بازدید 8255
۳

یکه تازی جوادخیابانی درشبکه سه درغیاب فردوسی‌پور و مزدک

مشکل بزرگ خیابانی گاف‌های گاه و بیگاهش نیست، بلکه جملات غیرضروری اوست؛ حرف‌هایی که اگر نزند، هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد!
کد خبر: ۹۲۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 11 September 2019

بدون عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی، آنقدر دایره گزارشگران تلویزیون تنگ شده که دیگر بابت انتخاب جواد خیابانی به عنوان گزارشگر یک مسابقه فوتبال ترش نمی‌کنیم. با این همه، هنوز عادات ناخوشایند آقا جواد هنگام گزارش، روی اعصاب و روان مردم است.

به گزارش تابناک ورزشی، از جمله این مسایل، اصرار خیابانی روی استفاده از جملات بیهوده و بی‌فایده است. این گزارشگر قدیمی تلویزیون در نیمه دوم بازی ایران و هنگ‌کنگ بار‌ها تاکید کرد تیم میزبان به همین شکست دو بر صفر هم راضی است. او همچنین زمان زیادی از مسابقه را به توضیح نتایج تیم ملی در ادوار گذشته مسابقات جام‌جهانی اختصاص داد که واقعا لازم نبود. مشکل بزرگ خیابانی گاف‌های گاه و بیگاهش نیست، بلکه جملات غیرضروری اوست؛ حرف‌هایی که اگر نزند، هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد!

Image result for ‫جواد خیابانی‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آسیاب به نوبت آقای خیابانی. نوبت شما هم می‌شود.
این چه استدلالیه چه عیبی داره حین گزارش تاریخچه بازیها و یا بازبکنان همطراز و یا مسائلی که مربوط به فوتبال هست عنوان بشه کما اینکه جناب فردوسی پور هم همین کار ها دا انجام میداد ضمنا اقای مزدک میرزایی بدرد گزارشگری در رادیو میخوره نه تلویریون اخه کوچک تربن حرکاتی که بازیکنان انجام میدادند این اقا با وجود ابنکه ما از تلویزبن مشاهده میکردبم عنوان میکرد لذا من یکی از گزارشهای افای میزایی در تلوزیون بهیچوجه داضی نبودم ..
اگر بهتر از جواد گزارش میکنید بسم الله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل