بازدید 6588

سالک: مذاکره با آمریکا به مصلحت کشور نیست

معتقدم مذاکره با آمریکا در هیج سطحی و درباره هیچ موضوعی به مصلحت کشور نیست، زیرا آن‌ها می‌خواهند از طریق مذاکره مجدد با ایران، برجام‌های بعدی را تصویب کنند و بعد، اگر به مذاق‌شان خوش نیامد، دوباره از آن خارج شده و جمهوری اسلامی ایران را به تدریج محدود و محدودتر کنند.
کد خبر: ۹۲۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 12 September 2019
یک نماینده مجلس ضمن اینکه معتقد است، مذاکره با آمریکا به مصلحت کشور نیست، گفت: می‌خواهند از طریق مذاکره مجدد با ایران، برجام‌های بعدی را تصویب کنند و بعد، اگر به مذاق‌شان خوش نیامد، دوباره از آن خارج شده و جمهوری اسلامی ایران را به تدریج محدود کنند.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با اشاره به برخی اظهارنظر‌ها مبنی بر مذاکره با آمریکایی‌ها، گفت: معتقدم هرگونه مذاکره با آمریکایی‌ها مردود و بازی دو سر باخت است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها در طول تاریخ نشان داده‌اند که دولتی بدعهد و ناقض هرگونه عهد و پیمانی، اعم از دو یا چندجانبه هستند، اظهار داشت: سؤال اساسی این است که مگر دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های موسوم به ۱+۵ بیش از دو سال وقت خود را صرف تنطیم و تصویب برجام نکردند، چرا دولت آمریکا به یک باره از آن توافق خارج شد؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: معتقدم مذاکره با آمریکا در هیج سطحی و درباره هیچ موضوعی به مصلحت کشور نیست، زیرا آن‌ها می‌خواهند از طریق مذاکره مجدد با ایران، برجام‌های بعدی را تصویب کنند و بعد، اگر به مذاق‌شان خوش نیامد، دوباره از آن خارج شده و جمهوری اسلامی ایران را به تدریج محدود و محدودتر کنند.

حجت‌الاسلام سالک با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات کشور باید نگاه‌مان به ظرفیت‌های درونی باشد، ادامه داد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی چند سالی است که به دستگا‌ه‌های اجرایی ابلاغ شده، اما مشخص نیست که چه سرنوشتی پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: اگر دولت‌ها به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه می‌کردند، امروز آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به راحتی اقتصاد ما را از ناحیه صادارت نفت تهدید نمی‌کردند و می‌توانستیم دژ محکمی در برابر تهدیدات آن‌ها بسازیم، اما متأسفانه عملکرد دولت‌ها در این حوزه ضعیف بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس مذاکره با آمریکا را موجب تسلط بیشتر این کشور بر مردم و منابع کشور دانست و گفت: نباید هیچ‌گونه مذاکره‌ای با آمریکایی‌ها صورت گیرد، زیرا آن‌ها نیز به دنبا شوی تبلغیاتی برای خودشان هستند و جمهوری اسلامی ایران را در دام مذاکره گرفتار خواهند کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هدف آمریکایی‌ها از طرح مذاکره با ایران، ایجاد محدودیت‌های بیشتر برای کشور است و می‌خواهند از جمهوری اسلامی ایران، کشوری ضعیف و مطیع اوامر خودشان بسازند که مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی، مذاکره در چنین شرایطی را رد می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳۶
مصلحت کشور ؟ یامصلحت سود جویان ؟ اسم خودشون رو نماینده مردم گذاشتن که البته برخی از دوستان شرح حالی دارند در ارتباط با انتخابات و ورود به مجلس
دو کلمه هم از مادر عروس
آقای سالک عزیز !

این وسط اصلا منافع مردم ایران مطرح نیست ! امریکا انتخابات ریاست جمهوری داره و ایران انتخابات مجلس . هم ترامپ و هم آقای حسن روحانی نیاز به برنده شده سیاسی و تبلیغات دارن ! اطمینان داشته باشین که اگه رهبریت معظم اجازه میدادن و یا بدن ؛ آقای روحانی از ته دل دلش میخواد که بازم وارد بازی مذاکره با امریکا بشه که برای خودش و هم تیمیهای خودش ، وجهه ولو کاذب ایجاد بکنه ! پس لطفا یادتون نره ! منافع ملت ایران برای آقای روحانی ، اصلا مورد نظر نیست و به فکر منافع جناحی خودشان هستن
پس خودتون یه غلطی بکنید تا مردم نجات پیدا کنند . زیر بار گرانی مردیم ..........
فکر نکنم کسی اصلا به حرف شما نمایندگان مجلس اهمیتی بده آقای سالک. شما همون حقوق میلیاردی تو بگیر و حال کن.
خواهش میکنم پست کن تابناک.
دقيقا اصلا به مصلحت رانت خواران كاسبان تحريم و دزد ها و اختلاسگران نيست
پول مفت رو چجوري دربيارن خودشون دلالي خودرو دختراشون واردات انحصاري دارو پسرهاشون وامهاي ميلياردي بگيرن برن تو سرزمين كفر نمايندگي اسلام و مسلمين رو بكنن.
مردم هم داغونن اصلا مهم نيست كار و زندگي ميخوان به درك لياقتشو ندارن
بدبختی و فقر مردم به صلاح می باشد؟!!!
نه به مصلحت کشور در افتادن با همه و دری وری گفتن فساد و باند و باندکشی راه انداختن ....بخش خصولتی راه انداختن و چپاول ثروت های ملی و ....اینها به مصلحت کشوره
اتقاقا اکثر مردم فهیم که البته اکثرشون از کشور مهاجرت کردند خواستار مذاکره هستند . البته هیچ کس مذاکره خفت بار رو منظورش نیست . مثل خیلی از کشورهای دنیا که با آمریکا رابطه دارند ولی لزوما نوکر اون ها نیستند
به اندازه یک نفر در مجلس حق اظهار نظر داری نه بیشتر ، حواست باشه . تصمیم گیر اصلی از نظر مردم رئیس جمهور منتخب است که هم مسئولیت پذیر است و هم پاسخگو .
اخی 6 ماه دیگه مونده
چه حرفیه؟؟؟!!! خب از اشتباهاتمون باید درس بگیریم و تو مذاکرات اشتباهات قبل رو انجام ندیم
در برجام خیلی حسنات داشت که تا الان اکثر دنیا بهش اعتقاد دار ه
با اروپا مذاکره بکنید تا مدام سرکارتون بگذارن. اون وقت هم هر چی پیش بیاد براتون اظهار تاسف بکنن
اتفاقا مذاکره با انها وحل مشکلات مردم یکی خواست های اصلی اکثریت جامعه هست وهم بنفع کشور ،ولی حتما به ضرر دزدان ومختلسین وجنگ طلبان داخلی می باشد ،مردم ما وهم مردم امریکا خواهان دوستی وهمزیستی مسالمت امیز هستند نه خواهان عداوت وکینه شتری بی حاصل چطور ویتنام وژاپن والمان نازی وایتالیای فاشیستی مشکلاتش را با امریکا حل کرد پس ما هم می توانیم....
اره دیگه خودش و بچه هاش اوضاعشون کاملا خوب و مناسبه وقتی تحریم شدیم بهتر هم شده!! واضحه میگه مذاکره خوب نیست الان
شما جای پول فروش نفت از جیب عالی خرج کشور را بده مذاکره نکنید
سالك عزيز اين كلمه خنده دار مصلحت چيست؟ كه هر مسئولي هر از چند گاهي از ان سوء استفاده ميكند .
مرگ وزجر ملت مظلوم در اثر گرسنگی تدریجی وفشار اقتصادی نا امنی اجتماعی و فرهنگی به مصلحت کشوره؟
همه اینهابازی هست برای گرفتن عکس باروحانی بعنوان اولین رییس جمهور امریکا (شیطان بزرگ ) که بارییس جمهورایران دست میده وعکس میگیره ! هدف اینها شکستن ابهت ایران است وبس
بهتر است ایشان از قول مردم اصفهان سخن نگوید خود ایشان می داند چگونه به مجلس رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
احسنت. عجب تیکه ای بهش انداختی!
باید به این نماینده گفت که شما حاضری عواقب تحریم‌‌ها رو برای مردم جبران کنی؟
این نمایندگان که مخالف گفتگو باامریکاهستند فقط بفکرمنافع شخصی وجناحی هستند .بفکرمنافع ملی ونه بفکر نجات مردم ازاین مهلکه اقتصادیند
جناب آقای سالک نماینده محترم اصفهان، چرا به نفع نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا کاهش تحریم ها و رونق اقتصادی و تولید کالاها با استانداردهای جهانی و فرصت سرمایه گذاری های شرکتهای بزرگ خارجی برای یک کشور بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا قوت گرفتن واحد پولی یک کشور و احیا شدن اقتصاد مرده و صنعت مرده و ویران شده یک کشور بد بوده؟؟؟؟؟؟

تا کی باید دیدگاه های سنتی را حفظ کرد و از جوامع جهانی فاصله گرفت؟
ملت ایران فقط تویکنفرنیستی برادرجان
۸۵میلیون نفرباید تصمیم بگیرن که میخوان ویانه
بله مذاکره نکردن به نفع کاسبان تحریم است . مذاکره کردن به نفع مردم . البته شما نماینده مردم نیستین
حالا می گی چکار کنیم؟
بله برای شما که با ماشین بیت المال و محافظ و خدم وحشم و حقوق مکفی زندگی می گذرانی و خبر از مردم بدبخت نداری،دشمن تراشی و وانمود کردن به این که دشمن بدنبال سلطه و چه و چه است بسیار راه گشاست.
به مصلحت کشور نیست یا شما و امثال شما؟؟؟؟
آقای سالک نفسشان از جای گرم در میاد با حقوق و شرایط زندگی مردم آشنا نیستند که چقدر گرفتارن. آقای سالک خیالتون راحت باشه ظرفیتهای داخل توان این همه حیف و میل کردن و بخوربخور را ندارد و اگر پول نفت نباشه بجون هم میفتیند و مردم بیشتر ضرر می کنن. پس بهتره کوتاه بیاید و سیاست داشته باشید تا همه بیشتر ضرر نکردند.
تو چه کاره ای که برای مردم شریف ایران تعیین تکلیف می کنی؟
بله مذاکره نه برای منافع روسیه خوبه نه برای اختلاسگران و غاراتگران
ایشون فقط نظر خودشو گفته مردم باید تصمیم بگیرن از طریق همه پرسی که آیا میخو ان به این دشمنی خود ساخته و بیهوده با آمریکا که میلیاردها دلار خسارتشو دادن ادامه داده بشه یا نه
همه مصلحت شناس شدن؟
مصلحت مردم ایران رفع هر گونه تبعیض و رانت است
مصلحت ملت ایران جلوگیری از خودکشی جوانان بیگناه است
ملت به نون شب شون محتاجند. نماینده ایی که ۸ میلیون تومن حقوق میگیره از مصلحت مردم چی می دونه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان