بازدید 4493
۱

آخرین آمار تلفات تصادفات جاده‌ای در کشور

معاون اجرایی راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۱۸۳ نفر در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری کشور به‌علت تصادفات مختلف فوت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۲۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 16 September 2019
معاون اجرایی راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۱۸۳ نفر در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری کشور به‌علت تصادفات مختلف فوت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار محمدحسین حمیدی ظهر امروز در همایش طلاب یاران فرهنگ ترافیک در محل هتل زاگرس شهر ایلام، اظهار کرد: با توجه به حذف ویزا پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور گسترده و حجم زیادی از زوار اربعین حسینی در مرز‌های خروجی کشور باشیم.

وی افزود: مرز مهران همواره به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین کانون‌های تردد خروج زوار، در صدر توجه زوار اربعین حسینی قرار دارد.

معاون اجرایی راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و جلوگیری خسارات مادی و معنوی ناشی از تصادفات جاده‌ای وظیفه‌ای همگانی و بسیار بزرگ است.

وی عنوان کرد: همه در مقابل جامعه مسوول هستیم و باید با فرهنگ سازی مناسب و بالا بردن سطح کیفی خودرو‌های تولیدی، از خسارات مادی و معنوی به اقشار مختلف مردم جلوگیری کرد.

حمیدی ادامه داد: ایمن‌سازی خودرو‌ها برای پیشگیری از شدت تصادفات و تصادفات منجر به فوت نقش مهمی دارد، اما متأسفانه پرفروش‌ترین خودرو تولید داخلی پر تصادف‌ترین و خسارت آفرین‌ترین خودروی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷ هزار و ۱۸۳ نفر در جاده‌های کشور به‌علت تصادفات مختلف فوت شده که این آمار بسیار دردناک است.

به گفته معاون اجرایی راهنمایی و رانندگی ناجا، هر فردی که در اثر سوانح جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهد بیش از یک میلیارد تومان بر جامعه هزینه تحمیل می‌کند.

لازم به ذکر است؛ اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان ایلام، این همایش را با همکاری و مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، با حضور مقامات کشوری، نظامی، انتظامی، مسوولان و مدیران استانی، طلاب و روحانیون برگزار کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
17 هزار نفر!!!!!!!!!!!!!!! واقعا چرا؟؟؟؟؟ چرا پلیس اغماض میکند چرا دوربینها بی فایده نصب شده اند چرا به فکر جان زن و بچه مردم نیستند چرا چرا .
اگر راننده بداند قانون به سختی با او رفتار میکند مثلا خودرو حتما پارکینگ می رود و یا مثلا در مسیر 100 کیلومتری همه دورینها او را جریمه خواهند کرد حتما رعایت می کند.
خون این مردم به گردن پلیس است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل