید این را بدانند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عروس بلد نیست برقصه، میگه زمین چاله جوله داره !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر