بازدید 50777
هزار و هفتصد و شصت و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقادات تند و تیز پسر آیت الله طالقانی/مقتدا صدر در قم چه می‌کند؟/واکنش یک نماینده مجلس به خودسوزی یک دختر طرفدار استقلال/چند درصد مردم توان مراجعه به بیمارستان خصوصی را ندارند؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: بمب‌گذاری در اهواز به دلیل اختلاف خانوادگی/هویت خریدن با هنر ایرانی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس/مذاکره با شورای نگهبان کارساز نیست/جوانان منتظر تعارف نباشند، به میدان بیایند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 07 September 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
محسن هاشمی: نجومی‌بگیر شهری نداریم

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، درباره اینکه گفته می‌شود تعداد زیادی از مدیران شهری حقوق بالاتر از حناچی دارند و نجومی بگیر هستند، اظهار داشت: تا کنون در این زمینه گزارشی به من نرسیده است و نجومی بگیر شهری نداریم. در مورد موضوع حیات شبانه گفت: قرار بوده که شهرداری در این زمینه لایحه‌ای به شورای شهر ارسال کند، ولی هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده و هر تصمیمی در این زمینه منوط به لایجه شهرداری است. /فارس
 
۸۰ درصد مردم توان مراجعه به بیمارستان خصوصی را ندارند

حریر چی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: ۸۰درصد مردم توان مراجعه به بیمارستان خصوصی را ندارند، ۱۵ تا ۱۷ درصد مردم با استفاده از بیمه تکمیلی و ۳ تا ۵درصد مردم با خیال راحت و خرج خودشان به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه می‌کنند. اولین برنامه باید این باشد که فقرا در بهترین شرایط تحت درمان قرار بگیرند. صدای فقیر، ضعیف است پس اول باید صدای آن‌ها را شنید و در اولویت قرار گیرند. /ایسنا
 
واکنش یک نماینده مجلس به خودسوزی یک دختر طرفدار استقلال

پروانه سلحشوری در واکنش به خودسوزی دختر جوان هوادار استقلال به آزادی گفت: «از خودم می‌پرسم آیا همین فوتبالیست‌ها نمی‌توانند مقاومتی کنند و مثلا بگویند، ما بازی نمی‌کنیم. نمی‌دانم می‌شود این کار را کرد یا خیر، اما بالاخره وجود یک حرکت‌هایی از جانب مردم لازم است. به نظرم من حداقل مادامی که واکنش مردم به این مقولات جدی نشود، این رویه ادامه پیدا می‌کند.» سحلشوری در پاسخ به اینکه چرا جامعه مدنی این مقولات را کمتر جدی می‌گیرد، گفت: «شاید به این خاطر که ما اکنون درگیر مشکلات بسیار جدی اقتصادی و معیشتی هستیم و مردم خیلی زیاد گرفتار هستند. این برای من یک جمله است، اما برای مردم ما یک زندگی است. وقتی مردی نتواند سفره را پر کند، فردی نتواند داروی لازم خود را تأمین کند، وقتی مردم به حومه شهر پناه می‌برند و ... یعنی زندگی برای خیلی از مردم به طور ملموس سخت شده و شاید در این شرایط طرح کردن این مسائل لوکس و فراتر از زندگی معمول به نظر برسد. وقتی این حرف‌ها را می‌زنیم، مردم می‌گویند ما کم بدبختی داریم، این‌ها چه می‌گویند». وی در پاسخ به اینکه با این حساب تکلیف این مطالبات چه می‌شود، گفت: «به‌هرحال نمی‌شود از کنار این مسائل گذشت. قبلا هم این مشکلات اقتصادی وجود داشت و ما همین طور از کنار آن گذشتیم. نتیجه این شد که طبقه متوسط از بین رفت و شکاف طبقاتی گسترده بروز کرد؛ بنابراین، همدیگر را نادیده گرفتن به خاطر اینکه یک مساله اولویت نیست موجب این می‌شود که انسجام اجتماعی ایجاد نشود و هر کدام از ما به نحوی از دیگری دلخور باشد. کما اینکه همین‌طور است و کم پیش می‌آید که ما بتوانیم درباره یک موضوع همدل و هم‌نوا باشیم و با هم فریاد بزنیم. حتی درباره همین مشکلات معیشتی مردم هم همه با هم فریاد نمی‌زنیم و مطالبه نمی‌کنیم».
 
جوانان منتظر تعارف نباشند، به میدان بیایند

قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مجلس نو یعنی مجلسی که برایش پشت در‌های بسته تصمیم نگیرند، گفت: مجلسی که نماینده در آن وعده‌ای بدهد که به آن عمل کند؛ مردم از اموال و دارایی نماینده‌شان مطلع باشند و نماینده، نماینده مردم باشد، نه نماینده دولت. جوانان عزیز منتظر تعارف نباشید، اگر کسی را می‌شناسید که ظرفیت برای حضور در مجلس دارد به آمدن دعوتش کنید و برای مردم تبیین کنید که راه پیروزی حضور نیرو‌های انقلابی و جوان. /تسنیم

مذاکره با شورای نگهبان کارساز نیست

محمد سلامتی، دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به خبرآنلاین گفت: هرچند مذاکره با شورای نگهبان را بد نمی‌دانم، اما کارساز هم نمی‌دانم. آقای خاتمی نگفته است که من رهبر اصلاحات هستم. شورای عالی سیاست‌گذاری بر خلاف عنوانش به گونه‌ای نیست که خیلی در جبهه اصلاحات اختیارات داشته باشد. شورای عالی سیاست‌گذاری در واقع یک نوع ستاد انتخاباتی است. تمام تلاش ما باید این باشد که حضور گسترده مردم را در انتخابات به وجود آوریم. شرط و شروط را باید برای بعد بگذاریم، آن هم شرط و شروطی که بحث‌انگیز و اختلاف برانگیز است. معتقدم که در این انتخابات بهتر است که هر جناح و خط فکری خودش به تنهایی وارد میدان شود.

مجلس به «ظریف» برای مواضع رئیس‌جمهور تذکر جدی داد

مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه کمیسیون با آقای ظریف تذکر شدیدی در مورد اظهارات آقای روحانی دادیم و اعتراضات جدی نسبت به مواضع رئیس جمهور مطرح شد که به چه دلیلی رئیس جمهور چنین موضع گیری داشته است. اظهارات آقای روحانی موجب بی‌ثباتی و تزلزل اقتصادی خواهد شد، شاید قیمت دلار را پایین آورد، اما وقتی که مردم شرطی شدند و دیدند اتفاقی نیفتاد، نرخ ارز مجدداً افزایش می‌یابد. آقای روحانی اشتباه جدی انجام داد. در همین راستا بیانیه‌ای به امضای نمایندگان رسید و به آقای رئیس‌جمهور تذکر داده شد که در سفری که در آینده به نیویورک خواهند داشت حق هیچ گونه مذاکره با آمریکا را ندارند.

لایحه‌ای برابری دیه زن و مرد تدوین شده است

معصومه ابتکار با بیان اینکه معاونت زنان لایحه‌ای برابری دیه زن و مرد تنظیم کرده گفت: از نظر دیه، حکم وحدت رویه قابل حل است، اما از نظر قانون هنوز لایحه نداریم، در حالی که مشکلی از نظر فقهی وجود ندارد. بسیاری از فقها و صاحب نظران از نظر حوزه مبانی دینی با ما در این موضع کار کردند. چرا که در قرآن هیچ صراحتی نیست که بگوید دیه زنان حتما باید نصف باشد و این برداشت علما در طی دوره‌ای بوده است. در این میان بحث اقتصادی زن مطرح است و اگر نقش اقتصادی زن تغییر کند مبحث دیه هم باید تغییر کند.

هویت خریدن با هنر ایرانی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس

مجتبی ملک‌زاده، استاد خوشنویسی معتقد است: کشور‌های حاشیه خلیج فارس به هنر ایران و خوشنویسی بیش از ما توجه می‌کنند و درصدد خرید هویت برای خود هستند. آن‌ها مدیریت فرهنگی هنری دارند که از طریق هنر ما، موزه‌های خود را پرمی‌کنند. ضمن آنکه آثار هنری، خود دارای ارزش افزوده هستند. /ایلنا
 
بمب‌گذاری در اهواز به دلیل اختلاف خانوادگی

جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز ضمن تأیید خبر بمب‌گذاری صبح امروز در کوی صادقیه اهواز گفت: یک بمب کوچک صوتی به دلیل اختلاف خانوادگی مقابل یک منزل مسکونی منفجر شد. وی افزود: همچنین با حضور تیم چک و خنثی، یک بمب جاگذاری شده دیگر نیز مقابل این منزل مسکونی خنثی شد./ همشهری
 
مقتدا صدر در قم چه می‌کند؟

منابع خبری با انتشار تصاویری از حضور مقتدی صدر در شهر مقدس قم در مراسم عزاداری محرم خبر دادند. شبکه خبری سومریه عراق به نقل از یک منبع نزدیک به جریان صدر گزارش داد: مقتدا صدر، در مراسم عزاداری در شهر قم شرکت کرده است. رهبر جریان صدر با حضور در موکب آل صدر در صحن حضرت جوادالائمه (ع) در شهر قم به پذیرایی از عزاداران حسینی در حرم حضرت معصومه (س) پرداخت. جزئیات بیشتری از سفر مقتدا صدر به ایران منتشر نشده است.
 
انتقادات تند و تیز پسر آیت الله طالقانی

مهدی طالقانی گفت: چهلمین سالروز آیت‌الله در شرایطی رسید که از همان اول انقلاب با پدر رفتار‌های خوبی صورت نمی‌گرفت. حتی دوستان ما شنیده بودند که بعضی از افراد سر مزار پدر گفته بودند، «از دست این هم راحت شدیم». در واقع عده‌ای که خودشان را انقلابی معرفی می‌کردند، اما سابقه مبارزه نداشتند، پدر را مزاحمی برای اهداف خود می‌دیدند. این چهره ادامه داد: واقعاً نمی‌دانم چرا عده‌ای از همان اول آقای طالقانی را خاری در چشم خود می‌دیدند و خلأ او در انقلاب و نظام را اتفاق خوبی می‌دانستند. البته آن‌ها آن روز‌ها جرات مخالفت علنی با آقا را نداشتند و حتی پس از چهل سال هم جرات نمی‌کنند درباره ایشان حرفی بزنند. به هر حال می‌دانند که آقا در قلب مردم ایران است و اگر چیزی بگویند، با واکنش شدید مردم روبه‌رو خواهند شد. مهدی طالقانی با اشاره به بازگشت عکس آیت‌الله به خیابان طالقانی گفت: اشتباه بزرگی مرتکب شده و عکس آقا را پاک کرده بودند که ما به عنوان خانواده ایشان نه تنها ناراحت نشدیم خیلی هم راضی و خوشحال بودیم، چون نه ما و نه مرحوم پدر دنبال این برنامه‌ها نبودیم. ناراحتی‌مان از این بود که به جای عکس آقا عکس شامپو را برای تبلیغ کشیده بودند که کار بسیار زشتی بود. من اعتراض کردم و حتی همان‌طور که چند ماه پیش به شما گفتم قصد داشتم از آقای حناچی بخواهم اسم آقا را هم از خیابان طالقانی بردارند. البته شهرداری اشتباهش را جبران کرد و طرحی از چهره آقا دوباره در آن محل کشید. هرچند مایلم طرح جدید را هم تغییر دهند و عکس موجه‌تری را به جایش ترسیم کنند.
 

رئیس قوه قضائیه: امروز فضای کشور، فضای مقاومت است نه مذاکره
آیت الله رئیسی در همایش فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز فضای کشور، فضای مقاومت است نه مذاکره. باید در برابر دشمن ایستادگی کرد و بر اساس تدبیرهای رهبری چنین فضایی ایجاد شده و با کمک‌های ایشان تلاش شده مقاومت باقی بماند تا دیروز دشمن فساد را در جامعه تبلیغ می‌کرد اما امروز فضای مبارزه با فساد در جامعه ایجاد شده است و دشمن به دنبال این بوده که فضای ایستادگی را کم کند. رئیسی ادامه داد: دشمن می‌خواهد موجی از فساد را در کشور ایجاد و القا کند البته ممکن است جولان‌هایی داشته باشد اما روایی ندارد.

فرمانده بسیج: ۱۰۰۰ گردان سایبری را در کشور ساماندهی کردیم
غلامرضا سلیمانی در پاسخ به این سوال که بسیج در برابر تهدیدات سایبری دشمن چه برنامه ای دارد؟ گفت: حضور نیروی انقلابی در فضای مجازی نسبت به گذشته شرایط بهتری پیدا کرده است و بسیج توانسته است با سازماندهی جوانان با انگیزه و پرتحرک و دارای تخصص در حوزه فضای مجازی ، تحت عنوان گردان های سایبری، ۱۰۰۰ گردان سایبری ساماندهی کند. سلیمانی در گفت و گو با ایرنا افزود : دشمن از حضور سازمان یافته جوانان انقلابی در فضای مجازی بارها اظهار نگرانی کرده است و همین اظهار نگرانی دشمن از ساماندهی این نیروهای انقلابی ، بیانگر تحرکی است که ایجاد شده است و این حضور توسعه و اعتلا پیدا خواهد کرد.

انتقاد مطهری از مستند تلویزیونی «داستان اتم»
علی مطهری در یادداشتی با عنوان «داستان اتم یا گاندوی دوم» که در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت: «مستند داستان اتم که طی روزهای اخیر از شبکه ۳ سیما پخش شد در واقع تحریف تاریخچه برجام بود. آنچه در مجموع از این برنامه برداشت می‌شد این بود که برجام کلاهی بوده که توسط آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها سر ایران گذاشته شده و در داخل کشور نیز عواملی مانند آقایان روحانی، ظریف و علی لاریجانی با آنها هماهنگ بوده و احیاناً خیانت کرده‌اند. این برنامه به عوام‌فریبی و مغالطه پرداخته و تصویب ۲۰ دقیقه‌ای جزئیات برجام در مجلس را تلویحاً خیانت معرفی کرد، در حالی که اولاً برجام نیاز به تصویب مجلس نداشته و توافقی اجرایی بین دولت‌ها بوده است؛ همان طور که کنگره آمریکا و مجالس کشورهای اروپایی برجام نیز وارد آن نشدند. ثانیاً تصویب ۲۰ دقیقه‌ای جزئیات آن صرفاً برای اعلام ‌«آری» یا «نه‌»ی مجلس بوده زیرا مجلس هیچ‌گاه وارد جزئیات این گونه توافق‌ها نمی‌شود، اما درباره کلیات آن چند ماه در جلسات علنی و غیرعلنی مجلس بحث شد و کارشناسان فنی و سیاسی و نمایندگان نظر دادند تا هر نماینده‌ای به نقطه آری یا نه رسید. بنابراین حتی ۲۰ دقیقه هم برای تصویب آن زیاد بود.وی در پایان یادداشتش نوشت: به هرحال مستند داستان اتم از انصاف به دور بود و می‌توان گفت گاندوی دوم بود.

افشاگری یک دختر، دهیار دزفول را روانه زندان کرد
دادستان دزفول گفت: به دنبال افشاگری دختری از روستای سنجر دزفول و پخش کلیپی در فضای مجازی، دهیار این روستا دستگیر و روانه زندان شد. منصور محمدی خباز اظهار کرد: به دنبال پخش کلیپی در فضای مجازی و حساسیت‌های موجود، دهیار روستای سنجر از بخش مرکزی دزفول با قرار قضائی و قانونی بازداشت و روانه زندان شد. وی افزود: پرونده به منظور تکمیل تحقیقات در حال روند قانونی خود است. در روزهای گذشته پخش کلیپی در فضای مجازی در خصوص دهیار روستای سنجر در بخش مرکزی دزفول حواشی زیادی به وجود آورد و مردم خواهان رسیدگی و روشن شدن زوایای این موضوع شدند. در این کلیپ که مربوط به عذرخواهی ملتمسانه این دهیار از دختر ۱۵ ساله‌ای است اینگونه بر می‌آید که دهیار از موضوعی که به این دختر بیان داشته عذرخواهی کرده و خواهان این است که وی آبروی او را نبرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰۱
تا انحا که ما خبر داریم همه مراجع تقلید گفتند نصف مرد است این دیه ان وقت شما.....!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جلوی اشتباه رو هر وقت که بتونی باید بگیری
علی۲۵
| United States of America |
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
داداش دیه برای جایی نیست که مردم به دلیل اختلاف خانوادگی بمب گذاری میکنن خونه همدیگه رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
چهل سال بعد:
یک مقام مسوول اعلام کرد درصورتیکه اروپاهمچنان به تعهدات خودعمل نکند ما دویست وچهل وسومین گام کاهش تعهدات برجامی راخواهیم برداشت وی درعین حال گفت ما۶۰ روزدیگربه اروپاییها برای اجرای تعهداتشان وزنده نگه داشتن برجام فرصت میدهیم ودرصورت عدم اقدام ازسوی اروپایی ها گام دویست وچهل وچهارم رامحکمترازگامهای قبلی خواهیم برداشت !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جالب اینکه خانم نماینده خودش قانون گذاره و نماینده مردمه میره توی مجلس و میگه مردم بیان اعتراض عمومی کنن ! خب تو اگه توان دفاع از حق مردم رو نداری چرا رفتی اونجا ؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
هزار گردان سایبری ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
الان در دنیاپیشرفته ،زن و مرد دارای حقوق برابر هستن.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
۱۵۰ سال پیش مراجع مخالف تحصیل زنان بودند بعد از مدتی خود مراجع متوجه شدند که زنان انها نیاز به پزشک برای درمان و معاینه محتاج پزشک زن بودند
خود سوزی کردن برای ورزشگاه؟
اول برود خودش را به یک روان پزشک نشان بدهد بعد شما بیا طرفداری کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خیلی ها گرفتار مرغ یخی برای این بی صاحب شکم هستند و بعد یک دختر دنبال استقلال است می خواهد هورا بکشد که خود را می کشد . آن وقت عده ای با شکم سیر درحال اسطوره سازی هستند و عده ای هم دنبال چند نفر که در قم گم شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
تو که جای او نبودی که بخاطر یک استادیوم رفتن که هیچ جای قانون جرم محسوب نمیشه 6 ماه برات زندان ببرن .
عباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
شما لطفا کل ماجرا رو بدون بعد قضاوت کن . آخه چرا یه دختر به خاطر یه استادیوم رفتن باید شش ماه زندانی بشه؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جوان ویا یر اول خودت را معرفی کن تا بعد
فکر کنم خودت روان ریشتری حداقل اون دختر برای ارمانش کاری کرد تو چه کار کردی اصلا در زندگیت برنامه ای داری یا همینطور میری و میایی یدون هیچ بر نامه ای برو خدا روزی ات را جنی دیگر دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
به ۱۹۱۱ ناسناس
ابتدا شما بیشتر به روانپزشک و مشاور تربیتی و اخلاقی نیاز دارید
واقعا تاسف بار است که ، ترحم و انصاف و ادب و اخلاق ریشه کن شده است
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خودسوزی واسه زندان نرفتن بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
آمار بیماریهای اعصاب و روان در جامعه بسیار بالاست.ایران جزء عصبانی ترین مردم دنیاست.تعداد زیاد افراد به جرم درگیری و جرح برای جای پارک ماشین در زندان هستند.میزان بیماریهای اعصاب و روان بالاست.
بابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
کل خبر خودسوزی به خاطر ورزشگاه یه شایعه بوده که زردها و معاندین پخش کردن.این خانم هم احتمالا اونقدر سواد نداره که بره اصل خبر رو پیدا کنه و از جهالت خارج بشه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
از رای های منفی خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
شش ماه زندان برای ورزشگاه رفتن؟ حضرتعالی باید خود را به روانپزشک نشان دهند
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
به خاطرورزشگاه نبود
به خاطرظلمی بودکه درحقش شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خبر رو درست بخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
رای منفی های دو ریالی هیچ ارزشی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
تابناک جان وقتی سانسور میکنی حداقل فعل رو درست کن:
در کامنت
شش ماه زندان برای ورزشگاه رفتن؟ حضرتعالی باید خود را به روانپزشک نشان دهند

دهند را حداقل دهد کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
فکر کنم شما بیشتر به روانشناس احتیاج داری.
مقتدی صدر در قم چه می‌کند؟

به تو چه؟؟ خوبه اونها هم بگن تو توی کربلا چه میکنی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
ای ول گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جدی ، چرا ایشان در محرم در کربلا نمانده است تا از زائرین عراقی پذیرایی کنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
نذری میدادن اومده بگیره،
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
برای ما از کمک های مردم عراق که طلب کار بودیم را آوردند
ناشناس
| Thailand |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خوبه منم بهت بگم: تو چکار داری به بررسی چرایی حضور مقتدا صدر در قم !؟
کارخونه ها داره تعطیل میشه ،اقتصاد کشور نابود شده و در حال توقف کامله ،شما چسبیدید به سوژه های بی اهمیت؟؟؟؟ ..واقعا اینها چه دردی از مردم و گرفتاریهای روز افزونشون درمان میکنه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
به همه مسائل باید رسیدگی کرد وگرنه با این اوصاف هیچ وقت نباید دنبال خواسته ها و پیشرفت بود چون همش چیز مهمتری هست.
چرا از سخنان پر مغز و. پر عمق جناب مطهری چیزی نگفتید؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خخخخ
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
مطهری وحرفهای خودش بخونه خندش میگیره
مجتبي ذوالنور نماينده چند نفره كه اين جوري صحبت مي كنه ؟ ياد ننگ نامه هاي گلستان و تركمانچاي افتادم .
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
رئیس جمهور منتخب حداقل نصف مردمه کل کشوره و نماینده منتخب حداقل 25 درصد مردم یک شهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
یادش نیست محمود جونش تو راهپیمایی 22 بهمن به آمریکا پیغام داد که خودم باهاتون مذاکره می کنم؟؟؟؟؟ این ها فقط واسه روحانی شاخ و شونه می کشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
یاد چی می افتی؟ چه ربطی داره؟
درود بر مذاکره.نه به تحریم. نه به جنگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
دوغتو بنوش........
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
آقای رییسی سخنرانی امروز خود تاکید بر مقاومت کردند فقط مقاومت . بنزین را ارزان‌کنید و به کشورهای همسایه بفروشید . چون چند ماه دیگر فروش نفت به صفر میرسد و داد و ستد و تجارت بانکی بسته وخواهد شد و کشتی ها در دیگر کشورها حق پهلو گیری ندارند و تنها یک راه وجود دارد مرزها را باز کنیم و مقاومت کنیم تا امریکا را شکست دهیم . پیروزی نزدیک هست و امریکا در حال افول هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
ساعت خواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
اول چک بی محل برجام رو نقد کنید بعد دم از مذاکره بزنید!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
اگر مذاکره نبود جنگ ایران وعراق هنوز هم ادامه داشت.اگر مذاکره نبود ما تحت تحریم شورای امنیت ودر شرف جنگ دیگری بودیم.اگر مذاکره نبود احتمالا شما هم الان نبودی که بنویسی ساعت خواب.خداوندا در این شب های عزیز همه متوهمین را شفا بده .آمین
محمد قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
اینی که شما میگید معنی جعلی مذاکره است و در واقع اسمش تسلیمه
بنویس تسلیم و کلاهت رو بالاتر بذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
مذاکره را اول معنی کن چی
هست؟
تا جوابت را بدهم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
آین خانم برای مظلوم نمایی در ماه محرم خودش را اتیش زد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
مذاکره ای که تو کله تو هست از صد تا دبدار زبان بار تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
چون چند ماه دیگر فروش نفت به صفر می رسد!!
نمایندگان غربی هم در گروه تشریف دارند...
روح الله موسوی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
امام خمینی با مذاکره مخالف بود.ایشان آمریکا را شیطان بزرگ نامید.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
بعضی از کامنت ها نشان میدهد چقدر بی منطق شده ایم براحتی از ظلم دفاع می کنیم
زنانی که حجاب خصوصا چادر در سر دارند ولی تفکراتشون فمنیستی است ولی در اصل ضد زن هستند کم نداریم در مسولیت دولت و مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
آفرین
یکی از مصداق های نفاق همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جملاتت تناقض داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
واقعا خانم سلحشوری درست گفته اند،تا مردم جدی برخورد نکنن،مسئولین کار خودشون رو میکنن،شکوه و گلایه و نوشتن در شبکه مجازی کم اثر هست،گوششون بدکار نیست...
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
فمینسم . دنبال برتری جنسی نیست بلکه دنبال برابری جنسی زن و مرد فارغ از نژاد و دین و مدهب هست . فمینسیم دنبال دور کردن سنت های دست و پا گیری که زنان و دختران جامعه را پابند کردن .
محمد
| Germany |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
شما هم یکی از اعضای ۱۰۰۰ گردان سایبری هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
ظاهرا شما جز ۲۰۰۰ تیم البانی نشین هستید پرچ المان؟
ناشناس
| Hungary |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
هر چی هست. این صحبت و منطقشون قوی بود.
اقای ذوالنوری؛ اقدامات همفکران شما در نابودسازی برجام باعث نوسانات ارزی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
یعنی هنوزم............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
فعلا که دولت در دست همفکران شماست عزیز برادر
البته متخصص فرار رو به جلو هستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
برو اقتصاد یا دبگیر عزیزم که چرا کشور ایران این طوری می شود ولی ترکیه که شبیه ما است نرخ ارزش با ملایم خاصی بالا می رود
و اگر حوصله یاد گرفتن نداری لطفا خاموش و ادبیات سیاسی کاران و سازش کاران که هر
چیزی به خارج ربط می دهند تکرار نفر مایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
ببخشید دوستان شما یعنی ترامپ و نتانیاهو باعث شدند برجام تون نافرجام و ناکام بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
روزی که پرچم آمریکا و نسخه برجام را با داد و هوار در صحن علنی مجلس آتش می زدید
خوب می دانستید که فتیله انفجاری تحریم و جنگ را روشن کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
آخه فایدهذبرجام چه بود. روحانی ابن قدر نادرست گفته که همین روزها باید استعفا بده ددرود بردولت بهار
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
اگه منتقدین سکوت می کردن شما می گفتین سکوت شما باعث شد مملکت به این روز بیفته!
شما که ایرادات رو دیدی چرا سکوت کردی؟
این منطق شما و دولت تدبیر و امید!!!! است
واکنش نشون به چی بدهند؟
وقتی امثالی مانند شما در کشور یک جو را به جریان می اندازید که باید زن ها را به ورزشگاه بیاوریم و عده ای ساده هم که از هیچی خبر ندارن که پشت قضیه چه بحث های سیاسی خوابیده میخواهند بروند به انجا و جو گیر می شوند برای چی مردم با شما همراهی کنند جز یک عده ای؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
لطفا به اونایی که پشت قضیه یک حق طبیعی زنان که در تمام دنیا غیر از کشور ما انجام میشه بحث سیاسی راه انداختن بفرمایین برن جای دیگه برای چیز دیگه بحث کنن.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
در تفکر شماها برای زنان چه برنامه ای دارید . . تازه بعد از قرن ها قرار هست دیه زنان و مردان را اصلاح کنید . خیلی دیر نیست ‌ . عدالت و کارکرد خود را فقط در حدود و محدود زنان و دختران هست . هیچ برنامه ای در حوزه اقتصاد و سیاست ندارید . روز و شب کارتان فقط زن و دختر و دختر و زن و زنگه و دختره . جوراب و چادر و ارایش و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
چون می دانیم پرچم امریکا اخر فکر شما می شود خیانت و ازدواج با حیوانات و مصنوعات و افزایش افسردگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
یه دیوونه هم چندسال پیش عاشق سوسانو شده بود بهش نمی دادند خودشو از بالای ساختمون انداخت پایین. بنظرتو ن مردم نباید واکنشی نشون بدن. خخخخخخ
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
آب بازی دختران به کجای امنیت شماها بر میخوره ؟ چقدر انسان بودن و خوب بودن و شهروند بودن در تفکر شماها سخت هست در چنین اندیشه ای فقط خودتان میتوانید زندگی کنید
از کی تا به حال ذالنور دید سیاست خارجی و داخلی عمیق تری نسبت به رییس جمهور پیدا کرده تنها چیزی که امثال او می بیند رسیدن به قدرت جناحشان است حتی اگر شده بعد از میلیونها شعار بر علیه انگلیس با سفیر انگلیس ملاقات کرده لبخند بزند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
پس اگر به فرستاده انگلیس و روسیه میشود عکس گرفت و لبخند زد به فرستاده امریکا هم بعید نیست . این حرکات سیاسی برای فیلم کردن هست . مردم خودشان فیلم هستند البته بجر ده درصد جمعیت
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
رییس جمهور بی تفنگ برای کشوری بدرد میخورد که مکانیزم ساختار کشور مثل سوییس باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
از خیلی از دیپلمات های فعلی خیلی سر تر و حالیش تر است
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
ذالنور سواد سیاسی و اقتصادی و زبان خارجی و روابط بین المللی و علوم سیاسی را از کدام دانشگاها گرفتند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
لبخند ذوالنور از سر سیاست است نه وادادگی مانند بعضی ها که با لبخند صنعت و توسعه کشور را بپای غربی ها قربانی کردند
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
پس مشخص شد که لبخند هم‌میتواند جزی از سیاست باشد . حالا اصولگرایان وقنی ادبیات سیاست خارجی را با میدان جنگ اشتباه گرفتند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
تا وقتی نفهمین که هر دو سروته یه کرباسن در بهمین پاشنه می چرخه
حکم ۱۸ سال زندان برای خانم قلیان و ۲۰ سال برای هادی رضوی که اگر دزدی او نبود کل مشکلات کارخانه ای مثل هفت تپه حل میشد و دیگر نه قلیانی اعتراض میکرد نه بخشی و نه دیگری؛لذا اگر نمایندگان مجلس اصولگرا اصلاحطلب بین چرتهای قیلوله فرصتی پیدا کردند و برای تغییراتی در قانون اقدام نمودند،متشکر میشویم.یا حکم زندان دزدان دانه درشت افزایش یابد یا حکم فعالان سیاسی و معترضین اجتماعی کاهش.سپاسگذار.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
در مجموع هفت نفر به ۱۲۰ سال زندان محکوم شدند ولی در باره بخشی و قلیان که گفتید انها اعتراض اینستاگرام گفتند که ما در حبس مورد ازار قرار گرفتیم .ظاهرا خود دولت اصلاحات و اعتدال شاکی اصلی این دو نفر هست یعنی دولت بر عیله شهروندان اعلام جرم کرده که تو چرا گفتی کلید ایجوری تکان میدادی شرکت چه جوری تحویل دادی . به همین جرم حبس گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
این مفسد اقتصادی موسسه اعتباری ثامن فقط 15 سال حبس گرفت،مفسدین داری نفوذ،جریمه های سبک میگیرن
ساعت خواب خانم یا حضوری.سالهای سال هست که مردم برای معیشت به چه کنم چه کنم گرفتار شده اند.حتی آنها که برای همین قوت لایموت هم اعتراض میکنند بای تاوان پس بدهند دیگه وقتی برای مردم نمی مونه تا مشکلات اجتماعی خودشون را جدی بگیرند و دنبال رفع آن باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
یکی خرجی به زنش نمیداد هر روز هم کتکش میزد. بهش گفتند تو که خرجی نمیدی چرا دیگه کتکش میزنی ؟ جواب داد اگه کتکش نزنم از کجا بفهمه من شوهرشم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
ای کاش خانم نماینده هم بخاطر اینکه نمی تواند برای مردم کاری نکند استعفا دهد مثل همین فوتبالیست ها که برای نیامدن خانم ها به ورزشگاه ها باید فوتبال بازی نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
داستان کتک و خرجی بسیار پرمعنی بود سپاس
نماینده من اشتباه کرده تذکر داده دیگه بسه اشتباه کریدم به رأی دادن دیگه رأی نمی دیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
چهل ساله میدیم چیزی عایدمون نشده حالا بذار یه دفعه ندیم شاید فرجی شد
قالیباف‌جان شما مردم رو از اموال خودت باخبر کردی کافیه، دیگه الکی جوونا رو سر کار نذار =)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
روی سخن قالیباف با مردم واقعی ایران است نه فراری های غربزده و خوشگذرون
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
هر وقت تحقیق و تفحص از قالیباف کلید خورد من باور میکنم که قرار است تا جدی مقابله گردد
بهتر است در این شبهای عزیز دست به دعا برداریم تا خداوند شر فاسدین ودست اندازان به بیت المال مسلمین را بکند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
بهت منفی دادم چون برای از بین بردن فساد در هر کشوری چند کا لازم هست که انجام گیرد و اصلا به دعا ربطی ندارد . قدرت مقطعی باشد دوم مردم سالاری . سوم دوری از اقتصاد برای دولت و سیاسیون و نطامیان و نهادها و چهارم .‌مطبوعات ازاد و پنجم انتقاد پدیری و شفافیت هست . ششم زن برتر و نزاد برتر باید کنار گداشته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
ما چون امر به معروف و نهی از منکر را رها کرده ایم خدا دعایمان را مستجاب نمی کند
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
مگه تو سویس امر به معروف میکنند که به اینجا رسیدند.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
امر به معروف از جامعه به مسولان هست نه از بالا به جامعه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
خدا کاری به این کارا نداره، ما خودمن اینارو بردیم بالا حالا باید خودمون کاری بکنیم غلطمون جبران شه
آیت ا... طالقانی در قلب مردم ایران و مجاهدین راستین قرار دارند.
بسیار از تابناک متشکرم که مثل خبرگزاری فارس کامنت نویس روز مرد ندارد و نظرات منفی و مثبت را هم منتشر می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
تا دلت بخواد سایت ها و روزنامه های یارانه بگیر شما کارگر روزمزد دارند
اخبار ۳۰ -۲۰ گفته است از قول اقای رییسی که مردم در امر به معروف پای کار بیایند .میشه کسی شرح بده همه مردم به چی همدیکر را امربه معروف کنند . یعتی کسی به من در خیابان امر و نهی کرد من میتوانم دنبتلش راه بیفتم تا یه جای کارش خراب شد امرش کنم . ۹۰ میلیون صبح در خیابان و بیابان و کوچه و مدرسه و پارک همدیکر را امر کنند . امر به حجاب باشد یا اوامر دیگری هم هست . . ایا این مسایل با مردم سالاری در تعارض نیست . بی زحمت اصولگرایان پاسخ دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
کوتاه بیا،داداش،هر حرفی رو نباید جدی گرفت که،مسئولین محترم کارشون همین حرفاست دیگه
نماينده مجلس چطوري با همچين لحني به رئيس جمهور دستور ميده
ما به تو كه راي نداديم اقاي ذوالنور كي هستي كه مي گي رئيس جمهور حق نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
ایشان ذوالنور نماینده جبهه پایداری از قم هستند
کسی است که پرچم آمریکا و برجام را با داد و فریاد و خوشحالی در مجلس آتش زد
و این بدبختی را برای ما درست کرد
و الان خودش در اول صف اعتراض به دولت درآمده است !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
خودمونیم نه اون یکی کاره ایست و نه این یکی
خب اگه تا اين حد بايد رييس جمهور رو كنترل كرد كه حق بيان حتى دو كلمه بر خلاف ميل تند روهاى داخلى رو هم نداشته باشه
بهتره نهاد رياست جمهورى رو كلا تعطيل كنيم و از محل صرفه جويى هزينه هاش ،كه خيليم زياده
حقوق و مزاياى نمايندگان خدوم و زحمتكش مجلس شوراى اسلامى رو كه خوشبختانه منتخب ملت هم هستند اضافه كنيم
ميمونه كه چه كسى بايد قوه مجريه رو بچرخونه
من فكر ميكنم كه بهترين راه اينه كه خود مجلس مستقيما دخالت كنه و كل كارهاى اجرائى مملكت رو با يك شرائط بسيار خوب قراردادى و البته از طريق مناقصه، به بيمانكار واجد شرائطى كه حاضر به سرمايگذارى هم باشه ،بصورت مشروط واگذار كنه
من فكر ميكنم كه اينجورى :
اولا راه رسيدن به اهدافمون بسيار ارزانتر تمام و بسيار سريعتر پيموده ميشه
ثانيا ،،،،،ببخشيد ثانينشو بعدا ميگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
ببخشین! ایشون قبل از انتخاب میدونستن که رئیس جمهور هیچ کارس... چرا وعده های مفت دادن و در مردم توقع ایجاد کردن؟
بازنشسته دیگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
بزودی مملکت پارلمانی مدیریت میشود و گویا آخرین رئیس جمهوری است که ایران میبیند
پروانه سلحشوری ......جامعه را چی شده است که اینقدر گرفتاری و مشکلات و گرانی و دنبال دوا و دارو هستند که برای مردم دنبال اینکه حال دختری بابت حصور در ورزشگاه به طرفداری از استقلال و حکم‌دادگاه خودش را اتیش زد۶ است . چند دلیل دیگر هم دارد . کسانی که مخالفت میکنند باید جوابگو باشند مشکل از انجا هم هست . دوم رای دادگاه چنان سخت گیرانه بوده است که دیگر کسی هوس ورزشگاه نکند . و دیگر اینکه برای اینکه در نماز جمعه گفته شد که فیفا چه ربطی دارد که زنان به ورزشگاه بروند یا نروند و این رای دادگاه پاسخ روشن به فیفا بود
ذالنور گفتند که در جلسه اخیر به اقای طریف گفتم که از قول من به تدارکاتچی بگویید به چه دلیل حرف های میزند که باعث میشود اگر ان حرف ها اگر تحقق نیافت باعث گران تر شدن دلار در اینده خواهد شد . به ایشان گفتم که روحانی حق مداکره در نیویورک به طرف امریکای را ندارد .
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
رئیس جمهور منتخب حداقل نصف مردم کشوره و نماینده منتخب حداقل 25 درصد یک شهر .
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
ذوالنور که برجام و پرچم آمریکا را در مجلس آتش می زند
شده رئیس کمیسیون امنیت کشور در مجلس !!؟؟
در مورد مذاکره ملت باید تصمیم بگیرند نه اون کسانیکه خود و خانواده هایشان مقیم آمریکا هستند
حرف خانم سلححشوری کاملا درسته ولی کاش در مجلس سعی می‌کردند قانونی به تصویب برسونن در حمایت ار کسانی که مایلند به این فجایع واکنش نشون بدن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خانم سلحشوری فعلا بشدت دارند مشکلات اقتصادی را حل می کنند البته نه مشکلات مردم، بلکه آقازاده های خودشون که هزینه خارج نشینی شون افزایش داشته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
ایکاش نماینده های مرد نمای داخل مجلس ذره ای از شهامت، شجاعت و شرف خانم سلحشوری را میداشتند و در برابر بلایی که بر سر یکدختر جوان آورده شده تا دست به خودکشی بزند اعتراض میکردند!
واقعا دیدن یک مسابقه فوتبال ارزش جان یک انسان را داشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
حق دادنی نیست گرفتنی هست . حتی به قیمت جان انسانها . بستگی دارد مردم هر جامعه چقدر بینش سیاسی و مدنی دارند . فعلا که زنان را در حد بچه زایی و پخت غذا .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
مسئله دیدن مسابقه فوتبال نیست. مسئله خشونت علیه زنان و تبعیض است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
این سوال را از فمینیست های اصلاحی اعتدالی بپرسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
کسی که به خاطر ندیدن فوتبال خودکشی مینه آدمه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
برای رسیدن به حق ، حتی دادن جان هم مجاز است
و به مقام شهادت خواهید رسید
ناشناس
| Spain |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
قرار نیست همه کشور مثل هم فکر کنن راه برای شادی دیدن مسابقه مسجد و اعتکاف و نماز باید به طور یکسان باز باشه تا جامعه نرمال باشه به هر حال ما انسانها نیاز های یکسان نداریم مثل هم فکر نمی کنیم و همین تفادت دنیا رو زیبا تر میکنه اما متاسفانه در کشور ما قراره همه با یک فکر زندگی کنن و همه به زور برن بهشت و...
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
به حکم دادگاه و دستگیری ایشان شما نظری نداشتی ؟ به خودسوزی توجه داری . متاسف نیستی ؟
جریمه سنگین همیشه باز دارنده است.برای مثال اگر جریمه های زیر اجرا می شد جرایم کاهش می یافت:
جریمه قطع هر درخت جنگل کاشت 55000 نهال توسط خاطی
جریمه شکار یک قلاده پلنگ 1 میلیارد تومان یا 10 سال کار اجباری در محیط بانی
جریمه شکار یک پرنده وحشی 250 میلیون تومان
جریمه قرتی بازی ولای کشیدن در اتوبان مصادره خودرو متخلف
جریمه اختلاس به میزان رضوی کار اجباری در روستاهای سیستان وبلوچستان یا کرمان تا آخر عمر
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
جریمه فروشنده مواد مخدر به جای چند ماه حبس بعد عفو .مصادره کل اموال و در صورتی که اموالی را به نام دیگری کرده مصادره آن و ...
قالیباف یک چیزی پراندی که؛ جوانان منتظر تعارف نباشند، به میدان بیایند
ولی قالیباف تکلیفِ خودت را اول مشخص کن که هنوز انتخاباتی نشده زودتر به میدان آمده ای!!! با این سن و سال و چهل سال کار کرده ای و با نفوذی که داری هنوز بازنشست نمیخواهی بشوی. جوانها چطور میتوانند تا سدها و ابوالمشاغلها چگونه با این دست اندازها وارد میدان شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
محبوبیت سیاسی شرط اول حضور در انتخابات هست . دوم آیا در گفتمان قالیباف مردم کاره ای هستند یا نه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
قالیباف نصف روحانی جونت هم سن نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
اول تکلیف حساب و کتاب هزاران میلیاردی و اموال و املاکی مشکوک و بدون حسابرسی در شهرداری و مدرسه پسرتان
و خیریه همسرتان را مشخص کنید
و سپس به دادن راهکار برای انتخابات مجلس بپردازید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
هنوز به سن جنتی نرسیده که باز نشست شه! تازه تو نظام اسلامی مسئولین هیچوقت باز نشست نمیشن! تو به همین آقای جنتی نگاه کن ول کن انجام وظیفه نیست....
مقتدی صدر در قم چه می‌کند؟
خب عجیبه؟؟؟ اومده پذیرایی کنه.نیومده جشن تولد مایکل جکسون که!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
چرا مهمانان را که مجانی به کربلا امده اند را رها کرده اومده خونه مهمانها !؟
مقاومت و جنگ تا پیروزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
از شما نازک نارنجی ها بعیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
این شعار بیشتر گریه داره تا اینکه محرک باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
معلومه که این حرف یه آقا زادس که از جنگ و تبعاتش تو این چهل سال کلی سود برده
با همین تلویزیون نوجوانان وجوانان کشور عازم جبهه ها شدند و باز هم با همین تلویزیون و برنامه ای آن انوع فساد کشور را گرفته است کسی چه میداند شاید هر دو قسمتی از یک برنامه طولانی مدت هستند ابتدا از بین بردن جوانان مردم وسپس از بین بردن اعتقادات مردم
این روزها همه در حال تجاوزن
به عنف
به حقوق مردم
.
.
ایشالا گام بعدی
خدایا عجب جایی داریم زندگی میکنیم. رئیس جمهور که رئیس قوه مجریه است از گرونی شاکیه. و نماینده مجلس هم به مردم میگه که خودتون کاری بکنید. اخه مردم شماها رو برا چی انتخاب کردن؟ گلابی خوری یا خربزه خوری؟ شنائید که باید خواسته های به حق مردم رو به قانون تبدیل کنید تا دولت بتونه اجرا کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
دولت و مجلس کاره ای نیستند
اعلام شده است که ۵۰۰ هزار نفر برای رصد فضای مجازی و فعالیت این فضا امسال استخدام شدند . سایت تابناک را هم رصد میکنند ؟ اگر رصد میکنند از فردا با سایت خداحافظی کنیم . جریان این استخدام و کارکرد ها چی هست . بودجه ان چقدر و از کجا تامین شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
اول تو بگو دلار از کجا میگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
بودجه اش از هر جا تامین شده باشه از جیب اربابای تو تامین نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
خوب اینم یه جور ایجاد کارآفرینی است دیگه! طفلک شیخ حسن هی میگه اشتغال ایجاد کردیم جدی نمیگیرین
مردم این روزها تشنه عدالت و برابری هستند که متاسفانه نایاب و زیرخاکی شده است و دوست دارند دوبام و دوهوا ابتدا در کشور خودمان برطرف شود و بعداْ در کشورهای بیگانه. ما یک قانون داریم ولی با تفسیرهای متفاوتی که از آن می شود عده ای را برخودار از مزایا می کند که نوش جانشان ولی با همان شرایط یکسان عده ای دیگر را محروم می کند. همین قانون در بستر زمان به نفع عده ای می شود و در زمانی دیگر به ضرر عده ای دیگر و قانونی که باید منشا عدالت باشد خود به ضد عدالت تبدیل می شود. مثلاْ قانونی وضع می شود که ۲۵ سال سابقه کار را تبدیل به سی سال بدون پرداخت حتی یک ریال از طرف بیمه شده می کند ضمن اینکه اضافه کار هم در بازنشسگی او محاسبه می شود و در زمانی دیگر فرد اجباراْ باید خدمت سربازی خود را جهت اضافه شدن به بازنشستگی با قیمت روز بخرد و مبلغ اضافه کارش با وجود ۲۵ سال پرداخت به بیمه تامین اجتماعی حذف می شود. جالب اینکه نهادهایی مثل دیوان عدالت اداری و شورای نگهبان همچون تلسم زدگان رای به بی عدالتی و دو بام و دو هوایی می دهند.
آمریکا چی با برجام چه بی برجام چی با تحریم اقتصادی و چه با تهدید نطامی هیچ غلطی نمیتواند بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
معلومه که خودی هستی و درد دارو و نان و آب کرایه نداری. باشه دنیا همیشه یک جور نمی‌مونه.
ازگارد
| France |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
بستگی داره منظورتان از غلط چی باشه البته سختیش برای ما مردم است اگر ما مسئولان هم زندگشون دچار سختی میشد و همینطور شعار میدادند که آمریکا هیچ
غلطی نمیتواند بکند هنر کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
از رو عصبانیت حرف نزن.تحریم آمریکا در مورد ایران بسیار موثر بوده و هست.تحریم،ایران را پای مذاکره برجام برد و الان نیز مسئولین بشدت دنبال مفری برای خروج از وضع تحریمهای فعلی هستند.آمریکا تنها کشوری در دنیاست که میتواند جنگ اقتصادی و مالی را بطور موثر اجرا کند و استراتژی اصلی او در مقابله با رقیب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
احتمالا شما یا از خودی های ثروتمند شده هستی
و یا دنباله رویی مثل من هستی
که هنوز دنبال شعار می رویم
احسان رضاییان
| United States of America |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
حتما وضعیت فلاکت بار فعلی هم تقصیر تو هست؟
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
دقیقا هیچ کار ش غلط نبوده . همش درست بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
واسه همین هم هست که داریم به درو دیوار میزنیم که بذاره 700 هزار بشکه نفت بفروشیم تا یه جوری دوره ترامپ تموم شه ببینیم بعدش چه کنیم
بنظرشما چه تفاوتی هست بین محدودکردن زنان ازاجتماعات ورزشی درقرن ۲۱ و زنده بگور کردن دختران دردوران جاهلیت عربهاست؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
من هیچ تفاونی نمیبینم . تازه این دختر خودش را اتیش زد بخاطر حکم دادگاه بود . ان موقع دخترها را به خاطر دختر بودن زنده بگور کردند البته من چند بار از تاریخ دانان و استاد خودم پرسش کردم چنین کاری در عربستان یک روال نبود بلکه یکی یا دو مورد اتفاق افتاده بود فراگیر نبود چون اگر چنین بود نسل زنان از بین میرفت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
ابتدا بحث ورود بانوان به ورزشگاه رو مطرح میکنن سپس از طریق خبرگزاریهای وابسته این بحث رو رسانه ی میکنن و بعد با تعدادی عکس و فیلم راهی مشهد و قم میشن و ادامه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
تفاوت چندانی با نژاد پرستی دوستان شما در غرب نداره
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
در ایران و جوامع عربی همه امور به زنان بستگی دارد . یعنی عدالت . قدرت . ثروت . ازادی . عقیده . شهروندی . مردم سالاری . همه این موارد را با زنان و دختران این جوامع پیوند زدند که واقعا جدا کردن هر کدام بسیار سخت شده است . مثلا در جایی نشسته ای اصلا موصوع حرف در مورد گرانی هست یک دفعه مخاطب شما میگوید زنان جامعه ما مقصر هستند از بس خرید میکنند . مثلا در مورد خرید لباس حرف میزنید . میگوید زنان جامعه حجاب ندارند باید بزور بر سرشان زد . در مورد عدالت حرف میزنی میگوید زن حق ارث برابر ندارد . در مورد ازادی حرف میزنی میگوید زنان اگر حجاب نپوشند فساد کشور را میگیرد ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
این تفکر در واقع همون تفکره که همچنان زنده است
مخالفین طالقانی چه کسانی بودند . مگر طالقانی چی گفته بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
همون هایی که چهل ساله سوار قطار انقلاب شدن و فقط وقتی میمیرن از قطار پیاده میشن
سیاست کلان کشور رو از کی تا حالا نماینده مجلس تعیین کرده که به رییس جمهور بگن چکار کن.
مشکل بی غیرتی صد در صد ما مردهاست اگر یک جو غیرت در وجودمان بود برای تماشای هیچ مسابقه ای به استادیوم نمی رفتیم مگر اینکه خانم ها هم این حق را داشته باشند.ما فراموش کردیم که حق گرفتنی است و داده نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
دمت گرم
مقاومت .. پایداری ... ایستادگی ... دورزدن تحریم ها ... دلالی ... قاچاق ... احتکار ... رانت ... اختلاس ... تبعیض ... بی عدالتی ... بیکاری ... فساد ... بابک زنجانی ها ... غارت ...
واقعا هزار تا گردان یعنی صدها هزار نفر رو سازماندهی کردین که بیان توی فضای مجازی کامنت بزارن ؟
مثلا توی صفحه بی بی سی بگن مرگ بر انگلیس خبیث ؟
که برای صدف طاهریان کامنت بزارن که حجابتو رعایت کن ؟
خودت جمله پسرایت الله طالقانی را گذاشتی!«ازدست این هم راحت شدیم»!!!بعدتکرارهمان جمله توسط من مشمول سانسور میشه!!!برات نگران شدم!اکراین جمله بده پس چرا اونا گفتن وتودرج کردی؟اگرخوبه ازکامنت من نبایدترسید؟
دهیار دزفول روانه زندان شد !!!!!! هرکی هر کاری که میخواد انجام میده !!!!!
چند درصدمردم توان مراجعه به بیمارستان خصوصی را ندارند؟؟؟
بپرسید چند درصد مردم پول ئیزیت پزشک عمومی درمانگاه یا بیمارستان دولتی را ندارند و خود درمانی میکنند؟؟؟به داروخانه هاسر بزن و ببین چند درصد از مردم داروی بدون نسخه می خرند و چرا؟؟؟چند درصد ازمردم به خاطر نداری،سرماخوردگی را که عفونتهای آن ریشه بیماریهای دیگراست را بخاطر نداشتن پول درمان، بیماری بحساب نمیارن؟؟؟خصوصی مان کجا بود عموووو؟؟؟
سحلشوری در پاسخ به اینکه چرا جامعه مدنی این مقولات را کمتر جدی می‌گیرد، گفت: «شاید به این خاطر که ما اکنون درگیر مشکلات بسیار جدی اقتصادی و معیشتی هستیم

شما خودت اصل مشکلی خانم سلحشوری
انسانی کشته می شود چه زن چه مر د......باید دیه برابر داشته باشد ..............شما زنان را انگار انسان حساب نمیکنید .تازه اگر قرار باشد دیه دو برابر باشد باید به زن تعلق بگیرد نه به مرد .چرا ............چون زن زاینده است و بقای نسل را بعهده دارد
اقای مطهری اینقدر جو سازی نکن
موضع که مال 100 سال پیش نیست
همه مردم داستان را لمس کردند و میدانند که چه اشتباهی کردیم و بازهم داریم ادامه می دهیم
و مردم را می ترسانید که اگر ادامه ندهیم می میریم اقتصاد این میشود و...
اقای مطهری بفرماید اگر انجام ندهیم اقازاده را می ریزن بیرون
....
واقعا دردناکه . یه دختر بی گناه . گیریم یه کار اشتباه کرده ، باید شش ماه زندانی بشه؟ آقایون چه تاجی به سر هم نسلهای من زدید؟ . یادمه 20 سال پیش من و برادرم رو به خاطر 2تا نوار کاست چنان کتکی زدن که نگو ولی الان هم اونا آزاد شدن پس ظلمی که به نسل ما شد چی میشه ؟ .
آقای قالیباف مجلس نو مجلسی است که در آن هیچیک
از افرادی که در این سالهای گذشته از این صندلی به آن صندلی پریده آند ومملکت را به این روز کشانده نباشند .مجلس نو باید محل حضور نخبگان وطن پرست واقتصاددان واقعی واز قشر درد کشیده باشند ودرتشکیل چنین مجلسی شورای نگهبان با صحه صدر داشته تا به بهانه های واهی مانع ورود نخبگان وطن پرست به مجلس شوند .
"حریر چی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: ۸۰درصد مردم توان مراجعه به بیمارستان خصوصی را ندارند، ۱۵ تا ۱۷ درصد مردم با استفاده از بیمه تکمیلی و ۳ تا ۵درصد مردم با خیال راحت و خرج خودشان به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه می‌کنند."
این اتفاق نشان دهنده مسیر غلط طرح تحول سلامت است.
بیدار بیداری،فکر کنم خودش را به خواب زده،،غرق در امید هستیم،مانع از لذت میشه
بابا رونق بورس،فروش نفت،عزت واعتبار پاسپورت ایرانی،رونق یک شبه اقتصاد،مجلس قوی،فرجام برجام.......
هیچکدام را ندیدی فقط نیمه خالی لیوان را دیدی؟؟؟؟؟؟؟
در مجموعه های ورزشی اول زیر ساختهایش را درست کنند سپس دنبال ورود زنان باشند .یک سرویس بهداشتی جدا گانه وجود ندارد.یا مانعی نیست ؟
امام علی فرمودند فقر که از در وارد خونه ای بشود ایمان از پنجره فرار می کند .
اقای ذوالنور شما نماینده مردم ایران نیستین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
حالا مثلا بقیه شون هستن؟
زنان در جامعه امروز ایران،عامل عمده در تحول اجتماعی هستند و هیچ نیرویی نمیتواند جلوی آنها و جلوی تحول جامعه را بگیرد،قدم به قدم جلو آمده و میآیند
آقای ذوالنور نه در جایگاه قانونی یک نماینده مجلس و نه حتی بعنوان یک سرپرست یا سخنگوی یکی از کمیسیونهای مجلس شورای اسلامی ،به هیچ وجه قانونا حق نداره که به رئیس جمهور منتخب و قانونی مملکت کلامی ، حتی تذکر گونه بیان کنه!!!
با توجه به گزارش وضعیت مراجعه مردم به بیمارستان خصوصی،پیشنهاد میشود همانند اکثریت مردم،کلیه مسئولین کشوری و دولتی و نهادها از بیمارستهای دولتی استفاده کنند ،و علاوه بر آن برای درمان به خارج کشور هم نروند.نظر مثبت ها رو بزنین،ها ماشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
مسئولین که واسه دوا درمونشون پول نمیدن! اینا همه این خدمات و حتی بستری شدن در بیمارستان های خارج از کشور مجانیه
ببخشید خانم های محترم اصلا دنبال دیه برابر بعد مرگتان نباشید چون شوهرتان با دیه شما زن جوان میگیرذ
دلخوری پسر آیت االله طالقانی از پاک شدن عکس پدرشون و جبران اشتباه توسط شهردار یعنی نصب مجدد عکس با اظهرارات ایشون که میگن برای ما و خانواده اصلا مهم نبود و دنبال این چیزها نبودیم کاملا مغایرت داره ، بهتره که با صداقت این موضوع رو مطرح میکردند، ظاهر صحبت ها و باطن دلخوریشون دو مطلب کاملا جداگانه هست
اگر امثال آقای طالقانی بودند مملکت به اینجا نمی رسید
سلام
وای بر حال ایرانی جماعت که امثال ذوالنور نماینده این ملت می باشد
برجام رو بپایان است آقایانیکه تا توانستندکار شکنی کردند باید خودشان را برای پاسخگویی به مردم آماده کنند
امروز فضای کشور، فضای مقاومت است
همان مقاومتی که بازنشستگان ( قبل از سال 86 ) زیر فشار معیشت میکنند و هیچ کس خم به ابرو نمیاورد
وحتی جائی که برای معیش بعضی قشر ها سفارش میشوند اینها فراموش شده هستند
. خودسوزی برای حق رفتن به باشگاه . ممنوعیت دوچرخه سواری. حمله به سفارتخانه ها. آدم ربایی ممنوعیت کنسرت موسیقی. سرقت مجسمه. تخریب سنگ مزار. .. ...
مردم مقاوم دزفول خودشان به حساب دهداری سنجر رسیدند.
چرا توقع دارید دیه زن و مرد برابر باشد؟ مگر برابری زن و مرد در سایر حقوق مدنی یا شهروندی وجود دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
درد زایمان و شستن کهنه بچه و بیداری و شیر دادن بچه ....را نکشیدی
به برادر دهیار سنجر اهانت نشود
خانم سلحشوری آیا میدانید ایران تهران نیست؟؟
آیا میدانید دخترانی در ایران زندگی میکنند که کفش برای رفتن به مدرسه ندارند؟
آیا میدانید دخترانی هستند که 10سانت مکان ورزشی ندارند؟
آیا مشکل دختران ایرانی ورود به ورزشگاه است؟
دقیقا این وکیل الدوله ها به جای کار کردن فقط دنبال ایجاد تنش در جامعه هستند... یه آجر روی آجر نگذاشتند تو این چند ساله....
یکی گفته ،مرحومه خانم دختر آبی برای آرمانش ،خودسوزی کرده است ؟ آیا ایشان معنی آرمان را می داند؟ ایا در این کشور ،کسانی، ارمان ،ورزشگاه رفتن دارند؟! هموطن عزیز ارمان به هدف غایی ،مهم ،اساسی بلند مدت ( بازه زمانی 15-10 ساله) میگویند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر