بازدید 3961

بحران تکراری درنساجی ۲روز مانده به شروع لیگ نوزدهم

مشخص نیست مالکان خصوصی به چه دلیلی با ادعاهای فراوان وارد چرخه فوتبال ایران می شوند و پس از مدتی بهانه عدم حمایت دستگاه های دولتی و مقامات شهری و استانی را می گیرند و از پرداخت مطالبات بازیکنان و هزینه های تیمداری سرباز می زنند.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 20 August 2019

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر با مشکل عجیبی روبه‌رو شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال نساجی مازندران که این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ ورزشی راه‌آهن تهران پیگیری می‌کند، در حالی باید روز پنجشنبه در هفته نخست لیگ برتر به مصاف گل‌گهر سیرجان برود که هنوز مشکل ثبت قرارداد بازیکنانش حل نشده است.

باشگاه نساجی که پس از یک رفت و برگشت، دوباره مالکیت آن به فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان واگذار شده است، به دلیل مشکلات مالی و بدهی‌های خود هنوز نتوانسته مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش را از کمیته تعیین وضعیت دریافت کند و به همین دلیل هم حضور این بازیکنان در دیدار هفته اول مقابل گل‌گهر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، موضوعی که به شدت باعث ناراحتی کادرفنی و اعضای تیم قائمشهری شده است.

از همین رو پس از مشکلات به وجود آمده، فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست تیم نساجی چند روزی است در تمرینات تیم نساجی غیبت دارد و گفته می‌شود به دلیل مشکلات مالی از سمت خود کناره‌گیری کرده است. علاوه بر کوچک‌زاده، چند بازیکن دیگر نساجی نیز به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های معوقه و بلاتکلیفی‌های موجود، سرنوشت مبهمی برای حضور در این تیم دارند. در هر صورت با توجه به این اتفاقات باید دید در روز‌های آینده باشگاه نساجی می‌تواند با جلب رضایت طلبکاران مجوز ثبت قرارداد بازیکنانش را بگیرد یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

مشخص نیست مالکان خصوصی به چه دلیلی با ادعاهای فراوان وارد چرخه فوتبال ایران می شوند و پس از مدتی بهانه عدم حمایت دستگاه های دولتی و مقامات شهری و استانی را می گیرند و از پرداخت مطالبات بازیکنان و هزینه های تیمداری سرباز می زنند. این تیم در دوره صنیعی فر نیز مثل سالیان گذشته، مشکل مالی داشته است و حتی با آمدن یک شریک هم این بحران رفع نشده تا بار دیگر نتایج نساجی تحت تاثیر کمبود مالی قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار