بازدید 3737
واکنش

حمله فتحی به آذری:مگر مدیرعاملی استقلال مناقصه است؟!

ناگهان شایعه می‌کنند که مدیریت استقلال قرار است تغییر کند و می‌آیند برای مدیریت اعلام آمادگی می‌کنند انگار که مناقصه یا فراخوان عمومی است! کاری می‌کنند که عالی ترین مقام ورزش دو بار با من تماس می‌گیرد و خبر را رد می‌کند.
کد خبر: ۹۲۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ 03 September 2019

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای گرفتن مجوز حرفه‌ای روز‌های شلوغی داریم، اما ناگهان شایعه می‌کنند که مدیریت استقلال قرار است تغییر کند و برخی هم اعلام آمادگی می‌کنند انگار که مناقصه یا فراخوان عمومی است!

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین فتحی در خصوص شایعاتی که در خصوص مدیرعاملی سعید آذری مطرح است، بدون ذکر نامی واکنش نشان داد اما مشخص است که روی صحبت او با همتای برکنار شده اش از باشگاه ذوب آهن است.

 برای مدیریت استقلال اعلام آمادگی می‌کنند انگار مناقصه است!

فتحی درباره اعلام آمادگی چند گزینه برای تصاحب مدیرعاملی آبی ها ، اظهارداشت: ما در سخت‌ترین شرایط هستیم و برای گرفتن مجوز حرفه‌ای روز‌های شلوغی داریم، اما ببنید چه حرف‌هایی بیرون می‌آید، یک روز تعویض مدیرعامل استقلال است، ناگهان شایعه می‌کنند که مدیریت استقلال قرار است تغییر کند و می‌آیند برای مدیریت اعلام آمادگی می‌کنند انگار که مناقصه یا فراخوان عمومی است! کاری می‌کنند که عالی ترین مقام ورزش دو بار با من تماس می‌گیرد و خبر را رد می‌کند. جالب‌تر اینکه رییس هیات مدیره این مسئله را تکذیب می‌کند، اما باز هم در این باره صحبت می‌کنند. این ملتهب کردن فضای عمومی است. یک روز می‌گویند استراماچونی از فرودگاه برگشت، ولی این حرف‌ها مربوط به کسانی است که از آرامش استقلال لذت نمی‌برند. من به هواداران می‌گویم برخی صفحات و سایت‌ها با لوگوی استقلال کسب در آمد می‌کنند، ولی این اخبا را باور نکنند.

یک عده در فضای مجازی هزینه می‌کنند و به باشگاه آسیب می‌زنند

وی در خصوص اینکه علیه خودش شعار دادند یا خیر گفت: من در ورزشگاه نبودم. استقلال و پرسپولیس باشگاه‌هایی متفاوت هستند. من ۳۰ سال است که در فوتبال هستم، کار کردن در استقلال و پرسپولیس با ده‌ها میلیون هوادار و سلیقه کار بسیار سختی است. وقتی بازیکنی جذب می‌کنیم یک عده می‌گویند بد است، یک عده می‌گویند خوب است. در فضای مجازی برخی در شبکه‌های مجازی هزینه می‌کنند و خط می‌دهند و سوار موج هواداران می‌شوند و این‌ها به باشگاه آسیب می‌رساند. البته هواداران این موضوعات را می‌فهمند. من اگر امروز در استقلال باشم یا نباشم بدون حاشیه هوادار استقلال هستم و برای مدیر بعدی حاشیه نمی‌سازم و شیطنت نمی‌کنم! از هواداران استقلال می‌خواهم که به تیم استراماچونی و تیم مدیریتی اطمینان کنند.

از سکوت و نجابت من سوءاستفاده می‌کنند و من را می‌زنند

وی تاکید کرد: اگر فتحی را دوست ندارند استقلال را دوست داشته باشند. الان که فتحی را می‌زنند از سکوت و نجابت من سوء استفاده می‌کنند. یعنی من سوار بر موج هواداران نمی‌شوم و اهل عوام فریبی نیستم، ولی برخی سوء استفاده می‌کنند. من بعضی مواقع دلم به درد می‌آید، این ایام ، ایام عزاداری امام حسین (ع) است، ایشان فرمود: اگر دین ندارید آزاده باشید. یکی از این افراد که کنار استقلال است و به سهم خواهی در رسانه‌ها و فضای مجازی معروف است پشت تلفن می‌گفت: مجور استقلال صادر نمی‌شود! من به هواداران می‌گویم کنار باشگاه باشید، مهمترین مساله هیات مدیره الان صدور مجوز حرفه‌ای است. الان مشکل استراماچونی و ... نیست. همه باید کنار هم باشیم. فلان پیج مدعی شده که شما خودتان هم در ورزشگاه دیدید طرف مدعی شده که سایت و کانال رسمی باشگاه در اختیا او است. این‌ها یعنی سوء استفاده.

طلبکاران با باشگاه راه بیایند

ما ۴-۵ میلیارد تومان بدهی داریم و از عزیزانی که در استقلال بودند خواهش می‌کنم با باشگاه بیشتر راه بیایند تا در این چند روز با کمک اعضای هیات مدیره این اتفاق برای استقلال رخ دهد درست مثل سال قبل. کادر مدیریت جدید سال قبل بیش از ۱۰ میلیارد را پرداخت کرد و مجوز گرفت. آن عزیزانی که در بیرون از استقلال حواشی ایجاد می‌کنند اجازه بدهند استقلال و تیم مدیریتی کارش را خوب انجام بدهد. با ۲ بازی نمی‌شود استقلال و استراماچونی را قضاوت کرد. اجازه بدهند چند بازی بگذرد بعد قضاوت کنند.

در مورد وعده ۴۸ ساعته اشتباه کردم

وی در خصوص بازیکنان جدید استقلال گفت: با نظر سرمربی به دنبال یک بازیکن هجومی هستیم، شاید اشتباه کردم یک روز به هواداران گفتم که ۴۸ ساعت دیگر یک بازیکن می‌آید. این پروسه پروسه‌ای نیست که برایش زمان تعیین کرد، چون بعضا بودجه بازیکن بالا بوده یا خود بازیکن نیامده است. نکته مثب استراماچونی این است که هیچوقت روی بازیکنی تاکید نکرده است. وقتی میلیچ رقم پیشنهادی اش را بالا برد سرمربی تیم اعلام کرد به او نیاز ندارم.

سال گذشته ۸ بازیکن ما برای یک مدیر برنامه بود

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود یک مدیر برنامه در استقلال ۹ بازیکن دارد گفت: نه اینگونه نیست. تیم‌ها همیشه بازیکنان را با مدیر برنامه‌ها می‌بندند. البته این کار بدی نیست. امسال ۵-۶ بازیکن ما با یک مدیر برنامه کار می‌کنند. سال گذشته ۷-۸ بازیکن ما با یک مدیر برنامه قرارداد داشتند، ولی اینگونه نبود که به باشگاه پکیج بدهند.

پول پاتوسی را خرج امور باشگاه و بازیکنان کردیم

وی در پاسخ به این سوال که پول پاتوسی خرج چه شد گفت: باشگاه هزینه دارد، ما این پول‌ها را خرج بازیکنان جدید و قدیم تیم کردیم.فتحی با اشاره به وضعیت این باشگاه با اسپانسر گفت: نظر خلیل زاده ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال، نظر باشگاه است، او روز گذشته گفت: تا زمانی که شفافیت مالی صورت نگیرد ما همکاری با آن‌ها نداریم و در بازی سوم همکاری با این برند حامی مالی استفاده نمی‌کنیم.

وزیر گفت من می‌مانم، ولی باز هم می‌گویند فتحی می‌رود

وی در خصوص ماندنش در استقلال و اینکه تا کی در استقلال حضور دارد گفت: این موضوع رو به روز تمدید می‌شود! عرض کردم این‌ها تراوشات ذهنی افرادی است که در صفحات مجازی فعالیت می‌کنند. عالی‌ترین مقام ورزش کشور در ۴ روز ۲ بار رسما اعلام کرد، یکبار وزارت ورزش اطلاعیه داده، یکبار در مراسم تجلیل از پیشکسوتان وزیر ورزش رسما اعلام کرد که من هستم، ولی باز هم اصار بر این است که من نیستم. ولی اگر پیشرفت باشگاه در این باشد که من نباشم حاضرم که نباشم، ولی تا روزی که باشم از حق و حقوق باشگاه دفاع می‌کنم و اجازه نمی‌دهم آرامش استقلال بر هم بخورد. اگر من سکوت می‌کنم دوست دارم به آرامش استقلال کمک کنم. صحبت زیاد می‌شود انجام داد، ولی از هواداران خواهش می‌کنم، از کسانی که دلشان برای تیم می‌تپد خواهش می‌کنم کنار تیم باشند تا روز‌های خوبی را در کنار هم تجربه کنیم.

صحبتی از آذری در نشست هیات مدیره استقلال نشده 

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه آیا در نشست هیات مدیره صحبتی از حضور سعید آذری شده یا خیر گفت: خیر.

 

استراماچونی در نشست با ویلموتس بود، چرا این را نمی‌گوئید؟

وی در خصوص اینکه چرا کالدرون با خبرنگاران مصاحبه می‌کند، ولی استراماچونی این کار را نمی‌کند گفت: در نشست با ویلموتس هم استراماچونی حضور داشت و بهتر است شما این را هم بگویید. اتفاقات بعضی‌ها نبودند. اتفاقا استراماچونی در این مراسم درخت هم کاشته و تعامل او با رسانه‌ها خوب می‌شود.

واکنش فتحی به انتشار اسم خطیر در گزارش‌های ایتالیایی

فتحی در خصوص اینکه در گزارش روزنامه ایتالیایی چند بار اسم خطیر آمده و آیا در این موضوع ارتباطی با داستان‌های اخیر می‌بیند یا خیر گفت:مکث می‌کند... من بعید می‌دانم. ما مراتب اعتراض رسمی خودمان را به سفارت ایتالیا دادیم تا این شیطنت‌ها کمتر شود.

شاید حرف‌هایی در دلم است که نتوانم بزنم

وی در خصوص اینکه چند در صد این مصاحبه را صادقانه انجام داده است گفت: من همه چیز را صادقانه گفتم، ولی ممکن است حرف‌هایی در دلم باشد که نتوانم بزنم. اختلاف سلیقه در باشگاه استقلال فراوان است، ولی باعث تعالی و پیشرفت است. بین من و استراماچونی هیچ تقابلی نیست. عرض کردم رابطه من و استراماچونی بسیار خوب است. قطعا استراماچونی این صحبت‌ها را که توسط رسانه‌های ایتالیایی مطرح شده تکذیب می‌کند. هر ۲ مترجمی هم که در استقلال هستند مورد تائید باشگاه و سرمربی تیم است.

در استقلال همه چیز گل و بلبل نیست

فتحی در پایان گفت: در باشگاه استقلال همه چیز گل و بلبل نیست، ولی من بلد نیستم شلوغ کاری کنم و با هوچی گری و کار پوپولیسیتی با هواداران حرف بزنم. دوستان با هماهنگی در هیات مدیره کار‌ها را پیش می‌برند و من امیدوارم عدم شیطنت به بیرون از باشگاه منتقل شود و اجازه بدهند استقلال کارش را خوب پیش ببرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل