بازدید 3937
۱

اتفاق عجیب اما تکراری در دوباشگاه تبریزی با یک مالک

کد خبر: ۹۱۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ 22 August 2019

محمدرضا زنوزی مالک متمول فوتبال تبریز با تملک دو تیم لیگ برتری به صورت همزمان بار دیگر حاشیه تازه ای در فصل جدید رقم زده است.

به گزارش تابناک ورزشی،  وکیل خالد شفیعی بازیکن باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد؛ مدیران این تیم به خالد اعلام کرده اند طلب قبلی اش از باشگاه تراکتور را ببخشد، در غیراین‌صورت قرارداد او با ماشین سازی در آستانه فصل جدید لیگ برتر فسخ می‌شود!

وضعیت خالد شفیعی در آستانه شروع لیگ برتر نامشخص است. وکیل بازیکن ماشین سازی مدعی شده است که باشگاه از شفیعی خواسته طلبش از تراکتور را ببخشد! شفیعی، مدافع فصل گذشته تیم سپاهان که مدتی در تمرینات ماشین سازی حاضر شد و قرار بود به عنوان مدافع این تیم در لیگ نوزدهم بازی کند، به نظر می‌رسد به توافق نهایی با مسئولان این باشگاه نرسیده و در آستانه جدا شدن از جمع سبزپوشان تبریز قرار دارد. او در دو روز گذشته در تمرینات ماشین سازی حاضر نبوده که نشان می‌دهد بحث جدایی او از ماشین‌سازی جدی است.

وکیل خالد شفیعی در این خصوص گفت: برخلاف اخبار منتشر شده، قرارداد خالد و باشگاه ماشین سازی هنوز فسخ نشده است. باشگاه ماشین سازی به او اعلام کرده یا باید طلبی که از باشگاه تراکتور دارد را ببخشد یا اینکه قرار داد او را فسخ می‌کنند و حتی به او اعلام شده حق حضور در تمرینات تیم را ندارد!
با این حساب مشخص نیست که شرایط ادامه همکاری این مدافع و باشگاه تبریزی چگونه خواهد بود. محزون در بخش دیگری در این خصوص، اظهار داشته است: باشگاه ماشین سازی در شرایطی این تصمیم را گرفته است که شفیعی با این باشگاه قرارداد دارد. وی حاضر است بخشی از طلبش را ببخشد، ولی اینکه مسئولان باشگاه ماشین سازی قصد گروکشی داشته باشند، درست نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خو ب فدارسیون فوتبال هم صاحب و مالک دوباشگاه هستش چرا به پرسپولیس و استقال گیر نمیدین ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها