بازدید 6562

احتمال ممنوعیت تحصیل فرزندان مسئولان در خارج کشور

کد خبر: ۹۱۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 18 August 2019

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه اگر فرزندان مسئولان قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند باید در مراکز تحصیلی کشور‌های دوست تحصیل کنند، گفت: قرار است طرحی در این خصوص در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بررسی شود.

به گزارش «تابناک»، حسن نوروزی در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده شده طرح ممانعت از تحصیل فرزندان مسئولان در خارج کشور تهیه شده، گفت: این موضوع ابتدا از سوی معاون حقوقی قوه قضاییه مطرح شد ما نیز تصمیم گرفتیم که طرحی در این خصوص تهیه و در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه این فرزندان از جایگاه پدرشان استفاده می‌کنند و برای تحصیل به خارج از کشور می‌روند، تصریح کرد: این افراد نباید در خارج از کشور تحصیل کنند، اول اینکه کشور ما به میزان کافی دانشگاه معتبر دارد ثانیا اگر قصد تحصیل در خارج از کشور دارند باید از مراکز تحصیلی و دانشگاه‌های کشور‌های دوست مانند روسیه، چین و هند استفاده کنند، با وجود اینگونه مباحث ما لازم دانستیم که طرحی را در این خصوص تهیه کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۳
خوب اگه در حین تحصیل کشور دوست به کشور دشمن تبدیل شد تکلیف چیه؟! ما که ماشااله نه دوستیامون معلومه و نه دشمنی هامون. مجلس بهتره به جای این سوسول بازیها بره دو تا کار اساسی برای اکثریت ملت انجام بده. که اون هم بعیده.
تازه الان احتمال . . . !!!
چندین سال است که اپیدمی گذاشتن اعضا خانواده توسط ماموران و مسئولان دولتی در خارج از کشور به بهانه تحصیل باب شده است که جهت ایشان بلحاظ شغلی که می بایست حافظ منافع نظام باشند خطرناک است که متاسفانه از چشم بخشهای مرتبط بدور مانده است؟
بس کن تابی جون. واقعا فکر میکنی با گاگول طرفی؟؟@!!!
انگلستان دوست محسوب میشه یا دشمن ؟ امریکا و کانادا چطور؟ این خیلی بد تره که. چون هر کی دوست رو یه چیزی معنی میکنه
به گمونم حسابهای بانکی اونور آب مسئولین مهمتره تا تحصیل فرزندانشون.
همین بهتر که این آقازاده ها از ایران برن و برنگردن . اگرم باشن بعدش میخوان به کرسی پدراشون بشینن پس بهتره نباشن. باباهاشون به اندازه کافی از بیت المال غارت میکنن که پاسخگوی خرجشون اونور باشه .
احتمال! بهتره مسئولین مربوطه را برکنار کنید.
مگه دیگه کسی هم مونده؟ احتمالا منظورشون نتیجه و ندیده های مسئولین هست!!!!
احتمال رو کاشتن در نیامد عامو!
نه اينكارو نكنين.اين استعدادهاي برتر و ژنهاي خوب خراب ميشن
عمرا بزارن تصویب شه
کاری نداره با یه شناسنامه و اسم دیگه میرن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار