بازدید 9198
۴
نکونام زهرش را در آزادی ریخت

استقلال استراماچونی بازهم دقیقه ۹۵ گل خورد

هواداران استقلال که ثانیه هایی قبل از این گل، اعتقاد به اشتباه بودن یک خطای اعلام شده از فغانی اعتراض داشتند، بعد از گل به شدت علیه علیرضا فغانی شعار دادند. بعد از پایان بازی شعارها علیه علیرضا فغانی ادامه داشت و شعارهایی هم خطاب به وزیر ورزش سر داده شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 29 August 2019

استقلال استراماچونی در هفته دوم لیگ برتر بار دیگر در دقیقه آخر گل خورد و این بار در خانه متوقف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. فرشید اسماعیلی در دقیقه 50 موفق شد برای استقلال گل بزند و باقرپور در دقیقه 6+90 گل تساوی فولاد را زد. هواداران استقلال که ثانیه هایی قبل از این گل، اعتقاد به اشتباه بودن یک خطای اعلام شده از فغانی اعتراض داشتند، بعد از گل به شدت علیه علیرضا فغانی شعار دادند. بعد از پایان بازی شعارها علیه علیرضا فغانی ادامه داشت و شعارهایی هم خطاب به وزیر ورزش سر داده شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، سیاوش بزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، دیاباته، فرشید اسماعیلی (70 - علی دشتی)، مهدی قائدی (82 - آرش رضاوند)، فرشید باقری (54 - مسعود ریگی)، وریا غفوری و داریوش شجاعیان.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، ایوب والی، حسن بیت‌سعید (79 - وحید نامداری)، محمد قاسمی‌نژاد، سینا مریدی (28 - احمد عبدالله‌زاده)، محمد آبشک، روح‌الله سیف‌اللهی (72 - امیرحسین باقرپور)، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، صالح حردانی.

داور: علیرضا فغانی

استقلال استراماچونی بازهم دقیقه ۹۵ گل خورد

شرح گل

استقلال 1 - فولاد صفر (50) یک سانتر رو به جلو و بلند از بازیکنان استقلال با خروج اشتباه گردان و با ضربه سر فرشید اسماعیلی همراه شد و به این ترتیب هافبک شماره هشت استقلال زننده اولین گل فصل آبی های پایتخت نام گرفت.

استقلال 1 - فولاد  1 (90+6) امیرحسین باقرپور روی آخرین نفوذ از راست و ارسال زمینی و بی نظمی دفاع استقلال موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

نیمه اول
دقیقه 13: کرنر ارسالی روی دروازه فولاد با ضربه سر فرشید باقری در آستانه تبدیل به گل اول بازی بود که ابتدا واکنش گردان و در ادامه تیر دروازه مانع از این اتفاق شد. ضربه بازیکنان استقلال روی توپ‌های برگشتی هم با واکنش مدافعان فولاد همراه شد.

دقیقه 18: استقلالی‌ها صاحب ضربه ایستگاهی از میانه‌های زمین فولاد شدند که ارسال توپ به محوطه جریمه ضربه سر سیاوش یزدانی را به دنبال داشت و توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه گردان به اوت رفت.

دقیقه 19: شهاب گردان به دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 29: ارسال خطرناک به درون محوطه جریمه فولاد، در حالی با ضربه پای شهاب گردان دور شد که مدافعان فولاد از دور کردن توپ غافل شده بودند.

دقیقه 41: این بار از سمت راست ارسالی روی دروازه فولاد شکل گرفت که ضربه سر شیخ دیاباته از کنار دروازه راهی اوت شد.

نیمه دوم
دقیقه 48: مهدی قائدی پس از نفوذ در محوطه جریمه ضربه‌ای را به سمت دروازه فولاد روانه کرد که شهاب گردان واکنش نشان داد.

دقیقه 75: پاس خوب وریا غفوری می‌توانست بار دیگر برای فولاد خطرساز شود که مهدی قائدی نتوانست از این توپ بهره‌ای ببرد.

دقیقه 78: دیاباته از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 89: بازهم موقعیت برای استقلال از روی یک ارسال و ضربه سر دیاباته دروازه فولاد را تهدید کرد و این بار هم توپ در چهارچوب نبود.

دقیقه 1+90: ارسال روی دروازه استقلال با ضربه سر فولادی‌ها همراه بود که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 4+90: علیرضا فغانی این بار سیدحسین حسینی را به دلیل اتلاف وقت با کارت زرد جریمه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
داور چهارم ، وقت اضافه را 5 دقیقه اعلام کرده اما تیم فولاد در دقیقه 96 بازی گل می زند!
گل خوردن دقيقه 95 در هرتيمي يك فاجعه محسوب مي شه واين نشان از عدم تاكتيك مناسب سرمربي واحساسي بازي كردن وبي مسئوليتي بازيكن برمي گرده سرمربي استقلال شاهكار ايشان تعويض دو نفر از بهترين بازيكنان زمين قائدي وفرشيد اسماعيلي بود مربي كه تعويض بلد نباشه وطول 90 دقيقه كنار زمين فقط تماشگرباشه ونتواند بازيكن خوب وبد را تسخيص بده به درد مربيگري نمي خوره حيف اين همه پول ملت كه به جيب اين مربي هاي خارجي بي كيفيت مي رود كشور ما مربي هاي دارد كه يك وسرگردن از اين نوع مربي ها بالاتره اگه ايشان مربي خوبي بود مطمئن باشيد يا در اروپا ويا با پول عرب ها در كشورهاي عربي مربي گري مي كرد وبه ايران نمي امد مجموعا به نظر بنده استراماچوني به درد استقلال نمي خوره به نفع تيم استقلال هرچه سريعتر جاي خودش را به يك مربي ايراني بده مطمئن باشيد همين تيم نتايج خوبي خواهد گرفت .
فغانی در قهرمان نشدن تراکتور در چند سال پیش نقش اساسی را داشت
به عنوان یک تراختوری به هواداران استقلال تسلیت میگم. الله رحمت السین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار