بازدید 2776

کاهش کیفیت هوا در زابل و کرمان

کد خبر: ۹۲۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 17 September 2019

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش خفیف باران در سواحل دریای خزر از تداوم گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در زابل و شرق کرمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه با اشاره به این که از امروز سه شنبه( ۲۶ شهریور ) تا پایان هفته جاری در قالب مناطق کشور جو پایداری حاکم خواهد بود گفت: البته سواحل غربی و ارتفاعات مرکزی البرز در بعضی ساعات بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز( ۲۶ شهریور ) برای شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل و شرق استان کرمان افزایش سرعت وزش باد به همراه خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که تا فردا (۲۷ شهریور) دمای هوا در نواحی شمالی کشور بین ۳ تا ۵ درجه افزایش می‌یابد افزود: از بعد ازظهر جمعه و طی روز شنبه با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر بارش باران در سواحل آن آغاز می‌شود.

وظیفه در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا و پس فردا ( چهارشنبه و پنج شنبه، ۲۷ و ۲۸ شهریور ) هوای تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۳۴ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد و ۳۶ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل