بازدید 3964
گزارش «بورس تابناک» از نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

رشد ۱۲۲۱ واحدی شاخص کل بورس در کانال ۲۵۷ هزار واحد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه بیست و دوم مردادماه ۹۸)، با افزایش ۱۲۲۱ واحدی معادل ۰.۴۸ درصد به رقم ۲۵۷ هزار و ۹۷ واحد رسید.  
کد خبر: ۹۱۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 13 August 2019
رشد ۱۲۲۱ واحدی شاخص کل بورس در کانال ۲۵۷ هزار واحدشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه بیست و دوم مردادماه ۹۸)، با افزایش ۱۲۲۱ واحدی معادل ۰.۴۸ درصد به رقم ۲۵۷ هزار و ۹۷ واحد رسید.  

به گزارش بورس تابناک؛ امروز تالار شیشه‌ای در سومین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۳۲۹ واحدی به رقم ۶۹ هزار و ۴۵۵ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۷۲۲ واحدی معادل ۱.۰۹ درصد، عدد ۶۷ هزار و ۱۶۵ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۴۸۴ واحدی معادل ۱.۰۹ درصد به رقم ۴۵ هزار و ۱۶ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۱۴۸۵ واحد افزایش معادل ۰.۵۱ درصد را رقم زد و به سطح ۲۹۱ هزار و ۳۸۲ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۸۱۷ واحد افزایش معادل ۰.۴۴ درصد به رقم ۱۸۶ هزار و ۳۸۷ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۷۹۲ واحد افزایش معادل ۰.۵۳ درصد همراه بود و عدد ۵۲۴ هزار و ۸۹۹ واحد را به نمایش گذاشت.

رشد ۱۲۲۱ واحدی شاخص کل بورس در کانال ۲۵۷ هزار واحد


در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی همراه متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران با ۲۸۳ واحد، نماد اخابر متعلق به مخابرات ایران با ۲۴۱ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۲۷ واحد، نماد رانفور متعلق به خدمات‌انفورماتیک با ۱۲۶ واحد، نماد حکشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۱۲۴ واحد، نماد پارس متعلق به پتروشیمی پارس با ۱۰۵ واحد و نماد کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۸۷ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۱۹۴ واحد، نماد کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۱۰۰ واحد، نماد رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۹۹ واحد، نماد شتران متعلق به پالایش نفت تهران با ۷۱ واحد، نماد شیران متعلق به س. صنایع‌شیمیایی‌ایران با ۵۸ واحد و نماد وامید متعلق به گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با ۵۷ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
 
 
در جریان داد و ستدهای امروز نماد معاملاتی شركت شیشه‌ و گاز (كگاز1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری كنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر؛ عمران و توسعه فارس(ثفارس) جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه؛ ایران‌ارقام‌ (مرقام1)، فیبر ایران‌ (چفیبر1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند.
 
در مقابل نماد معاملاتی شركت معدنی املاح ایران(شاملا)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره، حق تقدم شركت معدنی املاح ایران(شاملاح) با توجه به بازگشایی نماد اصلی با محدودیت نوسان قیمت؛ پارس سویچ(بسویچ)پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی_ عمومی عادی به طور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره و حق تقدم شركت پارس سویچ(بسویچح)با توجه به بازگشایی نماد اصلی بدون محدودیت نوسان قیمت؛ گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان(پترول)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی؛ بیمه پارسیان(پارسیان)پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه بدون محدودیت نوسان قیمت؛ پارس دارو(دپارس)؛ سرمایه گذاری ساختمان ایران(وساخت)؛ داروسازی فارابی(دفارا)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و حق تقدم شركت داروسازی فارابی(دفاراح) با توجه به بازگشایی نماد اصلی بدون محدودیت نوسان قیمت بازگشایی شد.
 
همچنین نماد معاملاتی شركت نوش‌مازندران‌ (غنوش1) سیمان‌اصفهان‌ (سصفها1) شیشه‌ و گاز (كگاز1) كابل‌ البرز (بالبر1) كنترل‌خوردگی‌تكین‌كو (رتكو1) ریخته‌گری‌ تراكتورسازی‌ ایران‌ (ختراك1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام با وقفه همراه شد.
 
نماد معاملاتی شركت بین المللی توسعه ساختمان(ثاخت) با توجه به عدم كشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مكانیزم حراج آماده انجام معامله است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها