بازدید 3304
۱
بهادری:

کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن تا پایان سال ۹۸

عضو کمیسیون عمران مجلس، با اعلام اینکه به نظر می رسد که قیمت مسکن تا پایان سال جاری حدود ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت، گفت: افزایش صدور پروانه ساختمان و کاهش تقاضا برای خرید مسکن، دو مسئله ای است که در کاهش قیمت مسکن اثر مثبت خواهد گذاشت.
کد خبر: ۹۱۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ 14 August 2019

سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره تأثیر کاهش نرخ ارز و طلا در قیمت نهایی مسکن در ماه‌های آینده، گفت: در چند ماه اخیر شاهد سیر نزولی قیمت ارز، سکه و طلا هستیم که این مسئله بر کاهش قیمت مسکن نیز اثر داشته است.

تمام بازارهای اقتصادی از جمله بازار مسکن دچار رکود شده اند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی تمام بازارهای اقتصادی از جمله بازار مسکن دچار رکود شده اند، در این وضعیت، حباب های مالی کوچک و تخلیه خواهد شد.

کاهش 70 درصدی معاملات مسکن در چند ماه اخیر

وی تصریح کرد: بر اساس آمارها معاملات مسکن در شرایط کنونی نسبت به سال گذشته حدود 70 درصد کاهش یافته، که این مسئله موجب افزایش عرضه و کاهش تقاضا می شود.

زمانی که عرضه افزایش یافته و تقاضا کاهش یابد، قیمت ها به سمت واقعی شدن می روند

بهادری ادامه داد: قطعا در زمانی که عرضه افزایش یافته و تقاضا کاهش یابد، قیمت ها به سمت واقعی شدن می روند، بازار مسکن نیز از این رویه مستثنی نیست و امروز قیمت املاک در مسیر نزولی قرار گرفته است.

قیمت مسکن تا پایان سال حدود 20 درصد کاهش خواهد یافت

عضو کمیسیون عمران مجلس، با اعلام اینکه به نظر می رسد که قیمت مسکن تا پایان سال جاری حدود 20 درصد کاهش خواهد یافت، گفت: افزایش صدور پروانه ساختمان و کاهش تقاضا برای خرید مسکن، دو مسئله ای است که در کاهش قیمت مسکن اثر مثبت خواهد گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاهش قیمت دلاربرکاهش شاخص بورس نورچشمی حضرات چقدرتاثیرمیگذارد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار