بازدید 6274
۳

7 کشته و مصدوم حاصل تصادف مرگبار در "میانه"

کد خبر: ۹۲۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 12 September 2019
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از تصادف یک پراید با یک دستگاه ساینا و کشته شدن 2 نفر و مصدومیت 5 نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ "رمضان الهوردیان" در تشریح جزئیات این خبر عنوان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در سه راهی روستای "خرده بلاغ"، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه پراید با یک ساینا برخورد کرده که متأسفانه در اثر این حادثه 2 نفر از سرنشینان پراید فوت و 5 سرنشین دیگر هر 2 خودرو به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پراید عنوان شده است؛ از رانندگان درخواست کرد: هنگام رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
پس معلوم شد ساینا از پراید محکمتره و ایمن تر!
خدا لعنت کنه بانی و باعث تولید این ارابه مرگ رو. خدا ازتون نگذره که با جون مردم به راحتی بازی می کنین. خدا لعنتتون کنه که با تولید خودروی بی کیفیت، با ساخت جاده و خیابون های نا ایمن، با رانندگی های بی ملاحضه با جون مردم بازی می کنین.
بازهم چند روز تعطیل شد بی جنبه ها رفتن مسافرت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل