بازدید 8587
۶
گزارش

انتشار یک فیلم و احتمال شکایت تراکتور برای محرومیت گلر پرسپولیس

فیلم منتشر شده از حرکت بیرانوند از روز گذشته در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و باشگاه تراکتور هم به دلیل این کار ناپسند بیرانوند از این دروازه بان پرسپولیس با فیلمی که موجود است به کمیته انضباطی شکایت کرده است.
کد خبر: ۹۲۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 02 September 2019

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با وجودی که بازی اول تیم خود را به دلیل رفتار غیر ورزشی در فصل گذشته از دست داد باز هم با حرکتی دیگر حاشیه ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام درحالی که به سمت رختکن در حال حرکت بوده با حرکتی ناپسند به سمت هواداران تراکتور بار دیگر باعث حاشیه سازی شده است. فیلم منتشر شده از حرکت بیرانوند از روز گذشته در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و باشگاه تراکتور هم به دلیل این کار ناپسند بیرانوند از این دروازه بان پرسپولیس با فیلمی که موجود است به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درحالی این کار را انجام داده که فصل گذشته بعد از برخورد بدش با سرباز نیروی انتظامی و هل دادن او سوژه شده بود و حتی از سوی کمیته انضباطی با جریمه و محرومیت روبرو شد و بازی اول فصل جدید سرخپوشان را هم از دست داد.به نظر می‌رسد با این شکایت تراکتور جریمه سنگینی در انتظار این بازیکن باشد و این بار کمیته انضباطی جرایم سنگین تری را برای او در نظر بگیرد.

انتشار یک فیلم و احتمال شکایت تراکتور برای محرومیت گلر پرسپولیس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
دوسش داریم.. ولی وقتی که یهو یکیو بیش از ظرفیتش بزرگ کنی همین میشه..آدم نباید هیچ وقت یادش بره از کجا اومده !!
ببینمو بعد قضاوت کنیم که آیا واقعا کمیته انضباطی بدور از تعصبات رنگی(که داره) آیا نسبت به اعمال قانون و فعال کردن سه جلسه محرومیت تعلیقی و اعمال محرومیت حداقل سه جلسه ای با این حرکت بسیار زشت و ناپسند آنهم در آستانه ماه محرم , به ارزش های انسانی و مردمی احترام خواهد گذاشت یا راه دیگری را در پیش گرفتند...
ببینمو بعد قضاوت کنیم
باید 6 جلسه محروم بشه تو دربی هم نخواهد بود بوی باخت پرگل پرسپولیس میاد
خدایا رومدار گدا معتبر شود ....................... این دروازه بان اولین بارش نیست و آخرین بارش هم نخواهد بود
ما مصونیت داریم هیچی نمیشه عیبی یوخ عیبی یوخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار