بازدید 5569
وزیر ورزش:

توانایی تامین امنیت زنان در استادیوم‌ها را داریم

کد خبر: ۹۲۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸ 11 September 2019
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توانایی تامین امنیت حضور تماشاگران زن در استادیوم‌ها را داریم، گفت: با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی، با حضور بانوان در استادیوم های ورزشی موافق هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به اینکه زیر ساخت های لازم برای حضور بانوان شامل ورودی، معبر، مکان و خدمات ویژه رفاهی به صورت جداگانه در تمام استادیوم های ملی و بزرگ فراهم و آماده شده است،‌ اظهار کرد: با توجه به حضور تماشاگران زن در سالن مسابقات رشته های والیبال، بسکتبال و هندبال، با رعایت تمام ملاحظات شرعی و فرهنگی تماشاگران بیننده مسابقات در رشته های دیگر هستند و با هماهنگی، برنامه ریزی و پیش بینی های لازم صورت گرفته با عوامل انتظامی، امنیتی و وزارت کشور، تماشاگران زن در بازی‌های ملی با استفاده از امکاناتی که برای آن‌ها فراهم شده است حضور پیدا خواهند کرد.

وی درباره امکان حضور تماشاگران زن در بازی‌های لیگ برتر فوتبال، گفت: امیدواریم با مناسب شدن فضای استادیوم های ورزشی و رعایت کامل موازین شرعی و فرهنگی توسط هواداران تیم ها در آینده نیز بتوانیم شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر را فراهم کنیم و این موضوع نیازمند بررسی جامع تر و کامل تر در آینده است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه با حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی موافق است، گفت : وزارتخانه و فدراسیون فوتبال با کمک نیروهای انتظامی و نهاد های مسئول، توانایی تامین شرایط کامل، رفاهی و امنیتی با رعایت ملاحظات شرعی را دارد.

سلطانی‌فر با اشاره به انعکاس برخی اخبار درباره مغایرت دیدگاه ها در دولت در این خصوص، گفت: در این مورد همراه و هماهنگ هستیم و با رعایت تمامی موازین شرعی و مواردی که حریم و حرمت بانوان تماشاگر را حفظ می کند، امیدواریم اقدامات مقتضی به عمل آید.

وی در پایان ضمن ابراز تاسف و تاثر از درگذشت سحر خدایاری هوادار باشگاه استقلال و ضمن عرض تسلیت و هم دردی با خانواده او، گفت: امیدواریم هیچگاه شاهد تکرار چنین اتفاقات تلخ و ناگواری نباشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۰
اینگونه موضع گیری توهین مسلم به مردان با غیرت ایران است آقای وزیر روزی که شما معلوم نیست کجا تشریف داشتید مردان با غیرت برای خفظ ناموس ایرانی می جنگیدند .حالا شما همچین می گویید قادر به تامین امنیت زنان در ورزشگاه هستیم انگار می خواهید از زنان ایرانی در خرمشهر در برابر حمله بعثی ها دفاع کنید آقای عزیز این همان مردمی هستند که در عزاداری ها و هزاران مراسم احترام ناموس را بهتر از شما می فهمند و ذرک می کنند.مردم در کوچه خیابان سرشان به کارشان و حل مشکلاتشان است و حضور در ورزشگاه تنها فراغتی کوتاه از مشکلات است
مثل اتوبوس واحد یه قسمت رو برای خانم ها جدا کنند. خانم ها نه حرف بد بلدن نه فحش بلدن بدن . خدا نکرده ممکنه حرف بد یاد بگیرن.یکسری افراط تفریط از اول انقلاب ادامه دارشده
یه خارجی این خبر بخونه واقعا چه فکری راجع به ما ایرانیا میکنه؟!!!اولین چیزی که به ذهنشون میاد، 'اینا که به زنان مملکت خودشون رحم نمیکنن، وای به حال ما مثلا توریستا'.
خدایی زشته،
آینده خیلی نزدیک هست! ننگ داره که فیفا احقاق حق کنه !
اللهم عجل لوليك الفرج.
اینقدر به شعور مردم بی احترامی نکنید. ایرانی از هر طبقه ای در مقابل زنان وطن خود با احترام رفتار می کند.
داخل استادیوم ها برای زنان خیلی امن تر از جامعه کنونی است. مگر آدم های داخل ورزشگاه ، زن خوار هستند که توانائی حفظ امنیت آنها را داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودتان را مسخره کرده اید؟
مردان ایران زمین بسیار با فرهنگ هستند اون ها رو با زامبی اشتباه نگیرید که نیاز برای تامین امنیت حضور تماشاگران زن در استادیوم‌ها داشته باشد .
حتی امنیت کلامی را ؟؟؟!!!
مسابقه والیبال راهم پیچوندین .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل