بازدید 10215
افتتاحیه عجیب لیگ نوزدهم و ورود تماشاگران به ورزشگاه بدون بلیت و کنترل پلیس!

گزارش زنده| پرسپولیس ۱ - پارس جم ۰ / اولین سه امتیاز کالدرون با چیپ استثنایی ترابی / ورژن آرژانتینی قهرمان هم بوی جام می‌دهد

پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون، نخستین نمایش رسمی اش را با موفقیت و کسب هر سه امتیاز خانگی پشت سر گذاشت. این پیروزی برای آغاز خوب قهرمان سه دوره پیاپی لیگ بسیار حیاتی بود که با درخشش مهدی ترابی، عالیشاه و علیپور در خط حمله این تیم به دست آمد.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ 22 August 2019

تیم پرسپولیس فاتح هر سه دوره اخیر لیگ برتر با گل مهدی ترابی ملی پوش آماده اش موفق شد از دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم، سربلند بیرون بیاید و از سد پارس جنوبی جم با هدایت کمالوند بگذرد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ پرسپولیس با وجود خستگی دوران بدنسازی و برخی ناهماهنگی تاکتیکی بین بازیکنان، نمایش قابل قبولی ارایه داد و موفق شد استارت خوبی در لیگ نوزدهم داشته باشد.

در این بازی که پرسپولیس با نفرات اغلب قدیمی اش گام به میدان گذاشته بود، عالیشاه، نادری و علیپور هم بازی خوبی از خود نشان دادند تا با گل استثنایی ترابی، کار آنها تکمیل شده و لبخند بر لبان کالدرون برای نخستین بازی بنشیند. قرمزها خوش شانس بودند که یکی دو موقعیت خوب پارس جنوبی در فشار دقایق پایانی نیمه دوم به گل تبدیل نشد و ایستگاهی عالی ترکمان نیز با برخورد به تیرک دروازه بوژیدار، راهی به دروازه نیافت.

شرح گل

پرسپولیس ۱ پارس جنوبی ۰ (مهدی ترابی- ۵۸): ورود مهدی ترابی به محوطه جریمه و پاس زمینی او به علیپور با پاسخ این مهاجم به خود ترابی رسید تا این ملی پوش در کوتاه ترین فاصله زمانی توپ را با چیپ زیبایی از بالای سر ده خسوس با طاق دروازه پارس برساند.

دقایق حساس

دقیقه ۱+۹۰: شهرام گودرزی در محوطه جریمه پرسپولیس می‌توانست خطرساز شود که مدافعان سرخپوش تن به کرنر دادند.

دقیقه ۸۱: شوت رضا خالقی فر از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: حرکت امید عالیشاه و پاس عرضی او خط محوطه شش قدم را طی کرد و روی تیر دوم به امیری رسید، اما او که از گرد راه رسیده بود ضربه آرامی به چارچوب زد که به هیچ وجه به گل تبدیل نمی شد.

دقیقه ۶۶: سانتر امید عالیشاه برای فرشاد احمدزاده ارسال شد، اما هافبک شماره ۱۰ نتوانست در اولین لمس توپ خود گلزنی کند.

دقیقه ۵۹: فرار علی علیپور از پشت مدافعان پارس جنوبی و ضربه اش موقعیت دیگری را به وجود آورد، اما این ضربه تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۵۰: حرکت بازیکنان پرسپولیس از راست و توپگیری امیر روستایی باعث شد تا موقعیت خوبی برای آن‌ها به وجود بیاید. اما پاس این بازیکن با سیو ده خسوس همراه شد.

دقیقه ۴۵+۱: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: ضربه کاشته مهدی ترکمان در شرایطی که رادوشویچ تنها نظاره‌گر صحنه بود به دیرک دروازه سرخ ها اصابت کرد و به زمین برگشت.

دقیقه ۱۶: ارسال امید عالیشاه از جناح راست از مدافعین پارس رد شد و جلوی دروازه خالی در موقعیت بسیار عالی به محمد نادری رسید که ضربه بی دقت این بازیکن به آسمان رفت.

گزارش زنده| دقیقه 90؛ پرسپولیس 1 -  پارس جم 0 / اولین گل تیم کالدرون با چیپ نازِ ترابی! / رونمایی از قهرمان سه ساله لیگ با ورژن آرژانتینی

نخستین بازی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس قهرمان سه فصل اخیر لیگ با پارس جنوبی جم از ساعت ۱۹:۱۰ امروز در حال برگزاری است.

به گزارش تابناک ورزشی، یازده بازیکن اصلی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم برای دیدارشان در هفته اول نوزدهمین دوره لیگ برتر مشخص شدند. گابریل کالدرون، سرمربی سرخپوشان برای ترکیب اصلی تیمش ترجیح داد از بیشتر نفرات فصل قبل استفاده کند. او جوانی به نام روستایی را در ترکیب اصلی سرخ ها قرار داده است. او که بیرانوند را بخاطر محرومیت و کامیابی نیا را بدلیل مصدومیت در اختیار ندارد، و جونیور براندائو را نیز آماده نمی بیند، سعی کرده است با وحید امیری، جای خالی میانه میدان تیمش را پر کند. 

کارت زرد: سید جلال حسینی ( پرسپولیس) محمود شفیعی، مگنو باتیستا، مهدی ترکمان ( پارس جنوبی جم)

 

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، امید عالیشاه (از دقیقه ۸۷ محسن ربیع خواه)، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، احمد نورالهی، مهدی ترابی، مهدی شیری، وحید امیری (از دقیقه ۹۰ سیامک نعمتی)، امیر روستایی (از دقیقه ۶۴ فرشاد احمدزاده)، محمد نادری، علی علیپور.

ترکیب پارس جنوبی جم: فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبداله زاده، مگنو باتیستا، محمود شفیعی، رضا خالقی فر (از دقیقه ۸۳ احسان تاییدی)، آریا کیا، حامد پاکدل (از دقیقه ۷۲ شهرام گودرزی)، کاخبر کاما شویلی، ایمان باصفا (از دقیقه ۷۰ محمد نوری) و مهدی ترکمان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
تبریک به همه پرسپولیسیا
واقعا رو گل مدافعین پارس جنوبی مانند فروزان دروازه ترکتور عمل کردند!!!
تابی جان به نفع تیمهای دولتی خصوصا پرسپولیس که از بودجه عمومی میخورن غش نکن
هورررررراااااا
باز هم سه امتیازی تارتاری پرسپولیس
گل آفساید خوبی بود. داوری کارش رو آغاز کرد.
باوجود تلاش های پشت پرده برای نابودکردن پرسپولیس وجلوگیری ازقهرمانی چهارمش ازقبیل حذف مدیرعامل و سرمربی موفق تیم دراین فصل هم برای چهارمین بارمتوالی ماقهرمانیم (:
رتبه استقلال دراولین روزلیگ :۱۵ !!!!!
آیا وقت آن نرسیده که ورزش این مملکت رو هم سرو سامان بدهیم ؟
اینهمه در فوتبال در این شرایط اقتصادی هزینه میشه و درحالی که شاهد فقر و گرسنگی هستیم ؟
مگر ما در مملکتمان فقط فوتبال داریم ؟ اگر این همه هزینه که برای فوتبال میشود با خرید بازیکنان و داوران خارجی میلیاردی و یا حتی بازیکنان داخلی در سایر رشته ها هم سرمایه گذاری کنیم عدالت را هم رعایت کرده ایم .
وجود مافیای فوتبال و گردش نقدینگی زیاد آن باعث سودجویی بوده و بازار خوبی برای برخی شده است .
باید به این موضوع رسیدگی شود .
نباید فوتبال و دست اندرکاران آن با سایر رشته ها فرقی داشته باشند .
اگر نگاه ما واقعا ورزش باشد .
امتیاز جمع کردن برای پرسپولیس از اولین بازی شروع شده گل افساید بود
حالم بهم میخوره از این فوتبال تکراری و این حرف های تکراری تر.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر