بازدید 10291
۷

اولویت ما ایجاد امکان مذاکره میان آمریکا و ایران است

کد خبر: ۹۲۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 31 August 2019

وزیر امور خارجه آلمان از ابراز تمایل آمریکا برای مذاکره با ایران در نشست‌جی‌۷ استقبال کرد و آن را اولویتی برای آلمان تلقی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا به نقل از روزنامه پاکستانی دان، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان که به همراه وزرای امور خارجه انگلیس و فرانسه برای رایزنی با فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه نشست وزرای دفاع اتحادیه اروپا در هلینسکی شرکت کرده بود گفت که این سه کشور[آلمان، انگلیس و فرانسه] خواهان پیش‌برد رویداد نشست جی‌۷ هستند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بر تمایل به مذاکره با ایران تاکید کرد.

ماس در جمع خبرنگاران گفت: اولویت ما ایجاد امکان مذاکره میان آمریکا و ایران است. ما درباره تلاش‌های دیپلماتیک بیشتر با فرانسوی‌های و انگلیسی‌ها و همچنین در منطقه با تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس، مذاکره خواهیم کرد.

همچنین پیش از این نشست، دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس گفت که وی خواستار «پیش‌برد مذاکرات مثبت جی‌۷ درباره ایران است».

به گزارش ایسنا، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در نشست جی‌۷ گفت که فرانسه سعی دارد امکان مذاکره میان روسای جمهور آمریکا و ایران را فراهم کند.

دونالد ترامپ نیز اظهار کرد که در صورت درست بودن شرایط حتما این کار را خواهد کرد.

این در حالی است که رئیس جمهور ایران در این باره گفت که آمریکا پیش از مذاکره با ایران باید تحریم‌هایی را که بر این کشور اعمال کرده است، لغو کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۷
اولویتتان انجام تعهداتتان باشد.
یا خودتون سر کارید، یا میخواید باز هم ما رو سر کار بذارید یا هر دو.
اقدام ما در مقابل عقب نشینی آمریکا جواب داده است هر کسی اقدام انجام داد ما هم اقدامی انجام می دهیم
هر کجا با اقتدار باشیم تو ترس نداشته باشیم می توانیم به صورت برد برد معامله کنیم.
به هر کی که بتونه بین ایران و آمریکا آشتی برقرار کنه یک دستگاه پراید جایزه میدیم!
نویسندگا ن محترم اخبار سایت محترم تابناک لطفا با بازی با کلمات و تفاسیر من درآوردی سعی در گول زدن خوانندگان خود نداشته باشید !! هر چه باشد در دنیای امروز با وجود این همه وسایل ارتباطی حقایق و سخنان مقامات و دولتها به وضوح برای همه در دسترس است . چرا مثل کبک سرتان را زیر برف کرده اید و به خواننده این طور القا می کنید که آمریکا تشنه ی مذاکره با ایران است و شرط و شروط می گذارید برای مذاکره !! واقعیت این است که بر عکس گفته های شما طرف( آمریکا) بسیار توپش پر است و هیچ عجله ایی هم برای مذاکره ندارد و تحریم ها به خودی خود کم توان کشور را تحلیل خواهد برد و این یک واقعیت تلخ است که مردم با گوشت و پوست خود دارند آن را لمس می کنند. من نمی گویم مذاکره کنید بر عکس می گویم به جای دل خوش کردن به مذاکره باید با یک کار جهادی و قطع دست دزدان و مختلسین واقعی از بیت المال و تمرکز بر روی توان داخلی باید کار را پیش برد .همین !!
شش ساله كه مردم رو با مذاكره با شيطان بزرگ سركار گذاشته اند .
جل الخالق! آمریکائیها فریاد می زنند که می خواهیم با ایران مذاکره کنیم و برجام دیگری را به آنها تحمیل کنیم، حالا وزیر خارجه آلمان از تمایل آنها به مذاکره در گروه 7 اظهار خوشحالی می کند! انگار قضیه برعکس است!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل