بازدید 3825

شناسایی ۱۹۳۲ مدرسه متخلف

کد خبر: ۹۲۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷ 18 September 2019

سخنگوی سازمان تعزیرات از آغاز طرح بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یاسر رایگانی در نشست خبری گفت: متهم پرونده قاچاق ۱۹ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت به پرداخت ۵۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی افزود: پرونده از جهت عرضه خارج از شبکه همچنان در حال رسیدگی و بررسی است.

وی گفت: پرونده قاچاق ۴۰ دستگاه ماینر در دو پرونده به ارزش ۶ میلیارد ریال تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

رایگانی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۵ شهریور سال جاری تعداد ۲۶۵ هزار و ۷۲ پرونده به سازمان وارد شده و ۲۵۶ هزار و ۲۳۴ مورد مختومه شده است.

وی گفت: مجموع مانده پرونده‌های در حال رسیدگی ۵۱ هزار و ۵۵۹ پرونده است و جمعاً متخلفان به پرداخت ۲۳ هزار میلیارد و ۹۳۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

سخنگوی سازمان تعزیرات در مورد اجرای احکام گفت: تعداد ۱۹۰ هزار و ۱۱ پرونده وارده، تعداد ۱۸۱ هزار و ۷۶۵ پرونده مختومه داشته‌ایم و متخلفان به پرداخت ۱۴ هزار میلیارد و ۳۴۵ میلیارد ریال در حق صندوق دولت و پرداخت ۴۸۵ میلیارد ریال اعاده حق شاکی محکوم شده‌اند که جمعاً ۳ هزار میلیارد و ۱۳۳ میلیارد ریال وصول شده است.

وی در مورد طرح بازگشایی مدارس نیز گفت: تعداد ۹۴۷ اکیپ گشت مشترک تشکیل شده و ۵۴۲۲ بازرسی انجام شده که ۱۹۳۲ واحد دارای تخلف بوده و ۱۸۷۲ واحد بدون تخلف و ۱۶۱۸ تذکر داده شده و ۱۷۵۵ مورد پرونده تشکیل شده و متخلفان جمعاً به پرداخت ۲۷ میلیارد ریال محکوم شده‌اند.

وی در مورد پرونده‌های ارزی افزود: ۱۲۳۶ پرونده وارده عدم ایفای تعهدات واردکنندگان در قبال ارز و خدمات دولتی در بازه زمانی مذکور داشته‌ایم که ۱۰۵۰ مورد متخلفان به پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال محکوم شده‌اند.

وی اظهار کرد: همچنین ۱۵۲ پرونده با ارائه مدارک برائت پذیرفته‌اند و ۲۸ پرونده به دلیل عدم صلاحیت به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار