بازدید 18339

آخرین نبرد زنگنه

کد خبر: ۹۲۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 19 September 2019

وزیر نفت گفت: برای کسی در سن و سال من شاید این آخرین فرصت‌ها برای جنگ باشد و من اسم این جنگ را "آخرین نبرد" برای خودم گذاشته‌ام و می‌خواهم برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن از همه توانم استفاده کنم.

به گزارش تابناک به نقل ازفارس، امروز سی و یکمین گردهمایی فرماندهان جنگ جهاد با حضور مسئولان و فرماندهان دوره دفاع مقدس در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در این همایش گفت: شرایطی که امروز از نظر اقتصادی بر کشور حاکم است از زمان جنگ هم سخت‌تر است. آن موقع نفت می‌فروختیم پول به بانک‌ها می‌رفت و کالا‌های خود را خریداری می‌کردیم و اقتصاد کشور می‌چرخید و مشکل فقط بمباران‌ها بود، اما اکنون همه تلاش‌ها این است که ما نفت نفروشیم. مبادلات بانکی هم انجام نشود و کالایی هم به ما ندهند بنابراین شرایط ده‌ها برابر سخت‌تر از شرایط جنگ است.

وی با بیان اینکه همه این مشکلات با داشتن روحیه جنگی قابل رفع است، گفت:‌ما اگر در دوران دفاع مقدس پیروز شدیم به خاطر همان روحیه، اعتقاد و ایمان بود و امروز هم باید با همین روش پیش برویم.

وزیر نفت با بیان اینکه ۶۷ سال دارد گفت: برای کسی در سن و سال من شاید این آخرین فرصت‌ها برای جنگ باشد و من اسم این جنگ را "آخرین نبرد" برای خودم گذاشته‌ام و می‌خواهم در این آخرین نبرد برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن از همه توانم استفاده کنم.

زنگنه در ادامه گفت:‌منافقین امروزه آنچه در کاخ سفید نفوذ کرده‌اند که هیچ وقت در ۴۰ سال گذشته چنین نبودند. این‌ها را ما و فرماندهان آن موقع می‌شناسند ومی‌دانند و شاید نسل جوان امروز شناختی در این باره نداشته باشند. راهکار این است که مردانه بایستیم و سخت فداکاری کنیم.

وی با بیان اینکه راه حسینی فقط شهید شدن نیست، گفت: کار‌های دیگری هم هست که باید انجام داد. امروزه مقابله با این دشمن که جنگ اقتصادی به راه انداخت نمونه‌ای از آن است.

وزیر نفت گفت:‌ما امروز دوباره وارد دوران بسیار سختی شدیم ودر حال حاضر شرایطی که از نظر اقتصادی در کشور حاکم است بسیار سخت‌تر از شرایط زمان جنگ است. امروز جنگ ما با آمریکا، اسرائیل و منافقین است. منافقین در حال تجدید حیات در کاخ سفید هستند و بیش از هر زمان دیگری در کاخ سفید نفوذ دارند و پشتیبانی می‌شود. این نبردی است که باید در آن مردانه بایستیم و با تمام وجود پایداری کنیم و خداوند در این راه ما را یاری خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۴
آقای زنگنه ما هم حرفهای شما را باور کردیم....
جدی بهتره دختر و دامادش از اون شرکت نفتی تو هلند بیاره ایران اول بعد بجنگه. دوروئی تو شماها نهادینه شده
شب دراز است
بابا شوالیه. کارمندان وزارت نفت رو که فتیله پیچ کردی حالا نوبت دشمن شده!
آخرین نبرد، به جای استفاده از واژه های قشنگ. تو فعلاً نبرد داخلی رو بچسب،، آقای وزیر شما اصلاً از شرکتهای داخلی و پیمانکاران بزرگ صنعت نفت خبر دارید؟؟خبر دارید یک شرکت پیمانکاری فراساحلی به نام تاسیسات دریایی به تنهایی از یک کارخانه که لوله های گاز و نفت زیر دریا رو عایق و بتن می کرد،، 160 نفر نیروی کارگر و کارشناس رو تو خرمشهر،، شهر خون و حماسه،،،،، به قول مسئولین،،،، در همین امسال بلاتکلیف و در وضعیت اخراج قرار داده!؟؟؟ من یکی از همون نیروها هستم و با سند حرف می زنم،، اکثر نیروها بین 15 تا 20 سال سابقه دارند!!!! چه جوابی دارید تو شرایط اقتصادی بزنید؟؟؟؟ آقای وزیر نفت محترم!!!!
ان شاالله
گندکاریهای این آخرین نبرد و بابک زنجانی های این نبرد در دولت بعدی شناسایی می شوند
انشاا... زودتر این اخرین نبردت تموم شه ، شرکت های گروه نفت از سیستمهای اتوبوسی پیرمردهای وابسته به شما رها بشن، فقط تو بازنشستگیت بری تو اتاقت بشینی و اگر وجدان بیداری داشته باشی فکر کنی با جوونای مملکت چه کردی !؟ جز اینکه امثال منوچهری بازنشسته رو انداختی به جون شرکت ها تا گروه گروه فامیلی بیان حقوق بالا برای خودشون و فامیلاشون بزنن؟اقای رییسی بد نیست در راستای عدالت سنجی سری به شرکت های گروه نفت مثل اویک بزنید و شرایط رو چک بفرمایید
جان مادرت نظر من رو بذار،،، حداقل بذار مظلومیت قشر صنعتی و کارگری بازم دیده بشه،، بذار همه بدونن دولتمردان فقط یک سری سخنور و حراف هستند و در عمل هیچ!!!!! وزیر نفت فقط خوب بلده مثل لات‌ها حرف بزنه، همین
انشاالله آخرین نبرد باشه ولی داریم بسمت کره شمالی شدن می‌ریم لجبازی و عناد یکنفر داره کل مردم رو از نظام مأیوس می کنه
جناب زنگنه و دار و دسته اش با مدیریت ضعیف در حال از بین بردن وزارت نفت هستند. در واقع اخرین نبردشان با وزارتخانه نفت است
تاكنون كه زنگنه در زمين عربستان بازى كرده و بجاى دور زدن تحريم،كشور را دور زده است.
چرا مدیران ما برخلاف اعتقاداتشان حرف می زنند. شما که هنوز کرسنت و کوتاه در پرونده ات داری و فامیل بازی به حد اعلا.
اى نامدار نامت بر تارک تاريخ اين کشور محفوظ باد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر