بازدید 7776

کودک‌ربای بیمارستان شهریار دستگیر شد

کد خبر: ۹۱۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ 13 August 2019
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از دستگیری زن کودک‌ربای بیمارستان تأمین اجتماعی این شهر خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار دقایقی پیش  اظهار داشت: با انجام رصد‌های اطلاعاتی و اقدامات شناسایی زن رباینده نوزاد از بیمارستان تامین اجتماعی شهریار دستگیر شد.

وی: با اشاره به تحقیقات هدفمند اطلاعاتی در این رابطه افزود: این فرد خود نوزاد را در مسجد کرشته شهریار گذاشته بود که پس از آن تحویل خانواده خود شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار در تشریح هدف این فرد از سرقت نوزاد گفت: این زن نوزاد را برای خود به سرقت برده بود تا به شوهرش که او را رها کرده بود قلمداد کند از زندگی مشترک با وی دارای فرزندی است تا همسرش به زندگی مشترک با وی بازگردد.

عسگری پور در پایان تشریح کرد: دلیل تراشیدن موی نوزاد نیز ریزش موی وی بوده و زن رباینده با تیغ موی نوزاد را تراشیده بوده است.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران دیروز از پیدا شدن کودکی که دو ماه قبل از بیمارستان تأمین اجتماعی این شهر دزدیده شده بود، خبر داد.

خرداد ماه فردی به صورت شبانه و همزمان با خلوت شدن بیمارستان امام خمینی (ره) تامین اجتماعی شهریار با لباس پرستاری وارد بیمارستان می‌شود و نوزاد پسر را می‌رباید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان