بازدید 5701

گام سوم کاهش تعهدات برجامی چرت اروپایی ها را پاره می کند

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس می گوید با اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران، اروپایی ها از خواب غفلت بیدار می شوند و از اینکه تا امروز اقدامی نکردند متاثر خواهند بود.
کد خبر: ۹۲۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 05 September 2019

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اجرایی شدن گام سوم کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران، گفت: تقریبا از اروپایی ها نا امید شده ایم، بنده هم امضای برجام و توافق هسته ای که در زمان خود کار خوبی بود دفاع می کنم و هم اکنون برگشت به شرایط قبل از برجام را درست می دانم، چرا که سیاستمداران ایران بر اساس اقتضاء زمان تصمیم گیری می کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: فرصت کافی به اروپایی ها داده ایم، البته قبول نداریمکه اروپایی ها نمی خواهند اقدام عملی داشته باشند، بلکه به نظر می رسد نمی توانند امتیازات لازم را برای ایران فراهم کنند بنابراین دلیلی وجود ندارد که ایران بر تعهدات قبلی بماند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اجرایی شدن گام سوم کاهش تعهدات برجامی، تاکید کرد: تصور می کنم گام سوم به شدت آنها را تکان دهند و خواب را از سر اروپایی هایی که چرت می زنند، بپراند.

وی در توضیح گام سوم کاهش تعهدات برجامی گفت: گام سوم شرایط مفهومی دقیقی دارد، در این گام اتفاقاتی خواهد افتاد که فکر می کنم قدری اروپایی ها متاثر می شوند که چرا زودتر فعالیت نکردند. این اقدام بر اساس حقوقی مکتسبه ای است که در برجام دیده شده و به دنبال شیطنت و خروج آمریکا از برجام صورت می گیرد.
ایران مطابق مفاد برجام گام های کاهش تعهد را بر می دارد، گام های ایران واکنش به نقض برجام از سوی آنها است، البته ما با صبر و طمانینه اقدام کرده ایم.

 

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه گام های کاهشی ایران مغایر برجام نیست، ادامه داد: ایران مطابق مفاد برجام گام های کاهش تعهد را بر می دارد، گام های ایران واکنش به نقض برجام از سوی آنها است، البته ما با صبر و طمانینه اقدام کرده ایم.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس اظهار داشت: ابعاد و اجزای گام سوم را نمی توان اعلام کرد، چرا که ممکن است تا 24 ساعت آینده اتفاتی رخ دهد هر چند دور از ذهن است که اروپایی ها اقدام عملی داشته باشند، به هر حال گام سوم خواب را از چشمان اروپایی ها خواهد گرفت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر