بازدید 4214

فراکسیون زعفران قصد دخالت در امور بخش خصوصی را ندارد

کد خبر: ۹۲۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 29 August 2019

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس، گفت:تلاش می‌کنیم با حداقل مزاحمت برای بخش خصوصی فعال در زمینه تولید، فرآوری و صادرات محصولات صادرات محور از جمله زعفران فعالیت داشته باشیم.

سعید باستانی رئیس فراکسیون تولید، فرآوری و صادرات زعفران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهداف تشکیل فراکسیون زعفران در مجلس، گفت: فراکسیون به منظور کمک در حوزه‌های مختلف تولید، فرآوری و صادرات زعفران تشکیل شده است.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراکسیون تولید، فرآوری و صادرات زعفران در آینده به فراکسیون حمایت از تولید، فرآوری و صادرات محصولات کشاورزی صادرات محور تبدیل می‌شود، ادامه داد: چندین محصول کشاورزی صادرات محور شامل پسته، زیتون، خرما، خاویار، کشمش و زعفران در کشور تولید می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عقبه و زنجیره عظیمی پشت تولید و صادرات محصولات صادرات محور قرار دارد، عنوان کرد: برخی قوانین و بخشنامه‌های دست و پاگیر در زمینه صادرات محصولات کشاورزی صادرات محور وجود دارد که باید برطرف شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تعداد افراد شاغل پایدار در زمینه تولید و فرآوری محصولات کشاورزی صادرات محور بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با حداقل مزاحمت برای بخش خصوصی فعال در زمینه تولید، فرآوری و صادرات محصولات صادرات محور از جمله زعفران فعالیت داشته باشیم، بخش خصوصی در صورت نیاز می‌تواند به فراکسیون مراجعه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل