بازدید 18806
رئیس‌جمهور در جلسه دولت؛

بعید می‌دانم امروز و فردا با اروپا به نتیجه برسیم/ گام سوم را برای کاهش تعهدات برجامی برمی‌داریم/ با فرانسه به نمایندگی از اروپا برای یک چارچوب پنج ماهه مذاکره می‌کنیم/ مخالفان رابطه صحیح و عادلانه ایران و آمریکا چه ‌کسانی هستند؟ / جزئیات گام سوم را امروز یا فردا اعلام می‌کنیم

رئیس جمهور در جلسه دولت: «بعید میدانم امروز و فردا با اروپا به نتیجه برسیم. گام سوم ایران را که باطن فوق العاده مهمی دارد و شتاب ویژه ای به فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی خواهد داد، اعلام خواهیم کرد. فرصت دو ماهه دیگری برای بازگشت به تعهدات، مذاکره و توافق پیش روی اروپاست.»
کد خبر: ۹۲۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 04 September 2019

معاون اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور به نقل از «حسن روحانی» اعلام کرد: امروز رئیس جمهور در جلسه دولت گفته «بعید می دانم امروز و فردا با اروپا به نتیجه برسیم، گام سوم را اعلام خواهیم کرد.»

به گزارش «تابناک»؛ در فاصله یک روز تا پایان مهلت سوم ایران به طرف های باقی مانده در برجام، به ویژه اروپایی ها برای عملی کردن تعهدات برجامی شان با وجود اینکه مذاکرات تیم های فنی هم اکنون در فرانسه جریان دارد تا به راهکاری در این خصوص دست پیدا کنند، اما رئیس جمهور رسیدن به نقطه مشترک طی یک روز باقی مانده را تقریبا غیرممکن خوانده است.

بعید می‌دانم امروز و فردا با اروپا به نتیجه برسیم/ گام سوم شتاب ویژه‌ای به فعالیت‌های اتمی خواهد داد/ ایران گام سوم را برای کاهش تعهدات برجامی برمی‌دارد/ اروپا دو ماه دیگر برای بازگشت به تعهدات فرصت دارد

«پرویز اسماعیلی» معاون اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در صفحه توئیتر خود در گزارش لحظه‌ای از جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت نوشته است: اکنون دکتر روحانی در جلسه دولت: «بعید میدانم امروز و فردا با اروپا به نتیجه برسیم. گام سوم ایران را که باطن فوق العاده مهمی دارد و شتاب ویژه ای به فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی خواهد داد، اعلام خواهیم کرد. فرصت دو ماهه دیگری برای بازگشت به تعهدات، مذاکره و توافق پیش روی اروپاست.»

رئیس جمهور روند مذاکرات میان ایران با طرف های برجام را رو به جلو خواند و با بیان اینکه به رغم حل بخش مهمی از اختلافات در مذاکرات با اروپا، هنوز به نقطه توافق نهایی نرسیده ایم، تصریح کرد: در همین چارچوب ایران گام سوم کاهش تعهدات برجامی خود را برخواهد داشت و جزئیات این گام سوم را طی امروز و فردا اعلام و بر مبنای آن عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه و در جلسه هیأت دولت با تشریح روند مذاکرات اظهار داشت: مثلاً اگر در بیست مسأله اختلاف داشتیم، این اختلافات اکنون در سه مسأله است و بخش عمده آنها حل شده، ولی هنوز به نقطه نهایی نرسیده ایم و بعید می دانم طی امروز و فردا نیز بتوانیم به توافق نهایی برسیم. در نتیجه گام سوم را برخواهیم داشت و جزئیات این گام سوم را طی امروز و فردا اعلام و بر مبنای آن عمل می‌کنیم.

روحانی صبر راهبردی و اقدام ایران را در برابر خروج آمریکا از برجام، هوشمندانه خواند و اظهار داشت: ایران اولین گام را برداشت و ظرف این اقدام، دو ماه نیز فرصت داد. در همان دوره با چین، روسیه و اروپایی ها صحبت کردیم اما به نتیجه مطلوب نرسیدیم. هر چند آنها توصیه می کردند گام دوم را برنداریم، چون در عمل آنها کار مهمی انجام نداده بودند، گام دوم را برداشتیم. بعد از گام دوم باز هم گفت وگو و مذاکره کردیم.

رئیس جمهور افزود: طی این دوره گام‌هایی با هم برداشتیم. خیلی فاصله داشتیم در تلفن‌های روز اول بین ما خیلی فاصله بود اما الان کلام همدیگر را خوب می‌فهمیم. آنها می‌دانند ما چه می‌خواهیم و ما هم می‌دانیم آنها چه می‌خواهند و کاملاً مفهوم است. در بسیاری از موارد به هم نزدیک شده ایم و در برخی از موارد هم هنوز اختلاف نظر داریم و به گام نهایی نرسیده ایم.

روحانی از تعیین یک چارچوب پنج ماهه تا پایان سال میلادی با فرانسوی ها خبر داد و گفت: آنها می‌گویند با اروپایی‌ها و چین و دیگران و خود آمریکا حرف می‌زنیم و هماهنگ و بحث می‌کنیم. حرف ما با فرانسه در این زمینه و به نمایندگی از طرف اتحادیه اروپا و سه کشور بود.

وی با اشاره به گام سوم ایران، خاطرنشان کرد: ظاهر این گام سوم، خیلی تکان‌دهنده نیست ولی باطن آن فوق‌العاده مهم است و به نظر من این گام، مهم‌ترین گامی است که برمی‌داریم و آثارش بسیار فوق‌العاده خواهد بود و ان‌شاء الله با این گام سوم، سازمان انرژی اتمی از این روند سرعت معمولی خارج و فعالیتش شتاب می گیرد؛ یعنی با دستوری که امروز یا فردا صادر خواهد شد سازمان انرژی اتمی برای رسیدن به اهدافش شتاب فوق‌العاده‌ای می‌گیرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در عین حال دو ماه دیگر فرصت می‌دهیم، افزود: ضمن این که گام سوم را برمی‌داریم، صحبت می کنیم و اگر به توافق رسیدیم باز هم راه برای مذاکره، منطق و توافق وجود دارد.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود تندروهای درون آمریکا، رژیم نژاد پرست صهیونیستی و برخی سران ارتجاع در منطقه را به عنوان سه گروهی نام برد که نمی‌خواهند بین ایران و آمریکا رابطه ای عادلانه، صحیح و درست برقرار باشد.

روحانی با اشاره به توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 گفت: تلاش شد تا توافق برجام به خوبی اجرایی و عملیاتی شود اما آمریکا از این توافق بی‌دلیل و حتی بی‌بهانه خارج شد که البته غیرآمریکایی‌ها در این کار بیشتر موفق بودند.

رئیس جمهور اظهارداشت: در درون آمریکا تندروهایی شامل صهیونیست‌ها، نئوکان‌ها و نژادپرست‌ها هستند که خواهان رابطه ای صحیح میان ایران و آمریکا نیستند و هر وقت می‌خواهیم در این رابطه جلو برویم یک جایی آن را به هم می‌زنند.

روحانی از رژیم نژاد پرست صهیونیستی‌ و برخی مرتجعین منطقه نیز به عنوان دومین و سومین گروه های مخالف نام برد و گفت: آنها اگر بفهمند که ممکن است یک روزی بین ایران و آمریکا رابطه عادلانه‌ای برقرار شود، می‌دانند مرگ دائمی آنهاست چرا که اینها همانند کف روی آب هستند و نابود و محو می‌شوند.

رئیس جمهور افزود: هر وقت می‌خواهیم کاری انجام دهیم این سه گروه که متأسفانه بر کاخ سفید هم مسلط شده اند، نمی‌گذارند. علت اینکه آمریکا از برجام خارج شد، تسلط این سه گروه بر کاخ سفید است. آنها از برجام خارج شدند و مشکلاتی برای خود، ما و دنیا ایجاد کردند و البته ما گام‌هایمان را حساب شده، صحیح و استوار برداشتیم.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه که روز یکشنبه به مجلس رفته بود، گفت: در زمینه گام سوم کاهش تعهدات برجامی نیز پیشنهاداتی مطرح شده و در مراحل آخر تصمیم‌گیری قرار داریم، اگر کشورهای اروپایی تا روز پنج‌شنبه اقدامات لازم را در چارچوب برجام انجام ندهند، نامه‌ای به اروپایی‌ها خواهیم نوشت و اجرای گام سوم را به آن‌ها ابلاغ می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۹
من جاي اروپا بودم هيچ اقدامي نمي كردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
اره به قران ۱۵ میلیارد دلار وعده بدم ولی باز دوباره تحریم می کنم
دیپلماسی ضعیف این نتایج را هم دارد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
یکسال اجرای اس می وی که بعد به اینستکس تغییر نام داد و الان هم معطلی ۵ ماهه از نوع فرانسوی.
خزانه داری امریکا با دادن خط اعتباری به عرانسه مخالفت کرد.
ایران زمان را دارد از دست میدهد
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
تو رو به خدا بمب و بسازید و روی سر اسراییل آزمایش کنید شاید نسلهای بعدی حداقل راحت باشند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
بیچاره بورس تازه داشت یه کم رشدمیکرد(یعنی تازه داشتن رشدش میدادن)!!!
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
شرکتهای فرانسوی اولین کسانی بودن که بعد از برجام وارد ایران شدن و بعد از خروج آمریکا بازهم اولین کسانی بودن که ایران را ترک کردن، نتیجه میگیریم که روی اروپاییها اللخصوص فرانسویها حسابی باز نکنید، من توسیه میکنم بهترین روش مقابله به مثل است و عملی کردن به گفته های خود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
ازعجایب روزگاراینست که هرچه شدت تحریمها و تهدیدها بیشترمیشود واوضاع اقتصادی وخیم ترمیشود بورس بیشتر رکورد میزند !!! با این روند حتی درصورت وقوع جنگ هم همچنان شاهد رکوردزنی بورس خواهیم بود !!!!!!
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
تا خواست های غرب انجام نشود ،گشایشی در کار نیست .
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
بهترین راهکار مذاکره مستقیم وبلاواسطه با امریکا هست
دنبال ساخت بمب باشید و هر چه زودتر آزمایش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
این مذاکرات اگر برای مردم آب نداشت برای بعضیا نون داشت . بعضیا حیاتشون در ادامه این داستانه
ناشناس
| Philippines |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
با سلام .هم انرژی هسته ای هم بمب هسته ای هم موشک قاره پیما
۸ سال عمر یه دولت بدون برنامه بدون تخصص و بهانه گیر رفت پای بازی مذاکرات

خخخ

موقع مناظره میگفتن که تحریم علت اصلی مشکلات نیست..ناکارامدی دولت گذشته عامل اصلی مشکلات کشوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
مردم که خیالشون راحته!!!!! تا اینجای کار که بی نقص و فوق العاده و بینظیر شرایط داخل و خارج رو مدیریت و هدایت و راهبری کردید....... تا به حال که همه چیز رو عالی رو به راه کردید...!!!!! در نتیجه طبیعیه که باز هم باید با همین فرمون برید!!!!!!!
قدم دوم و سوم و چهارم و پنجم و ............................ رو هم با همین فرمون برید!!!!!!!!!!!!!!!! بزنید کشور رو شکوفا و آباد و سرافراز و کل دنیا رو نیست و نابودش کنید قهرمانان...!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
بازي مذاكرات به نفع ايرانه
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
مشکل این است سیاست دولت قبل هنوز مسئله روز مآست
درهم امارات هیچ، ولی خدا وکیلی یک نگاه به پول مالزی (رینگیت) بندازید، یک کارمند مالزیایی وقتی حقوق میگیره دغدغه نداره که ارزش پولش 1 سال آینده چی میشه. چرا ریال ما اینقدر اوضاعش خرابه؟ چون تراز ارزی کشور افتضاحه، و ریشه بسیاری از این مسائل تحریمه، البته آقای ظریف فرمودن خودمون انتخاب کردیم، به سلامتی با همین فرمون جلو برویم به قله می رسیم!!
دو ماه دیگه هم از اروپا آبی گرم نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
ده سال دیگه هم هیچی نمیشه
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
لودریان وزیر امور خارجه فرانسه کلی خط و نشان علیه ایران برای بعد
۲۰۲۵ کشیده
سلام: ما کرون ترامپ وغربی ها جز اغفال ،زمان خریدن و امتیاز گرفتن از ایران ووعده سراب دادن هیچ نقشه ای ندارند با برجام و امتیازات داده شده (تعطیلی 100 نوع فناوری پیشرفه هسته ای). دوباره نقشه و حیله برای ایران دارند.ایران باید گام به گام و در فرجه زمانی 20 روزه نه دو ماهه تعهدات برجامی را کاهش دهد و صنعت ناب هسته ای را بر اساس برنامه ریزی مدون وجذب دوباره دانشمندان هسته ای به پیش ببرد این کاربه صلاح کشور وملت است کاهش تعهدات برجامی نبایدبرگشت پذیر باشد زیرا برگشت پذیری تعهدات اروپا و امریکا می گویندهر وقت آب نباتی نشان دهیم یا ایران را سرگرم اینستکس کنیم به تعهدات برجامی برمی گردد.
اروپا و غرب می خواهند با دسیسه،مکر و دامFATF و اینتسکس ایران را در خصوص تحریم ها در چنبره تحریمی خود در بیاورند اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم انقلابی و شجاعانه بگیرند و این مصوبه را که جز خسران و افشای اطلاعات مالی نفعی برای ملت و کشور ندارد رد کنند« فاعتبروا یا اوالولابصار»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
هیچ کشوری عاشق چشم و ابروی کشور دیگری نیست، رابطه حسنه چین و روسیه به این دلیل نیست که چینی ها و روسها عاشق همدیگه شدن، بلکه منافع است که تعیین کننده روابط کشورهاست، ما نمی توانیم با کشورها سرشاخ بشیم و توقع داشته باشیم شاخ آنها به ما اصابت نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
این دولت ناکارامدتر از این حرفاست.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
اون ۱۰۰ تا فناوری هشته ای که ازش دم میزنی به چه درد این روزهای مردم خورد؟! مردم رفاه میخوان آسایش روانی میخوان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
خطاب به ناشناس 14:48
آره داداش هشته ای رو خوب اومدی
دیگه برای همه مشخص است که با سیاست های شما نمیشود جلو رفت.
برجام، توافقی که فقط ایران در آن حضور داره!!
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
توافق
صفر بعلاوه یک
سوباسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
گل گفتی
من خودم طرفدار 100درصدی آقای روحانی بودم
ولی برخی حرفهایی که ایشون میفرمایند با قاموس من که بچه جنوب شهرم همخونی نداره

مثلا ترامپ از یک توافق قبلی اومده بیرون دوباره درخواست مذاکره داره آقای روحانی میفرماید احتمال داره اگر برگردند به برجام دوباره مذاکره کنیم؟؟(عجبا)

والله تو خیابون عادی هم یک نفر به ما بدی کنه و شاخ بشه ما سایه شو با تیر میزنیم چه برسه بریم دوباره باهاش توافق کنیم.

بنظرم انرژی هسته ای رو باید تکمیل کنیم اتفاقا اصلا هم نگیم ماصلح آمیز هستیم
بمب هم درست کنیم
دوتا آزمایش هم بکنیم
هیچ غلطی نمیتونند بکنند



و در آخر...
بجای چسبیدن به برجام دست چپاولگران و اختلاسگران از بیت المال رو کوتاه کنید و برای بچه های مردم شغل ایجاد کنید
اگر دنبال افزایش جمعیت هستید چه اشکال داره آپارتمان کوچیک و 100 درصد رایگان بدید به جوونها ببینید چقدر اوضاع خوب میشه
مردم ما نجیب هستند و تا پای جون از شما و میهن و دین دفاع میکنند
آقای روحانی قبری که داری روی آن گریه می کنی مرده ای داخل آن نیست فقط روی آن نوشته برجام
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
بدون برجام باید خود را برای یک جنگ نابرابر و فاجعه آمیز آماده کنیم ،به آن هم فکر کرده اید؟
شما گامهای سوم بردار .چهارم بردارو پنجم رابردارید به خدا قسم صاتور برداریدگردن تگ ،تک ایرانیان رابزنید یکنفر سرش را بالا نمی کنه بگه چرا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
ساتور
سوادت منو کشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
دوست عزیز من بخدا اون پولا که تو میگیری خوردن نداره حداقل عبری تایپ کن خودم برات ترجمه میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
حالا ایشان یک اشتباه تایپی داشته (ساتور)دیگر شما از خود راضی نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
کامنت گذاران فرعی؛ شما دنبال تصحیح دیکته کامنت گذار اصلی نباشید. به حرفس توجه کنید که خیلی هم بی راه نیست
متوجه نشدیم کلا چند گام هستش . فعلا دو گام رفتیم جلو اروپا اصلا براش مهم نبوده . امیدوادیم گامها داخلی و بدون تاثیر نباشه . فعلا برجان به جز زیان عایدی نداشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
مهم این هستش که آخر این گامهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به کجا قراره ختم بشه!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
تازه خالی بندی های مکرون خنده داره:
رایزنی برای اجازه فروش نفت ایران به چین و هند و کره جنوبی!!!!!!! ببینید چه قدرنامرد است که حتی برای خود اروپا نمی خواهند نفت ایران برود که درگیر خزانه داری امریکا شوند.
مذاکرات نامتوازن است و ایران تعهداتش را دارد انجام میدهد ولی انها هیچ یک از تعهدات اقتصادی برجامی شان را انجام‌نمی دهند.
ما مردم خواهان رابطه خوب با همه کشورها هستیم . و نه می گوییم به جنگ . جنگ خانمان سوز هست .
ما هنوز نتونستیم اثرات جنگ گذشته را پاک کنیم . جنگ برای کاسبان تحریم نفع دارد و برای ملت بدبختی .
ما همانطور که دوست روسیه هستیم می توانیم دوست امریکا هم باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
چی می کویی برای خودت؟
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
داداش گلم سایه جنگ رو روحانی و ظریف و برجام از سر ما برنداشته.بچه های با غیرت سپاه و ارتش و بسیج هستن که سایه جنگ رو کنار زدن.مرگ بر اسرائیل،
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
اونها که منفی میدن و همینطور ناشناس ۱۳ دنبال جنگ با دنیا هستن؟! بعد از ۳۰ سال هنوز مناطق جنگ زده کمر راست نکردن!
ناشناس
| Australia |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
به وقتش میبینیم مرد میدون کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
همینطوره ولی حاضر نیستیم مثل صدام یا قذافی موشکهامون رو بدیم بره یا مثل شوروی اقتصادمون رو به هوای شکوفا شدن بدیم امریکا بفرستدش هوا
نوشته مخالفان رابطه صحیح با امریکا چه کسانی هستند خب مردم هستند دیگه مگه مردم صاحب کشور نیستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
اشتباهی منفی دادم.
مرگ بر آمریکا
البته اگه به بعضی از عشاق آمریکا و آمریکا پرستان بر نخوره
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
از طرف خودت حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
اصلا رابطه صحیح با امریکا مگه میشه وقتی نشه روی حرفش حساب کرد
وقتی میخواد قلدری حرف بزنه
وقتی میخواد با تبلیغات حرف خودشو بقبولونه
اسفند
| Sweden |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
ميشه اين " رابطه صحيح" توضيح بدهيد
آقایان دولت و مجلس
دور بعد که به مجلس و دولت نرفتید متوجه میشید که باید به مشکلات مردم فکر میکردید
یک ماهه دنبال خونه میگردم مشاور املاک میگه نمیتونه سه میلیون اجاره بدی !!! میگه اجاره ها سه برابر شده میگم حقوق من 13 درصد بعلاوه 400 هزار تومن زیاد شده مگه نمیگفتید که جمعیت رو زیاد کنید حالا که یک نوزاد به جمعیت خانواده ما اضافه شده همه میگن نه مالک به زوج میده
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
خب یکی دیگه هم اضافع کنید . تفریح خوبیه . همه چیز براش فراهم ه . مدرسه دانشگاه کار شوهر زن ... . فقط بچه بیارید
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
اونهایی که میان هم بفکر مشکلاتت نیستن!
نه راه پس دارید نه راه پیش

فقط استعفا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
دولت باید ایتعفا بدهد این ها سر بار مملکت هستند تنها دولت بهار خدمت کرد که آخوندی وروحانی همه را به باد دادند درود بردولت بهار
محرم شد و ما منتظریم که روحانی طبق تخصصش یه روضه ای بخونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
خواندند
میشه توضیح بدهند چطور و چگونه رابطه عادلانه ایران و آمریکا کشورهای بقول ایشان مرتجع را نابود میکند ؟
چرا تا 5 ماهه دیگه, بکن تا 1000 سال دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
پنج ماه فرصت برای هنرنمایی های اقای همتی با بازارها.
الان که تحریم هستیم‌همه چیز ارزان و خوب شده پس چه نیازی به رفع تحریم هست؟؟؟
اقای نوبخت بعد از برجام: دولت منابع ارزی اش را زودتر از وصول برجام از بانک مرکزی پیش خور کرده

واقعا جای تاسف بود این دروغ دولت بعد از اجرای برجام
تصور من از رابطه صحیح با آمریکا یعنی رابطه با شیطان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
همه دنیا با شیطان مد نظر شما رابطه دارن مشکلی هم ندارن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
همه دنیا با شیطان مشکل دارن ولی جرات ابرازش رو ندارن .
اروپا بدبخت شد ..........!!!!!!!!!!!
این سیاست مهلت ۶۰ روزه ، هیچ اثری جز کم اثر کردن ضربه متقابل ایران رو نداره
قرار بود که اگه اونا پاره کردن ،ماهم اتش بزنیم
ظاهرا اشتباهات در انجام حتی پیش از موقع تعهداتمون در مورد برجام مثل بتن ریزی داخل تاسیساتمون به حدی زیاد بوده که دقیقا داریم این ۶۰ روزا رو به خودمون جهت اشتباهات فبلیمون مهلت قائل میشیم
اگر همین پانزده میلیارد دلار را هم بدهند باز به قیمت دولتی 4200 در اختیار عده ای خاص و واردات و شکستن کمر تولید کنندگان استفاده میشود و چون ظلمی روی خواهد داد ونفرین تولید کنندگان و کشاورزان و روستاییان بد بخت را در پی خواهد داشت هیچ گاه این توافق عملی نخواهد شد و دولت در حسرت دلار خواهد ماند
آخرش معلومه چی میشه ,کشور و مردم روز به روز دارن از بین میروند و آقایون دنبال انرژی هسته ای هستن. بابا بیایین اقتصادو درست کنین که خرج دیگه به وسط ماه نمیرسه و داریم روز به روز وضعمون بدتر میشه .
ایران داره کارت های خودشو یکی یکی بازی میکنه و میسوزونه بدون اینکه چیز خاصی به دست بیاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
برعکس داره موازنه ایجاد می کند. سر گام اول و دوم چه پیشنهادهایی دادن و الان چی؟
امروز فردا که سهله با این وضع هیچ وقت دیگه به توافق نخواهید رسید
مردم که خیالشون راحته!!!!! تا اینجای کار که بی نقص و فوق العاده و بینظیر شرایط داخل و خارج رو مدیریت و هدایت و راهبری کردید....... تا به حال که همه چیز رو عالی رو به راه کردید...!!!!! در نتیجه طبیعیه که باز هم باید با همین فرمون برید!!!!!!!
قدم دوم و سوم و چهارم و پنجم و ............................ رو هم با همین فرمون برید!!!!!!!!!!!!!!!! بزنید کشور رو شکوفا و آباد و سرافراز و کل دنیا رو نیست و نابودش کنید قهرمانان...!!!
چرا یک رفراندوم نمی ذارید ونظر مردم رو واقعا بپرسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
شش سال پیش رفراندوم گذاشتیم شد روحانی، اینم نتیجش
فکر میکنی مردم فکر میکنن!؟
ژستشون خیلی عالیه....دقیقا" عین کسی که حرفهاش بی قید و شرط درست و برنامه ریزی هاش همهش عالی بوده.....!!!!!!!!!!!
بابا یکی جلو این بنده خدا رو بگیره
فقط بررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررروووووووووووووووووووووووووو
فقط برو..........................
همین فقط................
به مردم هر چی میخواستن دادی.....قولها و وعده هات هم که همگی عملی شد................!!!!!
مملکت بیشتر از این آباد نکن!!!!!
برو فقط
برررررررررررررررررررررررووووووووووووووووووووو
خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلار با مخالفت امریکا ناکام مانده ان وقت اقای عراقچی میگویند ظرف ۴ ماه ۱۵ میلیارد دلار باید به ما بدهند و صدا و سیما هم مجددا این اخبار را دارد بزرگ میکند.
همان‌ پریروز که گفتند اقای عراقچی با هیات اقتصادی رفتند فرانسه پیدا بود خبر نادرسته مذاکرات سیاسی به جایی نرسیده هیات اقتصادی میبرند؟؟؟
چرا با رسانه های کذبپرداز برخورد نمیشود؟
ما توی پایتخت، از مدیریت یک پل داریم و از آزادی یک میدون!
کافیست!
با توانمندیهای حضرتعالی !!!!!!!!!!!!!!!! هیچ چیز بعید نیست....هیچ چیز!!!!!!!!!!!!!!!!!
منظورشان این است که پس فردا به نتیجه می رسیم!
ترکیه را ببینید با اینکه نفت هم ندارند هم از آمریکا باج میگیره هم از روسیه بری اینکه مدیران کارامدی دارند
هیچ وقت توافقی حاصل نخواهد شد وا ین نتیجه اعتماد به غرب است تا وقتی اقتصاد ما وابسته به نفت است ما وابسته به غربیم بقیه کشورها که نفت ندارند چه میکنند ژاپن بعداز حمله هسته ای و فقر وفلاکتی که دچارش شدند با همتی که
کردند ظرف پنجاه سال تبدیل به کشوری با اقتصادی برتر در جهان شد
!باید بریم از امریکا اجازه بگیریم 15 میلیارد از پول خودمونو به خودمون بدن
پاینده باشی قهرمان گفتار درمانی
دو تا سوال دارم
کلا چند تا گام وجود داره که تا حالا سه تاشو برداشتیم ?
بعد از تموم شدن گام ها چکار خواهید کرد ?
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی
جناب روحانی من بارها در این سایت نظر خود را همان زمان که امریکا خروج خود را از برجام اعلام کر نوشته و باز تکرار میکنم قرارداد مذکور بدون همراهی انریکا منسوخ شده و این تهدیدات شما برای ملت نه تنها نفعی ندارد بلکه مظرات آنرا نیز در آینده ملت خواهند
اصلابرجام از روز اول هم وجودنداشت بعد این قرارداد یه طرفه تحریم ها بیشتر و گرانی ها وتورمی برکشورحاکم شد که درتاریخ بی سابقه بود آیا وقت آن نرسیده که دولت به یه قراردادیه طرفه دل خوش نکنه تنها واکنش قاطع به بدعهدی غرب برداشتن تمام محدودیت های اعمال شده بر برنامه هسته ای است این مرحله مرحله کردن واکنش ها به بدعهدی غرب یه واکنش بسیار ضعیف به بدعهدی غرب است که هیچ حاصلی که نداره آنها رابه تحریم بیشتر ترغیب هم میکنه
سلام
چرا حسن عباسی زندانی شد؟ خیلی حرف میزد.
از زمان مذاکره در دولت احمدی نژاد تا به این لحظه چند میلیارد دلار بابت شرکت تیم مذاکره کننده در کشورهای مختلف از جیب ملت هزینه شده است؟
بعضیا یه جوری میگن از اروپا ابی گرم نمیشه که انگار اونموقع که از امریکا ابی گرم شد(اوایل برجام) قدر دانستیم
وقتی دولت روحانی از نظر مردم صلاحیت فروش نفت را ندارد، همان بهتر که این نفت ذخیره شود تا مجانی یا به بهای خیلی پائین بفروش برسد.
برجام
این داستان:
مککرون و دوستان زبل
و ضع فعلى غرب شباهت هاى زيادى به شورو ى قبل از فروپاشى دارد
ميدانيم منتظر اردبهشت 99 هستيد و شما ميدانيد بر داشتن گام به گام فايده اي ندارد. چقدر ضرر
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
بهترین وارزنرین کار مذاکره با امریکا وتعامل با دنیا است
قشنگ مشخصه! مردم سرکارند
"یک روزی بین ایران و آمریکا رابطه عادلانه‌ای برقرار شود، می‌دانند مرگ دائمی آنهاست چرا که اینها همانند کف روی آب هستند و نابود و محو می‌شوند."
تنها دلیل واقعی همین بود که فرمودید جناب روحانی.
اگر واقعا و به راستی از مردم در باره مذاکره با امریکا رای گیری شود....باور کنید ۸۰در صد موافق مذاکره هستند...ولی به علت ملاحظات و رودربایستی حال مجبورند سکوت کنند....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار