بازدید 4171

دستگیری سارق ۷۰۰ میلیون طلاجات در خوزستان

کد خبر: ۹۲۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 19 September 2019

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار طلاجات منازل با ۱۲ فقره سرقت به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از منازل شهروندان در مناطق مختلف شهرستان اهواز، تدابیر لازم جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به پلیس آگاهی ابلاغ و موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی غرب اهواز با انجام تحقیقات تخصصی و کار اطلاعاتی، سارق حرفه ای و سابقه دار به همراه یک نفر مالخر را در شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی ۲ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منازل به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مناطق مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی داده شدند، اذعان داشت: تحقیقات جهت کشف طلاجات سرقتی و استرداد به مال باختگان در دستور کار پلیس قرار دارد.

پیش از این نیز در ۲۶ شهریور ماه فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲ سارق حرفه ای طلا از منازل شهروندان با هفت فقره سرقت به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داده بود .

اجرای طرح پاکسازی و دستگیری ۲۹ سارق حرفه ای در اهواز

همچنین فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲۹ سارق حرفه ای و سابقه دار با ۱۰۳ فقره انواع سرقت ظرف سه روز گذشته دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ‌محسن اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت سه روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۲۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، یک سارق به عنف، هشت خرده فروش موادمخدر و ۱۰ نفر دارنده سلاح غیرمجاز را شناسایی، پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۹ کیلو و ۵۸۷ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۳ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۳۱ دستگاه موتورسیکلت و ۲۱ خودروی متخلف توقیف و ۱۷ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان