بازدید 10878
۸

تصادف مرگبار قایق موتوری با خانم شناگر در مازندران

کد خبر: ۹۱۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ 18 August 2019
برخورد یک قایق موتوری با خانم شناگری در آب‌های ساحلی کلارآباد، مرگ وی را رقم زد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: حادثه دریایی ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه عصر روز گذشته، در فاصله ۵۰ متری اردوگاه ساحلی کلارآباد و در حوزه آب‌های شهرستان چالوس به وقوع پیوست.

سرهنگ عبدی افزود: در این حادثه خانمی ۳۰ ساله، در عمق ۳ تا ۳ و نیم متری دریا مشغول شنا بود که ناگهان یک فروند قایق موتوری حین حرکت در این مسیر با وی برخورد کرد.

وی گفت: این حادثه منجر به قطع دست چپ و جراحت‌های شدید در ناحیه سر نامبرده بر اثر برخورد پره‌های قایق موتوری با وی شد که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود: این شناگر به علت شدت جراحات و صدمات وارده در بیمارستان جان باخت.

به گفته سرهنگ عبدی علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس آگاهی در دست بررسی است.

کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران نیز گفت:: ۴ تصادم دریایی امسال از اول فروردین تا نیمه مرداد امسال در استان گزارش شد که این افراد در مسیر قایقرانان و جت رانان قرار گرفتند که در نهایت منجر به مرگ آن‌ها شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
تقصیر قایقرانها است از دور میبینن که یه کسی توی ابه ولی به خاطر کنجکاوی و یه مقدار ترسوندن شناگرمخصوصا اگه خانم باشه به سمتش میان وگرنه دریا به اون وسیعی ،چه لزومی داره که به شناگر نزدیک بشن این مسئله بارها برای من اتفاق افتاده
متاسفانه قایق ران ها و جت ران ها بدون کوچکترین توجه به حضور شناگران با سرعت زیاد در سواحل کم عمقی که مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرید تردد می کنند و هیچ کسی به این اوضاع رسیدگی نمی کند.
وای خدای من. خدا به پدر و مادرش صبر بده
بعرض ميرسانم كه قايقرانان و جت رانان اصلا مسير مشخص و تعيين شده اي ندارند و تمام عرصه دريا مسير آنهاست. درصورتي كه بايد با نشانه هاي بادي و قابل مشاهده مسير تردد و مانور آنها مشخص و محدود شود.
من سکان قایق را در دست گرفته ام قایقرانان حتی حواسشان به نخ های شناور هست مبادا در پره های قایق گیر کند و آن را دور می زنند. برخورد مستقیم قایق با شناگر صددرصد عمدی است.
قایقرانان و جت رانان چرا وارد حریم شناگران شده اند !؟
عجب کشور بی قانونی داریم.مگه حریم افراد و موتورهای آبی مشخص نیست؟
چرا قایق ها باید در مسیر شنای شناگران ویراژ بدن؟؟؟؟؟
مقصر این حادثه کیه؟؟؟
اون زن نگون بخت که بیخبر از همه جا داشت شنا میکرد؟؟ یاراننده قایق که حواسش به مسیر پیش رو نبود؟؟ یا مسئولینی که حدود و حریم شنای شناگرا رو با حدود و حریم قایق سوارا تداخل دادن تا این واقعه پیش بیاد؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار