بازدید 6230
گزارش

دبیرکل سابق فدراسیون، مدیرعامل نساجی قائمشهر شد

سلسله حواشی دنباله داری با کارلوس کی روش پیدا کرد که منجر به ضربات بزرگی به فوتبال ملی شد. وی همچنین نقش بسزایی در آغاز روند بازی در زمین بی طرف با عربستانی ها داشت و در همان جلسه نخست مشترکی که این مدیر کم اطلاع به عنوان نماینده فوتبال ایران در آن حضور یافت، سنگ بنای یک تصمیم پرزیان مالی و اعتباری علیه فوتبال ایران گذاشته شد.
کد خبر: ۹۲۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ 12 September 2019

بعد از جلسه امروز هیات مدیره باشگاه بحران زده نساجی، اسدی دبیرکل سابق و پرحاشیه فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی ، امروز جلسه هیات مدیره باشگاه نساجی برگزار شد و در پایان این نشست به رغم مطرح بودن نام علی خطیر ، معاون مستعفی باشگاه استقلال، مصوب شد علیرضا اسدی به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب و مشغول به‌کار شود. نساجی طی دو فصل اخیر بارها دست به تغییرات مدیریتی زده و از ثبات لازم برخوردار نبوده است. ابتدای فصل جاری نیز این تیم توسط مالکان به فروش گذاشته شد اما به دلیل بهانه جویی خریدار بار دیگر به صنیعی فر و شریکش برگشت داده شد.

دبیرکل سابق فدراسیون، مدیرعامل نساجی قائمشهر شد

اسدی فعالیت‌های ورزشی خود را از رشته شنا و قهرمانی در رده نوجوانان آموزشگاه‌های ایران در سال ۱۳۵۳ آغاز کرد، سپس به عضویت تیم منتخب بسکتبال آموزشگاه‌های تهران در سال ۱۳۵۶ در آمد. وی از سال ۵۷ تا ۵۹ عضو تیم فوتبال جوانان راه‌آهن بود، سپس در سال ۱۳۵۸ به تیم ملی فوتبال جوانان ایران دعوت شد. فوتبال را در باشگاه‌های اکباتان، راه‌آهن و همچنین در تیم بنیاد شهید به‌عنوان کاپیتان ادامه داد.

اسدی در سال‌های ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۶ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و دو بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرد، هر چند هیچگاه بازیکن سرشناس و تعیین کننده ای در تیم ملی نشد. وی در بهمن ۱۳۹۳ به‌عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد، اما بلافاصله سلسله حواشی دنباله داری با کارلوس کی روش پیدا کرد که منجر به ضربات بزرگی به فوتبال ملی شد. وی همچنین نقش بسزایی در شروع بازی در زمین بی طرف با عربستانی ها داشت و در همان جلسه نخست مشترکی که این مدیر کم اطلاع به عنوان نماینده فوتبال ایران در آن حضور یافت، سنگ بنای یک تصمیم پرزیان مالی و اعتباری علیه فوتبال ایران گذاشته شد.

وی فصل گذشته به‌عنوان مدیرعامل باشگاه متمول تراکتورسازی تبریز منصوب شد اما مدت زیادی دوام نیاورد و در پایان نیز تیم تراکتور نتوانست به کمترین خواسته اش یعنی کسب سهمیه آسیایی برسد. اسدی پس از اخذ دیپلم درسال ۱۳۶۱ تحصیلات خود را در رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه تهران ادامه داد و پس از اتمام تحصیل در رشته تربیت‌بدنی، در رشته پزشکی دکترای خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد. او سودای ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی را نیز در سر می پرواند اما فدراسیون فوتبال را برگزید و در آن به کار ادامه داد اما با ورود مهدی تاج، جای خود را به محمدرضا ساکت داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار