بازدید 8907
۵

بخشودگی کامل بدهی‌ها و جرائم مالیاتی تا پایان مهر

کد خبر: ۹۲۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 19 September 2019
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم، مجازات‌ها و بدهی‌های مالیاتی تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از قم، امیدعلی پارسا در حاشیه دیدار با مراجع و علما در قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های سازمان مالیاتی برای حمایت از تولیدکنندگان اظهار داشت: بخشنامه‌ای در این جهت صادر شده است که شامل کسانی که بدهی‌های مالیاتی بالایی داشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه بدهی‌های مالیاتی تولیدکنندگان تا پایان مهرماه پرداخت شود، ۱۰۰ درصد جرائم و مجازات‌های مالیاتی بخشوده می‌شود.

وی عدم پرداخت بدهی‌های مالیاتی را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: چنانچه در این مدت بدهی مالیاتی پرداخت نشود در ماه آبان ۹۸ درصد و ماه آذر ۹۶ و ماه‌های بعدی هم به همین شکل مالیات بخش تولید دریافت می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
لطفا تصحیح کنید این درسته :رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم و مجازات‌ بدهی‌های مالیاتی تا پایان مهرماه خبر داد.
دروغ محض است
سازمان امور مالیاتی هیجوقت از جرایم نمی گذرد و به هر بهانه ای مویدی را بدهکار می کند تا در نهایت با چانه زنی از موضع قدرت هر جه می تواند بیشتر از او می گیرد
اقای پارسا من با داشتن ۱ سهم اجباری در یک شرکت خصوصی و با فرار بزرگان شرکت تمام مالیات ها و جرایم انها را به گردن بنده انداخته اند.شما را به خدا به دادم برسید که ۲ سال است که از زندگی ساقط شده ام.حساب بانکی من مسدود شده و از مزایای اجتماعی هم محرو شده ام.یک راه حلی نشان دهید.خدا را خوش نمی اید که بخاطر قانون غلطی که راه فراری برای صاحبان شرکت ها را باز گذاشته افرادی مثل من لگدمال شوند.
شخص میشناسم هم صنف خودم ,در بهترین جای شهر مغازه داره و مالیات نمیده چون آشنا داره یه راهی براش پیدا کرده ند .طلافروش میشناسم طلافروشیش حداقل 60 کیلو طلا داره و سالانه چندین ملیارد درآمد داره ،تالار عروسی داره و ... و... چون آشنا داره مالیات نمیده یعنی راه در روش رو پیدا کرده . تاز زمانی که یک سیستم شفاف و کامپیوتری نباشه تا زمانی که مودی مالیاتی شخصا کار میکنه امثال من باید مالیات بدن و پارتی دارا راه در رو پیدا کنن و ... متاسفانه در این عصر هنوز هم سیستم مشخصی برای تشخیص میزان درآمد افراد وجود نداره . ببینید برای حذف یارانه اومدن 50 هزار مددجوی کمیته امداد رو در لیست ثروتمندا حساب کرده اند یا اینا واقعا مدد جو هستند و این سیستم اشتباه کرده یا اینکه اینا ثروتمند هستن و با پارتی برای استفاده از برخی مزایا عضو کمیته امداد شده اند در هر دو حالت باید شدیدا تاسف خورد
پزشکا رو نبخشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل