بازدید 14637

آموزشگاه زبان آلمانی در اصفهان

کد خبر: ۹۲۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 15 September 2019

قبل از اقدام به ثبت‌نام در کلاس زبان آلمانی در اصفهان کمی تحقیق کنید تا به نوع مدرک موردنیازتان پی ببرید. مانند زبان انگلیسی که چندین آزمون رسمی (آیلتس، تافل ...) وجود دارد در زبان آلمانی هم این موضوع صدق می‌کند.

 شما باید نسبت به مقصد خود آزمون مناسب را انتخاب کرده و آموزش‌های صحیح ببینید تا بتوانید موفق شوید. در مورد زبان آلمانی دو مدرک گوته و okf مقبولیت بیشتری دارند.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان کجاست؟

بهترین مجموعه آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان که شما را برای آزمون گوته سفارت آلمان آماده می‌کند، مؤسسه گاما می‌باشد. در این مرکز آموزشی با توجه به محدودیت زمانی زبان‌آموزان هر دو سبک منشن و اشتودیو کار می‌شود.

یکی از خوبی‌های کلاس زبان آلمانی گاما در اصفهان که به آن معروف است، غربالگری مطالب در راستای کوتاه شدن مدت آموزش هست؛ یعنی هر جا لازم باشد مطالب اضافی کنار گذاشته می‌شود.

تدریس خصوصی زبان آلمانی اصفهان چگونه است؟

تا حد ممکن سعی کنید زبان آلمانی را در کلاس‌های گروهی یاد بگیرید، چراکه تعامل با سایر زبان‌آموزها باعث تقویت مهارت مکالمه در شما خواهد شد. اما اگر بنا به دلایلی مجبور به آموزش خصوصی هستید ابتدا با یکی از اساتید گاما مصاحبه کنید تا محدودیت‌های شما را بشنود و بر اساس آن به شما مشاوره دهد سپس یک جلسه خصوصی با استاد بگیرید و در صورت رضایت ادامه دهید.

آموزش فشرده زبان آلمانی در اصفهان

اگر با محدودیت زمانی زیادی مواجه هستید دوره فشرده زبان آلمانی اصفهان به شما پیشنهاد میشود. موسسه گاما این دوره ها را به سبک مدارس آموزش زبان آلمانی طراحی کرده و هر روز از صبح تا ظهر کلاس ها برگزار میشود و متقاضی باید تمرین زیادی را در خانه انجام دهد تا از کلاس عقب نماند. به زبان ساده شما نباید هیچ کار دیگری جز یادگیری زبان آلمانی داشته باشید

آموزشگاه زبان آلمانی گوته در اصفهان کجاست؟

آزمون گوته سفارت آلمان در شهر تهران برگزار می‌شود و دوره‌های آمادگی آزمون گوته اصفهان در مؤسسه گاما ارائه می‌شود.

آدرس آموزشگاه زبان آلمانی در اصفهان – موسسه گاما

آدرس آموزشگاه زبان آلمانی در اصفهان خیابان شیخ صدوق شمالی بوده علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کلاس زبان آلمانی اصفهان می‌توانند با شماره‌تلفن‌های مؤسسه گاما تماس بگیرند.
۰۳۱۹۱۰۰۲۳۴۹

۰۳۱۳۶۶۲۱۲۲۰

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر