بازدید 17062

جان باختن ۳۱ نفر در ازدحام جمعیت در کربلا

کد خبر: ۹۲۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ 10 September 2019
وزارت بهداشت عراق از جان باختن ۳۱ نفر در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش «تابناک»، وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که بر اثر ازدحام جمعیت در جریان مراسم عاشورای حسینی در کربلای معلی ۳۱ تن جان خود را از دست دادند.
جان باختن ۳۱ نفر در ازدحام جمعیت در کربلا
وزارت بهداشت عراق همچنین افزود که ۱۰۰ تن بر اثر ازدحام جمعیت زخمی شدند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج با اشاره به حادثه صورت گرفته در باب‌الرجاء واقع در بین‌الحرمین گفت: در این حادثه ۳۱ نفر جان باختند و حدود ۱۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند که تا ساعاتی دیگر اسامی زخمی‌ها و کشته‌ها اعلام خواهد شد

حجت‌الاسلام صحبت الله رحمانی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، در گفتگو با تسنیم، با اشاره به این که عصر امروز حادثه‌ای در باب‌الرجاء (در اطراف بین‌الحرمین به سمت حرم سیدالشهداء) به دلیل ازدحام جمعیت صورت گرفته است، اظهار کرد: در پی این حادثه براساس آماری که از وزارت بهداشت عراق اخذ شده است، ۳۱ نفر کشته و حدود ۱۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

وی تصریح کرد: پس از این حادثه زخمی‌ها به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، افزود: هم اکنون اوضاع در این منطقه و بین‌الحرمین تحت کنترل است و مراسم عزاداری شب عاشورا در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در بین کشته‌ها و زخمی‌ها از زائران ایرانی نیز وجود دارد یا خیر؟ گفت: تا این لحظه خبری از شناسایی کشته‌ها و زخمی‌ها وجود ندارد.

حجت‌الاسلام رحمانی، خاطرنشان کرد: البته تعدادی از نیرو‌های ما در این منطقه در حال پیگیری موضوع هستند و تا ساعاتی دیگر اسامی کشته‌ها و زخمی‌ها اعلام می‌شود و چنانچه زائران ایرانی نیز در بین آن‌ها باشد به اطلاع مردم خواهد رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار