بازدید 5314

وزیر صنعت: به ثبات نسبی قیمت‌ها رسیدیم

کد خبر: ۹۱۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱ 17 August 2019
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امسال توقع ما از نظام بانکی بیشتر است گفت: به ثبات نسبی قیمت‌ها رسیده‌ایم.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، رضا رحمانی عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی در شرکت هگمتان دارو با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال با عنوان رونق تولید اظهار کرد: انگیزه فعالان اقتصادی ما در عرصه تولید نشان از شکست دشمن در تهاجم اقتصادی علیه ملت ایران دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن تویسرکان در مسیر صنعت و صنعتی شدن خواستار کمک به توسعه شرکت تولیدی فیلتر سرکان شد و تاکید کرد: حفظ اشتغال با حفط تولید ممکن می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه توسعه تویسرکان نتیجه تلاش خوب نماینده این شهرستان است گفت: با هم بودن توان ما را زیاد می‌کند بنده این را در استان همدان حس می‌کنم.

وی با اشاره به طرح ساماندهی بازار سوغات مشهد گفت: تلاش داریم که برای ظرفیت‌های همه استان‌های کشور در این طرح شرایطی را فراهم کنیم.

رحمانی با اتکا به سخنان رهبری مبنی بر رونق تولید و متمرکز شدن همه دستگاه‌های دولتی در تقویت تولید ملی گفت: امسال توقع ما از نظام بانکی بیشتر است.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید تولیدکننده بیاید و اصرار کند، ما هیچ منتی نداریم، خواستار حل مشکلات در گام اول در استان شد و تاکید کرد: کشور ما کشوری غنی است فقط باید خودمان را باور کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امسال بیراهه نرویم و تولید مواد را جدی بگیریم، خدمات هم روی این مهم بنا شده است در ادامه افزود: مرغ از کالا‌های اساسی روزمره مردم است و هدف ما قرار گرفتن این محصول در دست مردم آن هم به وفور است.

وی با اشاره به اینکه مردم تویسرکان باید به ساخت کارخانه تولید پوشاک افتخار کنند گفت: ما در هر جای کشور به تولید پوشاک و نساجی اهمیت ویژه‌ای قائل شدیم به طوری که برای چادر مشکی هم برنامه داریم.

رحمانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در کارگروه تنظیم بازار قیمت یکصد کالا به صورت ویژه رصد می‌شود اظهار کرد: در حوزه مرغ و چای خشک با بیشترین نوسان قیمت و هندوانه کمترین نوسان مواجه بودیم.

مرغ باید با قیمت مصوب عرضه شود

وی با بیان اینکه مرغ باید با قیمت مصوب عرضه شود گفت: قیمت دولتی مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است و اگر نیاز به تغییر قیمت باشد باید در کارگروه تنظیم بازار در این باره تصمیم‌گیری شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه با وجود نوسانات ارزی به ثبات نسبی در بازار رسیده‌ایم خواستار توجه به این مهم شد.

استاندار همدان هم در این برنامه با بیان اینکه با وجود فشار‌ها و تنگنا‌ها طی یک سال گذشته هیچ واحد تولیدی در استان متوقف و تعطیل نشده است اظهار کرد: خوشبختانه فعالان اقتصادی همدان امروز سرافراز و با توان و انگیزه در استان فعالیت دارند.

سید سعید شاهرخی افزود: استان همدان همپا با سایر فعالان اقتصادی کشور در ایستادگی مقابل زورگویی‌ها و تحریم آمریکا مصمم هستند.

وی گفت: رونق صنعتی چندانی تا اوایل کار دولت تدبیر و امید در تویسرکان نداشتیم که شکر خدا امروز این شهرستان در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته است.

استاندار همدان اشتعالزایی برای تویسرکان با توجه به برنامه عملیاتی سه سال را ۴ هزار و ۴۰۰ نفر دانست.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه تویسرکان قطب تولید دارو در غرب کشور است اظهار کرد: خوشبختانه واحد‌های تولیدی داروی فاران، تدبیردارو و هگمتان‌دارو در تویسرکان فعال هستند و امروز طرح توسعه تولید داروی فاران شیمی را در دستور کار داریم.

محمدمهدی مفتح با اشاره به حرکت واحد‌های صنعتی تویسرکان به سمت و سوی پویایی و توسعه افزود: استان امروز با رشد خوب صنعتی مواجه شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل