بازدید 3486

۲ سارق حرفه‌ای با ۱۰۰ فقره سرقت در پایتخت دستگیر شدند 

کد خبر: ۹۲۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 04 September 2019
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به دستگیری ۲ سارق و یک مالخر اموال مسروقه در جنوب تهران، گفت: متهمان به سرقت بیش از ۱۰۰ فقره گوشی تلفن همراه و کیف از شهروندان اعتراف کردند. 

به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه " کامیار چهری" اظهار داشت: شب گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۰۴ عباس آباد حین گشت‌زنی در خیابان‌های اطراف مصلی امام خمینی (ره) با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و پلیس مترو دریافتند ۲ موتورسوار اقدام به سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه از یک شهروند کرده، ولی هنگام فرار به زمین خورده و یکی از آن‌ها توسط مردم در محل دستگیر شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: ماموران به محل اعزام و متهم را به پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت منتقل کردند که در تحقیقات انجام شده وی منکر هرگونه سرقت شد و بیان داشت که نظافتچی ساختمان است، اما در تحقیقات فنی و پلیسی مشخص شد این متهم دارای چندین فقره سابقه سرقت کیف قاپی با اسامی مختلف است.

وی افزود: با دریافت اطلاعات تکمیلی و قرائن موجود، متهم به مشارکت در سرقت با همدستی فردی دیگر اعتراف و بیان کرد تا کنون ۵۰ فقره سرقت گوشی در محدوده‌های مرکز شهر و خیابان‌های مطهری، شریعتی، بهشتی و ... مرتکب شده است.

سرهنگ چهری تصریح کرد: با اعترافات این متهم اقدامات برای دستگیری متهم دوم نیز آغاز و ماموران موفق شدند وی را در محدوده چهارراه مولوی، در یک ساختمان متروکه دستگیر کنند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، اظهار داشت: متهم دوم نیز در بازجویی‌های انجام شده به ۵۰ فقره سرقت دیگر اعتراف کرد و بیان داشت که اموال مسروقه را به یک مالخر می‌فروخته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه تحقیقات تعدادی از مال باختگان که اموال مسروقه آن‌ها در مخفیگاه متهمان کشف شده بود به پایگاه سوم پلیس آگاهی دعوت شده و اموال خود را شناسایی و تحویل گرفتند و متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی تحویل داده شدند تا تحقیقات پیرامون سرقت‌های دیگر آن‌ها ادامه پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل