بازدید 9005

طرح مجلس درباره مسئولان سیاسی و فرزندانشان

کد خبر: ۹۲۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 05 September 2019

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی آخرین وضعیت طرح دو فوریتی الزام بازگشت اعضای خانواده‌های مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی به کشور را تشریح کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین، با اشاره به آخرین وضعیت طرح دو فوریتی الزام بازگشت اعضای خانواده‌های مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی به کشور، گفت: این طرح که شامل یک ماده واحده و یک تبصره است به هیئت‌رئیسه پارلمان ارائه شده و در سامانه قرار گرفته است.

او افزود: پیش از این چهل نفر از نمایندگان این طرح دو فوریتی را امضا کردند اما اکنون به صورت روزانه بسیاری از همکاران به سیستم مراجعه و موافقت خود را با آن اعلام می‌کنند لذا بر تعداد امضاهای آن افزوده شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اکنون حدود ۴۰ طرح دو فوریتی در نوبت دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد و براین اساس زمان اعلام وصول و بررسی طرح‌ دو فوریتی الزام بازگشت اعضای خانواده‌های مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی به کشور مشخص نیست ولی تلاش می‌کنیم تا به طور حتمی بررسی و تصویب آن به این دور از مجلس برسد.

در ماده واحده این طرح ذکر شده است؛ اعضای درجه یک خانواده مسئولان کشور از جمله سیاسی و حرفه‌ای اعم از همسر و فرزندان باید به داخل کشور برگردند در غیر این صورت سه ماه پس از تصویب این قانون اگر این اتفاق نیفتاد آن مسئول باید از سمت خود استعفا بدهد.

همچنین در تبصره ماده واحده این طرح نیز ذکر شده است؛ ماموران دولتی و دانشجویانی که بورسیه تحصیلی وزارت علوم هستند و اساتیدی که فرصت مطالعاتی دارند از این قانون مستثنی می‌شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲
کار شما شده ملت ایران را به سخره گرفتن.دختر وپسر نوبخت حتما برمیگردند همینطور بچه های حسن روحانی.خب بفرمایید مردم چطوری پیگیری کنند؟
چرا همه مصوبه های مجلس دارای تبصره هست؟؟؟
تبصره ها در قوانین منشا بروز فساد هست. چرا مصوبه ها رو کامل و جامع انجام نمیدین تا نیاز به تبصره های گوناگون نداشته باشه؟؟؟؟
ماموران دولتی و دانشجویانی که بورسیه تحصیلی وزارت علوم هستند و اساتیدی که فرصت مطالعاتی دارند از این قانون مستثنی می‌شوند.
کاری نداره همه میگند فرصت مطالعاتی داریم با پول هم یک فرصت واسه خودشون جور میکنند
خب نصفشون که بورسیه تحصیلی دارن...نصف دیگشونم مامور شدن یا میشن...و این یعنی قانونه کشکی...
اصن قانونی که استثنا داشته باشه یعنی راه در رو واسه دور زدن.....
اینها هستند که ارز کشور را می‌بلعند در ضمن به این میگویند تصویب قانون انقلابی
ایران هم برای مسئولان و هم برای فرزندانشان بهشت اقتصادی است لازم نیست اقامت دائم داشته باشید قدری تحمل داشته باشید.
مجلس به جای تصویب چنین مصوبه هایی به دنبال راهکاری برای گشایش روابط بین الملل کشور و سیاست خارجه باشه. یک مساله مهم دیگه هم مشکل بحث بیمه ثالث خودروها هست که در مورد خسارت افت قیمت خودروها هیچ گونه آیتمی ندارن و همین ماله حیلی اوقات در تصادفات برای مردم شده یک مشکل بزرگ. این موارد مهم رو بررسی کنن
ضرر برگشتن اربابزاده ها بیشتر از ماندن آنها در خارج است
مگه چاقو دسته خودش رو می بره ؟ قانون بگذارند که مجبور باشند بچه هاشون رو به کشور برگردونند؟؟؟؟ اگه همچین قانونی تصویب بشه ، این قدر استثناء و تبصره براش می گذارند که هیچ کس مجبور نباشه برگرده ولی قانونش وجود داشته باشه که اگه کسی زورش نرسید یکی دو نفر برگردند. مثل ممنوعیت استفاده از بازنشسته ها که تقریبا هیچکس
از سمتش کنار نرفت مگر دو سه نفری که نتونستند خودشون را توی استثنائات جا بدهند.
بجای اینکه بخواهید بچه های خودتونو برگردونید اجازه بدید بچه های دیگه هم بتونند حداقل رنگ خارج را ببینند قانون با تبصره هم یعنی راه در رو عملا بی قانونی
فریب ملت بحت برگشته بپرسید از پدران اقازاده ها با کدام پول حرام هزینه ملیون دلاری بجه های نازنینتان را در بلاد کفر نامین میکنید
مسخره ومضحک ترین طرح ممکن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان