بازدید 4490

رونالدو: من و مسی را فقط به خاطر توپ طلا به یاد نخواهند آورد

فاوت من با مسی این است که برای چند باشگاه بازی کرده‌ام و با باشگاه‌های مختلفی توانسته‌ام قهرمان لیگ قهرمانان شوم. من برای شش فصل متوالی، بهترین گلزن لیگ قهرمانان بودم.
کد خبر: ۹۱۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 14 August 2019

کریستیانو رونالدو گفت: تفاوت او با مسی، فتح لیگ قهرمانان اروپا با چند تیم مختلف است.

به گزارش تابناک ورزشی، کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۴ ساله یوونتوس اخیرا مصاحبه‌ای با DAZN انجام داده که قسمت اول صحبت‌های او درباره زین الدین زیدان را خواندید. رونالدو در قسمت دیگری از مصاحبه با DAZN درباره تفاوت خود با لیونل مسی گفت: تفاوت من با مسی این است که برای چند باشگاه بازی کرده‌ام و با باشگاه‌های مختلفی توانسته‌ام قهرمان لیگ قهرمانان شوم. من برای شش فصل متوالی، بهترین گلزن لیگ قهرمانان بودم. بازیکنان زیادی نیستند که پنج بار قهرمان اروپا شده باشند، به همین دلیل فکر می‌کنم که لیگ قهرمانان، بخش بزرگی از هویت مرا تشکیل می‌دهد.

Image result for ‫مسی + رونالدو‬‎

روتالدو درباره رقیب آرژانتینی اش گفت: مسی بازیکنی فوق‌العاده است که صرفا او را به خاطر توپ طلا‌هایی که کسب کرده به یاد نخواهند آورد بلکه از مسی، همانند من، به خاطر پیشرفتی که هر سال داشته یاد خواهد شد. هرروز با هدف تمرین برای کسب موفقیت‌های بیشتر از خواب بیدار می‌شوم و هدفم از تمرین، فقط کسب پول نیست. خوشبختانه من در زندگی‌ام پول کم ندارم بلکه با سخت تلاش کردن، می‌خواهم جایگاهی در تاریخ فوتبال به دست آورم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس