بازدید 1805

تهدیدات جدید رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران حماس

وزیر اطلاعات و امور خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر رهبران حماس را تهدید کرد که آنها در هرگونه جنگ آتی علیه نوار غزه هدف قرار گرفته می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۹ 14 August 2019

وزیر اطلاعات و امور خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر رهبران حماس را تهدید کرد که آنها در هرگونه جنگ آتی علیه نوار غزه هدف قرار گرفته می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، یسرائیل کاتس، وزیر اطلاعات و امور خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیوی ارتش این رژیم، از جنبش مقاومت اسلامی (حماس) انتقاد کرده و آن را مسئول هر گونه عملیاتی دانست که انجام شود.

کاتس در ادامه از رهبران حماس خواست به این نکته توجه کنند که اسرائیل در حال حاضر برای تضعیف قدرت حماس، از بین بردن خطر تونل‌ها و نیز بهبود وضعیت امنیتی تلاش می‌کند.

وزیر اطلاعات و امور خارجه اسرائیل با اشاره به عملیات‌های مکرر نفوذ از نوار غزه که در چند روز گذشته موجب به شهادت رسیدن پنج فلسطینی شده است، گفت: اسرائیل این مساله را تحمل نمی‌کند.

وی مدعی شد: اسرائیل با دو وضعیت مواجه است، یکی وضعیت فعلی است که اسرائیل به هر فعالیتی در غزه پاسخ می‌دهد و احتمال دوم اینکه اسرائیل در وضعیت مشخصی وارد جنگی خواهد شد که در آن موشک‌هایی را شلیک کرده و در راستای شکست حماس تلاش خواهد کرد.

کاتس در ادامه باز هم مدعی شد که امکان سرنگونی حاکمیت حماس وجود دارد و اکنون سیاست اسرائیل روشن بوده و بر آرامش تاکید دارد، اما به هر گونه اقدامی نیز پاسخ می‌دهد.

او با لحنی تهدیدآمیز افزود: اما اگر آن لحظه‌ای فرا برسد که اسرائیل تصمیم بگیرد به صورتی همه جانبه فعالیت کند، هرگز مصونیتی برای رهبران حماس وجود نخواهد داشت و ما هرگز ناآرامی را در غزه و کرانه باختری تحمل نخواهیم کرد.

پیشتر نیز چهره‌های سیاسی اسرائیل حماس را تهدید کرده و درباره احتمال آغاز حمله‌ای گسترده علیه نوار غزه صحبت کرده بودند.

ژنرال یوآف گالانت، وزیر مسکن و عضو کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی گفته بود: عملیات نظامی گسترده‌ای در نوار غزه انجام خواهد شد اما این ما هستیم که تاریخ و شرایط آن را تعیین می‌کنیم.

این اظهارنظر پس از شهادت چهار جوان فلسطینی به ضرب گلوله سربازان اسرائیلی در شمال نوار غزه و پس از ادعای اشغالگران مبنی بر اینکه عملیات بزرگی را ناکام گذاشته، مطرح شد.

گالانت افزود: حماس هرگز برنامه زمانی ما را تعیین نخواهد کرد، جنگ آخرین گزینه است و ما تهدیدات دشمن را جدی می‌گیریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر