بازدید 7998

سرمایه گذاری جسورانه در قسطی کلاب

شرکت قسطی کلاب که یک شرکت سهامی خاص می باشد، با جذبِ 45 نیروی متخصص، فعالیت رسمی خود را در تیر ماه سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. این شرکت با توجه به شرایط بحرانی اقتصاد کشور برای پشتیبانی از مردم عزیز ایران اقدام به تامین کالا می نماید. در ادامه به فرآیند تامین کالا از شرکت قسطی کلاب می پردازیم.
کد خبر: ۹۲۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 22 September 2019

شرکت قسطی کلاب که یک شرکت سهامی خاص می باشد، با جذبِ 45 نیروی متخصص، فعالیت رسمی خود را در تیر ماه سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. این شرکت با توجه به شرایط بحرانی اقتصاد کشور برای پشتیبانی از مردم عزیز ایران اقدام به تامین کالا می نماید. در ادامه به فرآیند تامین کالا از شرکت قسطی کلاب می پردازیم.

درخواست مشاوره برای سرمایه گذاری در قسطی کلاب:

شرکت قسطی کلاب با همکاری مشاوران متخصص به راهنمایی و مشاوره ی افراد می پردازد. برای ثبت درخواست مشاوره  سرمایه گذاری، به بخش «تامین کنید» موجود در سایت شرکت قسطی کلاب، مشخصات خود را وارد کرده و درخواست مشاوره ی خود را ثبت نمایید. کارشناسان و همکاران ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست سرمایه گذاری از قسطی کلاب:

کارشناسانِ ما با شما تماس گرفته و شما را در جهت انتخاب کالا و یا کالاهای مورد نیاز خود، راهنمایی خواهند کرد. پس از انجام مشاوره می توانید به بخش «تامین کنید» مراجعه کرده و با انتخاب گزینه ی «شروع سرمایه گذاری»، به انتخاب کالای مورد نظر خود بپردازید. شما می توانید با به اطلاعاتی که مشاورانِ ما در اختیارتان قرار می دهند بسته های متفاوت کالا را انتخاب نمایید.

تایید درخواست سرمایه گذاری و عقد قرارداد:

پس از انتخاب کالا و یا کالاهای مورد نیاز خود، می توانید آن ها را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست خود، همکاران ما جهت انجام مقدمات لازم برای عقد قرار داد با شما تماس خواهند گرفت.

عقد قرارداد سرمایه گذاری:

بعد از عقد قرارداد، ضمانت نامه های لازم به همراه یک نسخه از قرارداد به سرمایه گذار عزیز داده می شود و با مبلغ سرمایه گذاری کالاهای مشتریان عزیز خریدرای می شود.

تامین کالا برای هم وطنان ساکن در شهرستان ها:

شهروندان عزیز ساکن در تهران، می توانند به صورت حضوری از شرکت قسطی کلاب بازدید نمایند و برای مذاکرات در خصوص سرمایه گذاری خود اقدام نمایند. همچنین، کلیه ی هموطنان گرامی ساکن در شهرستان ها، اگر امکان حضور در شرکت قسطی کلاب را ندارند، می تواند به صورت آنلاین از طریق پنل کاربری اقدام به ثبت درخواست و واریزی آنلاین بنمایند. شرکت قسطی کلاب جهات رفاه بیشتر هم وطنان عزیز، قراردادِ سرمایه گذاری را از طریق پست ارسال می نماید، پس از مطالعه ی قرار داد، یک نسخه از قراردا را باید به همراه امضاء و اثر انگشت برای تشکیل پرونده پست نمایید.

میزان بودجه ی لازم برای تامین کالا از قسطی کلاب:

شرکت قسطی کلاب با آگاهی و تجربه ی خود، این امکان را فراهم آورده تا افراد با هر توان مالی بتوانند به انتخاب و خرداری کالای  مورد نظر خود از شرکت قسطی کلاب بپردازند. مبلغ اولیه برای تامین کالا، از یک میلیون تومان آغاز می شود. قابل ذکر است که افراد با توجه به کالا و کالاهایی که انتخاب می کنند، ضمانت های متفاوتی را دریافت خواهند کرد.

ضمانت نامه های قسطی کلاب برای تامین کالا

اصلی‌ترین ضمانت نامه‌ای که قسطی کلاب به مشتریان خود ارائه می دهد، اعتبار سنجی دقیق و کامل است که همانطور که ذکر گردید همین مورد سبب می‌شود تا افراد برای انتخاب و خرید کالای مورد نظر خود از ضمانت نامه قسطی کلاب مطمئن شده و بدون هیچ گونه ابهامی اقدام به انتخاب کالای مورد نظر خود نمایند. برای آگاهی بیشتر از شرایط و ضوابط ضمانت نامه ها می توانید با ثبت درخواست مشاوره، از مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین زمان بهره مند شوید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار