بازدید 19360
گزارش

سرمربی مستعفی تیم ملی جودو، به ملایی پیوست!

اخبار موثق می رسد که محمد منصوری در آلمان کنار سعید ملایی است و به نظر می‌رسد که این سناریو هم از پیش تعیین شده بود. مدارک و اسنادی موجود است که محمد منصوری از روزی که سعید ملایی در توکیو حضور داشته، به صورت مداوم و لحظه به لحظه با او در ارتباط بوده
کد خبر: ۹۲۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 06 September 2019

محمد منصوری سرمربی مستعفی تیم ملی جودوی ایران راهی آلمان شده و به سعید ملایی ملی پوش مستعفی پیوسته است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات جهانی جودو در حالی طی چند روز گذشته به میزبانی ژاپن و در شهر توکیو برگزار شد که سعید ملایی تنها نماینده ایران در چارچوب این رقابت‌ها و در مرحله نیمه‌نهایی مقابل نماینده بلژیک از لحاظ فنی بازنده تاتامی معرفی شد و در ادامه این رقابت‌ها با شکست مقابل نماینده گرجستان از گردونه مسابقات وزن ۸۱ کیلوگرم جهانی توکیو کنار رفت و به مدال برنز هم نرسید.

طبق صحبت‌ برخی کارشناسان سعید ملایی مقابل نماینده بلژیک به دلایل فنی شکست خورد و این موضوع سرآغاز حاشیه بزرگی برای ورزش ایران بود. ماریو ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو که خبرگزاری فارس نوشته است دوستی بسیار دیرینه و صمیمی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دارد، از این شکست ملایی بهره برداری سیاسی کرد. آن‌ها این شکست سعید ملایی مقابل نماینده بلژیک را عمدی قلمداد کردند تا با سناریوی از پیش تعیین شده، فدارسیون جودوی ایران را تعلیق کنند و ورزش ایران در آستانه المپیک ۲۰۲۰ توکیو وارد چالش عظیمی شود.

سرمربی مستعفی تیم ملی جودو، به ملایی پیوست!

پیش از ریاست آرش میراسماعیلی بر فدراسیون جودو نمایندگان جودو ایران طبق قانون جمهوری اسلامی در چند رویداد مختلف مقابل نماینده اسرائیل مبارزه نکردند، اما اخیرا رئیس فدراسیون جهانی مصرانه به دنبال تعلیق جودوی ایران است. با این وجود برخی اتفاقات پیش بینی نشده، ظاهرا فضا را دوباره مبهم کرده است.

طی چند روز گذشته خبر‌هایی در فضای مجازی مبنی بر اینکه محمد منصوری سرمربی سابق تیم ملی جودوی ایران تصمیم دارد راهی کشور آلمان شود، منتشر شد اما این موضوع به صورت قطعی تأیید و تکذیب نمی‌شد. محمد منصوری که طی یکسال و نیم گذشته در دوران ریاست فدراسیون قبلی به دلیل اینکه سرمربی تیم ملی بوده و برای او ویزای طولانی‌مدت اروپا گرفته شده بود، از همین فرصت استفاده کرده و گویا طی دو روز گذشته تهران را به مقصد فرانکفورت ترک کرده است و شنیده‌ها حاکی از این است که او نیز به سعید ملایی پیوسته است. اینکه مأموریت اصلی محمد منصوری در این مسیر چیست را هنوز کسی اطلاع ندارد. به هر حال محمد منصوری سابقه تاریکی در این رابطه دارد چرا که همه جامعه ورزش باخبر هستند که اوایل دهه ۹۰ به صورت پنهانی و بدون اطلاع مسئولان فدراسیون دو نفر از جوانان جودوی ایران را از کشور خارج کرد و راهی کشور لبنان شد.

در آن مقطع مصاحبه‌هایی از سوی این نفرات در رسانه‌های رسمی منتشر شد مبنی بر اینکه آن‌ها به دنبال گرفتن تابعیت کشور لبنان هستند و می‌خواهند به تیم ملی این کشور بپیوندند. ماجرای منصوری و دو ملی‌پوش جوان آن زمان به حدی بالا گرفت که مسئولان مربوطه در حوزه برون‌مرزی دست به کار شدند و اتفاقاً به خاطر روابط دوستانهبا لبنان منصوری را به همراه دو ملی‌پوش ناچار کردند به کشور بازگردد.

حالا این طور به نظر می‌رسد که سناریوی از پیش نوشته شده سعید ملایی با مهاجرت محمد منصوری به کشور آلمان تکمیل شده چرا که سعید ملایی سال گذشته در رابطه با مهاجرت خود تهدید‌های غیرمستقیمی را انجام داده بود. مصاحبه عجیب سعید ملایی با رسانه ملی در آرشیو صداوسیما موجود است که او مسئولان ورزش را تهدید کرده بود که اگر خواسته‌های او برآورده نشود و به وضعیت او رسیدگی نشود، با توجه به پیشنهاداتی که از کشور‌های مختلف دارد، شاید ناچار به مهاجرت شود که پس از گذشت چندین ماه سعید ملایی با شکستی که در مسابقات جهانی توکیو داشت به صورت پنهانی شبانه هتل محل اقامت خود را ترک کرده و پس از آن با حمایت‌های رئیس فدراسیون جهانی جودو و تهیه بلیت سفر به آلمان، راهی سرزمین ژرمن‌ها شد.

حالا اخبار موثق می رسد که محمد منصوری در آلمان کنار سعید ملایی است و به نظر می‌رسد که این سناریو هم از پیش تعیین شده بود. فارس ادامه داده: مدارک و اسنادی موجود است که محمد منصوری از روزی که سعید ملایی در توکیو حضور داشته، به صورت مداوم و لحظه به لحظه با او در ارتباط بوده و حتی از زمان خوابیدن، صرف غذا و ...  وی اطلاع داشته و از همین رو به نظر می‌رسد منصوری با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده راهی آلمان شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۱
معلوم نیست شما دنبال چی هستین. یعنی اگه مولای میرفت فینال میتونست با اسراییل مسابقه بده؟ وضعی داریم ما!!!
خداییش حق دارن
از لحاظ فنی باخته؟ میرفت فینال میداشتی مسابقه بده. اسم خودتون و گذاشتین مسلمون؟
اینطور که نمیشه جوان زحمت میکشه بعد همه آرزوهاش به خاطر مسایل سیاسی به باد میره ، فلسطین با اسراییل بازی میکنه اونوقت ما شدین کاسه داغ تر از آش ؟
سناریور چی بهشون نرسیدن رفتن
هر جودو بلدی که مسابقه ی سعید رو ببینه میفهمه عمدی باخته
رفتن جایی که دلشون اونجاست، حالا هر چقدر دوس دارن میتونن با رژیم صهیونیستی کشتی بگیرن مشکلشون همین بود دیگه؟
آره تابناک همه چی از پیش طراحی شده بود. تو هم از قافله عقب نمون و سعید ملایی رو محکوم کن. بجنب این گند ملی رو ماس مالی کن. آفرین
هر روز بیشتر آب میره لی لی پوت من.
همه سناریوها از پیش تعیین شده بود، جز اینکه سعید ملایی به خاطر روبرو نشدن با حریف اسرائیلی باید ببازه. همه بد هستن فقط ما خوبیم.
چرا علاقه زیادی دارید تا همه چیز روسیاسی کنید،این همه فرزندان و شخصیتهای انقلاب توامریکا زندگی میکنند چرا به اونها گیر نمی‌دین
تمام رویای ورزشکاران کسب سکوهای المپیک وحهانیه،که متاسفانه......
تا دیروز که مربی ورزشکار پناهنده؛ در مصاحبه تلویزیونی صحبت از دسیسه دشمن و استکبار جهانی می کرد حالا ادعا می کنید: "به صورت مداوم و لحظه به لحظه با او در ارتباط بوده و حتی از زمان خوابیدن، صرف غذا و ... وی اطلاع داشته " !!!!
دمش گرم
بالاخره گندش در اومد! تابناک ماست مالی نکن!!!
بهتره در عدم مسابقه با اسرائیل تجدید نظر کنیم
وای چه عملیات پیچیده اطلاعاتی خفنیه،واییییی
تو این ماه محرم حداقل از امام حسین یاد بگیرین که گفت اگه دین ندارین لااقل آزاد مرد باشین! بخدا دنیا بی ارزش تر از اونه که حق رو زیررپا بذاریم و حق رو ناحق کنیم. خودتون بهتر از همه میدونین که ملایی رو وادار به شکست کردن!
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
من نمیدونم بعضی ها کی میخوان بفهمن اسرائیل دشمن عیان ونهان ایران وایرانیه!!؟یارو پای امام حسین رو وسط میکشه !!امام حسین هم جلوی زور ایستاد الان فلسطینی ها ظالم ترن یا اسرائیل !!؟بابا یارو با کمک اسرائیل اومد وسط تهرون دانشمندامون رو کشت رفت میفهمی چی میگم دانشمدامون رو حالا هی حرف جودو کار وکشتی گیر رو بزنید!!؟
همه چی توطئه است الا باید به بازی. ما هم گوشامون مخملیه.
سعی کنید توجیه کنید، فرافکنی کنید، ماستمالی کنید. واقعیت عوض نمی‌شه. چرا نباید ورزشکارای ایرانی با ورزشکارای اسراییلی مسابقه بدن؟
بیست سی اینم توطئه بود
منظورتان از اين همه فرا فكني چيست؟ امروزه با اين همه منبع خبر گول زدن خواننده مشكل است.
پس قبول کردید قانون نظام باعث می شود ورزشکاران ما برخلاف قوانین جهانی ورزش با اسراییلی ها مسابقه ندهند و این انتخاب ورزشکاران ما نیست
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
این انتخاب همون کشوریه که با پولش ورزشکار رفته مسابقه پس باید به قوانین اون کشور احترام بگذاره!!؟
آره خودتی
اینم یه جور خیانت به کشور هست
ایران جای زندگی برای افراد سالم و زحمت کش نیست
به زودی مولایی زیر پرچم فدراسیون جهانی بازی می کند و می بینید که طلا می آورد و شکست او دلیل فنی نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
! دیدیم اون قبلی که پناهنده شد چه طور بعدش برد!
جوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
آره اون سرلک هم میگفت اگه با اسرائل مسابقه بدم قهرمان المپیک میشم!!؟الان سرویس های بهداشتی المانی ها رو پاک میکنه!!؟
مدال طلا را دو دستی تقدیم اسرائیل کردن هم خودش یک نوع هنره..خخ
عجب داستانی سر هم کردید ظاهرا همه چی از پیش تعیین شده بوده تقربیا ده بار این جمله را در متن بالا گفتید ! ولی مشکل یک جای دیگه است شتر سواری دولا دولا نمیشه عزیزم
هر دم از این باغ بری میرسد نمیدونم تهش چی میشه ولی شنیدم اسرائیل برای جام جهانی کشتیرپنج تا کشتی گیر داره اگر اونجا هم اتفاق جودو بیفته صد در صد ورزش ایران در خطر تعلیق اقای خادم یک همچین روزایی رو پیش بینی میکرد امیوارم یک تجدید نظر اساسی تو این بحث بشه چون ورزش ما خیلی داره زیان میبینه
سر آقا زاده ها سلامت که در حال حال کردن هستم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
من مثبت زدم منفی ثبت شد
عجبا
مردم رو چی فرض کردین؟!
چرا یک طرفه مینویسید؟؟ چرا حقایق تحت فشار قراردادنشون برای باخت عمدی نمیگید؟؟ توهین به شعور ملت تا کی؟؟؟
کدوم بند قانون اساسی کشور نوشته که ورزشکارا نباید با ورزشکار رژیم اسرائیل مسابقه بدن؟؟؟
چرا فلسظین و سایر کشور های اسلامی این عرف رو ندارند؟؟
حتی از زمان خوابیدن و صرف غذا خبرداشته ...!!! .خب سرمربی باید تغذیه و خواب ورزشکار رو دقیقا زیر نظر داشته باشد .ییخودی موضوع رو گاندویی نکنید.
کار خوبی کرده که رفته
مگه دیگه تیم ملی جودو باقی مانده که بخواهد تعلیق شود؟؟ آخریش سعید ملایی بود که اونم رفت .دیگه کسی نمانده.
می تونیم از اینگونه موضوعات خیلی سرسری بگذریم و داستانهایی مثل اون چیزی که شما نوشتید سر هم کنیم و بعد از چند روز همه فراموش کنیم و منتظر اتفاق بعدی باشیم که دوره انتظارش بسیار کوتاه شده و یا علل اینگونه مهاجرتهای اجباری رو بررسی و تحلیل کنیم و با یافتن علل بروز آنها تا حد امکان به این عزیزانمون که سرمایه های کشور هستند کمک کنیم و بالاتر از اون به کشور عزیزمون ایران کمک کنیم و سرمایه های انسانیش رو که تنها مزیت رقابتیش می تونن باشن رو حفظ کنیم ،‌تا کی می خواهیم علل اصلی ناکامی ها رو به گردن دیگران بیندازیم؟؟
مراقب روح و روان مردمان صبور و نجیبمون باشیم و اونها رو برای سرافرازی کشورمون حفظ کنیم.
کی میخواهیم باور کنیم یه جای کارمون ایراد داره . آخر اینهمه مهاجرت نخبه ها بی دلیل نیست .
چرا اینقدر بد بینید ؟؟؟؟؟؟ همه چیز را سیاسی جلوه میدید . ورزشکار دوست دارد برنده باشه حتی مقابل عزیزترین فرد خانواده وفامیلش . حساب ورزش از سیاست جداست .ورزشکار بلژیکی در حد سعید ملایی نبود .همه دارن میرون . فغانی .مزدک و..........میرون .ما هم میرویم تو هم برو تا راه برای دلواپسان مهیا بشه .
من هم اگر هنری داشتم که اونور آب طالب داشت یک لحظه هم در ایران نمی ماندم
سرملت بایدیه طریقی گرم بشه دیگه غصه نداره اینم‌ یه نوع گرم کردنه ..توکه ادعا داری اسرائیل چیزی نیس بروتومیدون بکوپش زمین یا میترسی یا پشته پرده خبرایی است که راخدامیداند
خوش به حالشان. کاش من هم در آلمان زندگی می‌کردم.
ایول
با سلام.
اینکه ما مقابل ورزشکاران اسرائیلی مسابقه نمیدیم نشان ضعف ماست. وگرنه تمام کشورها ورزش را وارد سیاست نمیکنند
براشون بد نشد. این جوری می تونن راحت برن چاق و چله بشن. اسرائیل هم ساپورتشون می کنه.
فکر کنم تابناک بالای سر ما دوتاگوش دراز دیده
آخه چی داری میگی من مصاحبشو دیدم همه میدونن که مجبورش کردین ببازه
شکست فنی دیگه چه صیغه ای هستش؟؟؟!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل