بازدید 3727

جزئیات نحوه توزیع چای وارداتی با ارز دولتی

مدیرکل دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت از نحوه توزیع چای وارداتی با ارز دولتی خبرداد.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 12 August 2019

محمدرضا کلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره نحوه توزیع چای وارداتی با ارز دولتی، گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید‌کنندگان مکلف شده است تا قیمت چای وارداتی را با ارز 4200 تومانی را احصا و اعلام کند. 

مدیرکل دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت بیان داشت: همچنین این سازمان مکلف شده است، تا فهرست موجودی و صاحبان محموله‌های چای ترخیص شده با ارز 4200 تومانی را به ستاد تنظیم بازار اعلام کند. 

وی افزود: مقرر شده  تا این چای از طریق شبکه‌های مشخصی توزیع،  مانند هیات‌های مذهبی برای مصارف ماه‌های محرم و صفر ، آموزش و پرورش، اتحادیه‌های کارمندی و کارگری و یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شود که به زودی در رابطه با آن اطلاع رسانی انجام می‌شود. 

کلامی اظهار داشت: تمام ترخیص کنندگان محموله‌های چای با ارز 4200 نیز برای رفع تعهد ارزی خود مکلف به اخذ قیمت مصوب از سازمان حمایت و شبکه توزیع از دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار با درج قیمت مصوب بر روی کالا هستند. 

وی افزود: در ضمن کالای چای به فهرست کالاهای مشمول توزیع برای مصارف هیات‌های مذهبی در ایام محرم و صفر علاوه بر برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ اضافه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان