بازدید 6755
۱

نتایج نهایی آزمون کاردانی‌ فنی و حرفه ای اعلام شد

کد خبر: ۹۲۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 08 September 2019

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ آزمون دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌ جدید فنی حرفه ای خبر داد و گفت: ۸۷ هزار نفر در این دوره ها پذیرفته شدند.

به گزارش مهر، حسین توکلی افزود: اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ آزمون دوره‌های‌ کاردانی‌ پیوسته‌ و ناپیوسته نظام‌ جدید (دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی)‌ سال‌ ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

وی افزود: ۸۷ هزار و ۵۰۱ نفر در این دوره ها پذیرفته شده اند که برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) باید ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: ظرفیت پذیرش در این دوره ها ۲۵۵ هزار ۶۰۸ نفر بود.

وی افزود: در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه‌ به‌ نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در دفترچه ‌راهنمای‌ ثبت‌نام در یکی از روزهای شنبه و یا یکشنبه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه ۹۸ با در دست ‌داشتن ‌مدارک‌ لازم‌، به‌ موسسه محل‌ قبولی‌ خود مراجعه‌ کنند. عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل است.

توکلی اظهار داشت: کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلبان در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان این کدرشته‌ها در سهمیه مربوط، با توجه به نمره‌کل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید از تاریخ ۲۱ شهریورماه ۹۸ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است.

وی تاکید کرد: براساس ضوابط پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون دورهای کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ ۱۳۹۸، اعم از اینکه در رشته قبولی خود ثبت نام کنند یا نکنند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ ۱۳۹۹ نخواهند بود.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبان پس از دریافت کارنامه در صورتی‌که درباره کد رشته های انتخابی و سایر مندرجات کارنامه سوالی داشته ‌باشند، می توانند حداکثر تا تاریخ ۲۷ شهریورماه ۹۸ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org در رابطه با کدرشته های انتخابی و مندرجات کارنامه، اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من دانشگاه فنی و مهندسی کرانی بندرعباس روزانه قبول شدم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر