بازدید 27972

مقیمی مدیرعامل ایران خودرو شد

پس از عزل یکه‌زارع مدیرعامل سابق ایران خودرو، فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 26 August 2019

اعضاي هيات مديره ايران خودرو، با اتفاق آراء، دکتر فرشاد مقیمی را به عنوان جوان ترین مدیرعامل این گروه خودروسازی منصوب كردند.

به گزارش «تابناکم به نقل از ایکوپرس، با تغییر مدیرعامل پیشین ایران خودرو و با تایید اعضای هیات مدیره فرشاد مقیمی متولد ۱۳۵۵ به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو انتخاب شد.

بر اساس این گزارش فرشاد مقیمی دانشجوی دکترای مهندسی صنایع (در حال دفاع از رساله) در دانشگاه آزاد تهران، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و تحصیلکرده‌ی کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی است.

وی سابقه عضویت در هیات مدیره‌ی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاونت صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، مدیر برنامه ریزی راهبردی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ریاست انجمن‌ بهره وری ایران و همچنین معاونت امور صنایع وزارت صمت‌ را در کارنامه خود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۵
کاش عباس علی ابادی می شد متاسفانه باند مافیا خودرو اجازه نمی دهد کسی از خارج گرده بیاید داخل و کار جهادی انجام دهد
عجب ترقی بزرگی! از یه مدیر برنامه ریزی شرکت شهرکها ظرف کمتر از دو سال به مدیر عاملی ایران خودرو رسید!!!
این کاره نیست، معلوم نیست چی کاره ی آقای وزیره که بدون داشتن سابقه و صلاحیت و توانمندی خاصی مدیرعامل ایرلن خودرو شده، زارع خیلی شایسته تر از ایشون بود.
چرا عباس علی‌آبادی جایگزین نشده؟
این آقا هیچ سابقه ی درخشانی در مدیریت یا تحصیلاتی در این زمینه ندارد.
داستان مدیران بی تجربه همچنان ادامه دارد فقط دیگه برای یکه زارع بس بود ایشان دیگه داشت بالامی آورد و باید یکی دیگه .......
به سن و سوابقش نمی خوره که بدون رانت این منصب رو کسب فرموده باشه
خدا کنه واقعا شایستگی داشته باشه
در واقع ایرانخودرو مال وزارت صمت شد
با توجه به شناختی که من دارم صد رحمت به یکه زارع
این قبا به تن این اقای ژن خوب گشاد است
آقای مقیمی پست بسیار سختی را قبول کرده.
اولاً ایشان هیچ سابقه مدیرتی اجرایی نداشته.
ثانیاً ایران خودرو بزرگترین شرکت تولیدی کشور است که اداره آن با زیر مجموعه های فراوانش، از اداره یک وزارتخانه هم پیچیده تر است.
ثالثاً ایران خودرو در شرایط مالی بسیار سختی است.
رابعاً اداره ایران خودرو بعد از آقای یکه زارع بسیار سخت تر است. چون ایشان طی این دوره و بدون توجه به مصالح شرکت، با افزایش بسیار زیاد حقوق و دستمزد کارکنان، ایجاد رانتهای بسیار عظیم برای سیاسیون و تهی کردن تیم مدیریت اجرایی ایران خودرو از مدیران با تجربه و ارزشمند، کار را برای نفر بعدی بسیار سخت کرده است.
تا آنجا که اطلاعات رسیده نشان می دهد، با توجه به شرایط فوق، تمام گزینه های توانمند اداره ایران خودرو، از پذیرش این مسئولیت خطیر سر باز زده اند و احتمالاً آقای مقیمی به عنوان نفر اول وزارت صنایع در حوزه صنعت، مجبور شده خودش کار را دست بگیرد.
لذا اینجانب به عنوان دست اندر کار حوزه خودرو، به ایشان توصیه می کنم یک تیم اجرایی سالم و قدرتمند از افراد صلاحیت دار و متخصص در تیم اجرایی خود انتخاب کند و اداره اجرایی شرکت را به آنها بسپارد و خودش تمام توان خود را برای جلب کمکهای دولت و نیز مدیریت سیاسی شرکت قرار دهد.
یکی از امور مهم، قطع دست رانت خواران از ایران خودرو است که مستلزم توانمندی سیاسی و پشتوانه قوی است که انشاالله ایشان بتواند انجام دهد.
جوانی ایشان بزرگترین سرمایه اش است، نه نقطه ضعف. فراموش نکنید.
خدا عاقبت همه را به خیر کند ما که نتونستیم ماشینمون را بعد از چند ماه از ایران خودرو تحویل بگیرم خدا کند ایشان در این باتلاق جان سالم بدر ببرند . محل مافیای قدرت و ثروت که جزء اجحاف به مردم دیگه خدمتی نکرده است؟؟؟!!! عده ای مدیر طماع که جز هدر دادن ثروت ملی چیزی عاید کشور نکردند نه تکنولوژی و نوآوری و نه استقلال در تولید؟؟؟ شرمتان باد.
این انتخاب نشون داد وزیر به دنبال حل مسئله ایران خودرو و مردم و کشور و خودرو ساز نیست.!!!!!!!!
اینکه از وزارت صمت مدیر عامل انتخاب کردند تعارض منافع حساب می شود امان از دست مدیران دلال پرور
با سلام

لطفا رزومه آقای فرشاد مقیمی را اعلام فرمائید.

با تشکر
جوانگرائي بسيار خوب است.
ولي با اين سن اين مدارج رو طي كردن خيلي غير قابل دسترس است
فکر میکنم این آقای علی آبادی آدم حسابی مملکت باشه . همین که مدیریت مخروبه ایران خودرو رو با اون همه امکان بخور بخور قبول نمیکنه یعنی که جنتلمنه.

هر کس بیاد ایران خودرو میدونه به جز بدنامی و نفرت عمومی و مقدار زیادی پول بی حساب کتاب چیزی عایدش نمیشه.
نگید عزل هاشم یکه زارع. بگید بازداشت هاشم یکه زارع.

دولت چون میدونست قراره بازداشت بشه روغن ریخته رو نظر امامزاده کرد و گفت چون قیمت ها رو گرون کرده عزلش میکنیم ! انگار که مثلا مدیر بعدی بیاد قیمتها رو پایین میاره.

وانگهی . برای دولت خوبیت نداشت که یکی از مدیران رده بالاش به اتهام فساد بازداشت بشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها