بازدید 4058

حزب الله: تحریم‌ها بر عزم و اراده ما می‌افزاید

کد خبر: ۹۲۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ 13 September 2019
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان تاکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه حزب الله تنها بر عزم و اراده ما خواهد افزود.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از سایت العهد، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان در مراسم سیزدهم ماه محرم الحرام در شهر نبطیه این کشور گفت: تجلی قیام حضرت امام حسین (ع) امروز در پاسداری ما از حاکمیت لبنان و متوقف کردن تجاوزگری علیه یمن و بازگرداندن سوریه واحد و قوی و پایان دادن به دست اندازی آمریکا بر عراق و بازپس گیری حق سلب شده فلسطین است.

وی افزود: ما با رهبر مسیر حرکتی خویش سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و امام سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌بندیم و هرگز از حمایت و پشتیبانی از شما دست برنخواهیم داشت و با یکدیگر پیروز خواهیم شد و برای احقاق حق جانفشانی خواهیم کرد.

رعد با اشاره به پیام «هیهات منا الذله» گفت: امروز به آمریکایی‌ها می‌گوییم که اعمال تحریم علیه ما بر عزم و اراده ما خواهد افزود.

در همین حال، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله در اشاره به سفر اخیر فرستاده دولت آمریکا به لبنان گفت: سفر مسئولان آمریکایی به لبنان با هدف اقدامات تحریک آمیز و محاصره مقاومت صورت می‌گیرد.

شیخ علی دعموش در خطبه نماز جمعه افزود: رد دیکته‌های آمریکا علیه ما و کشورمان یکی از جلوه‌های بیان استقلال ما و استقلال کشورمان و حاکمیت آن است.

وی گفت: سفر مسئولان آمریکایی به لبنان در وهله اول برای اقدامات تحریک آمیز علیه حزب الله و محاصره مقاومت و تلاش برای تضعیف توانمندی‌ها و محدود کردن آن است تا لبنان به زمان ضعف خود بازگردد. یعنی زمانی که اسرائیل به لبنان تجاوز و تعدی می‌کرد؛ بدون اینکه پاسخ مناسب و بازدارنده دریافت کند.

شیخ دعموش تصریح کرد: همه تلاش‌های سابق آمریکا برای محاصره مقاومت و تضعیف کردن آن شکست خورده است. عملیات مقاومت علیه مقر آویویم رژیم اسرائیل و سرنگون کردن پهپاد این رژیم بر فرار شهرک رامیه لبنان گواه عملی دیگری از شکست همه تلاش‌های آمریکا برای تضعیف کردن توانمندی‌های حزب الله و محدود کردن جنبش مقاومت است.

وی گفت: مقاومت اسلامی در لبنان با سرنگون کردن پهپاد رژیم اسرائیل بر فرار شهرک رامیه موفق شد که مرحله جدیدی از برخورد با موارد نقض حریم لبنان از سوی رژیم اسرائیل را تثبیت کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان