بازدید 3811

کارت بازی ۳بازیکن مهم استقلال هنوز صادر نشده

کد خبر: ۹۱۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 22 August 2019

فریبرز محمودزاده در جمع خبرنگاران در مورد شرایط باشگاه‌های بدهکار برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید در لیگ نوزدهم گفت: باشگاه‌های بدهکار با توجه به گزارش‌هایی که از کمیته حقوقی تعیین وضعیت و انضباطی به ما رسیده اکثرا مشکلات‌شان را حل کردند و با پرداخت بخشی از مطالبات کارت‌های بازیکنان آن‌ها صادر شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، وی افزود: به همان مقداری که آن‌ها مطالبات را پرداخت کردند کارت‌های شان صادر شده است. برخی باشگاه‌ها مثل سایپا، گل‌گهر، تراکتورسازی، پیکان، مشکلی برای ثبت قرارداد نداشتند. برخی باشگاه‌ها مثل استقلال تهران، پارس جنوبی جم، ماشین‌سازی هم با پرداخت مطالبات و تضامین حقوقی بخشی از کارت‌های خود را دریافت کردند.

محمودزاده در مورد اینکه وضعیت استقلال در آینده چگونه خواهد شد و آیا باز می‌تواند کارت بازیکنانش را بگیرد، گفت: صد در صد البته ما در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و همکارانم در بخش‌های مختلف از روابط عمومی تا مسابقات همه تا پاسی از شب در سازمان لیگ حضور داشتند تا مشکلات تیم حل شود که باشگاه استقلال هم تضامین حقوقی ومالی لازم را داد و توانست کارت ۵-۶ بازیکن خود را بگیرند. البته کارت بازیکنان مثل رضاوند، دشتی، دیاباته کارت‌های شان صادر نشده است. یزدانی هم در هفته اول محروم بود. فتحی قول داده است مشکلات را حل کند. در بخش‌های حقوقی و کمیته نقل و انتقالات و تعیین وضعیت همه مسائل زیر نظر دبیر کل و رئیس سازمان لیگ پیگیری می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر