بازدید 3559

شکست یزدانی از حریف کوبایی و برد اطری در ثانیه آخر!

کد خبر: ۹۲۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 19 September 2019

امیر محمد یزدانی در دومین مبارزه خود در مسابقات جهانی کشتی آزاد به حریف کوبایی باخت، اما رضا اطری به سختی حریف بلاروس خود را شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در نورسلطان قزاقستان و در وزن ۶۵ کیلوگرم، امیر محمد یزدانی که در دور نخست برابر باتیر بوریاکوف از ترکمنستان ۱۵ بر ۲ پیروز شدن بود، در دور دوم به مصاف آلخاندرو والدس توبیر دارنده دو مدال برنز جهان از کوبا رفت که در یک کشتی پر افت و خیز ۱۳ بر ۹ شکست خورد. یزدانی که در این کشتی با تلاش فراوان امتیاز جمع می‌کرد، دو فن پرتابی ۴ امتیازی خود تا مسابقه را واگذار کند.در صورت راهیابی این کشتی گیر کوبایی به فینال، یزدانی شانس مدال برنز خواهد داشت در غیر اینصورت حذف می‌شود.

همچنین در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۳۵ کشتی‌گیر حضور دارند، رضا اطری پس از استراحت در دور نخست به مصاف اولادیسلاو آندریف از بلاروس رفت و در یک دیدار دشوار به برتری ۴-۲ رسید. در این مبارزه در حالی که نتیجه ۱-۱ بود، کشتی گیر بلاروس در ۲۰ ثانیه به پایان مسابقه یک امتیاز پیش افتاد، اما اطری درست در ثانیه آخر حریف را خاک کرد و چلنج مربی رقیب هم فایده نداشت، تا ملی پوش ایران ۴-۲ پیروز این مسابقه شود. اطری در مرحله یک هشتم نهایی برابر برنده مبارزه کره شمالی و اوکراین به روی تشک می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان