بازدید 6274
۶

جزئیات نحوه توزیع چای وارداتی با ارز دولتی

کد خبر: ۹۱۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 12 August 2019

مدیرکل دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت از نحوه توزیع چای وارداتی با ارز دولتی خبرداد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا کلامی، درباره نحوه توزیع چای وارداتی با ارز دولتی، گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید‌کنندگان مکلف شده است تا قیمت چای وارداتی را با ارز ۴۲۰۰ تومانی را احصا و اعلام کند.

مدیرکل دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت بیان داشت: همچنین این سازمان مکلف شده است، تا فهرست موجودی و صاحبان محموله‌های چای ترخیص شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی را به ستاد تنظیم بازار اعلام کند.

وی افزود: مقرر شده تا این چای از طریق شبکه‌های مشخصی توزیع، مانند هیات‌های مذهبی برای مصارف ماه‌های محرم و صفر، آموزش و پرورش، اتحادیه‌های کارمندی و کارگری و یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شود که به زودی در رابطه با آن اطلاع رسانی انجام می‌شود.

کلامی اظهار داشت: تمام ترخیص کنندگان محموله‌های چای با ارز ۴۲۰۰ نیز برای رفع تعهد ارزی خود مکلف به اخذ قیمت مصوب از سازمان حمایت و شبکه توزیع از دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار با درج قیمت مصوب بر روی کالا هستند.

وی افزود: در ضمن کالای چای به فهرست کالا‌های مشمول توزیع برای مصارف هیات‌های مذهبی در ایام محرم و صفر علاوه بر برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ اضافه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
رانت!
پیشنهاد می شود قوه قضائیه دادگاه توضیع کنند گان گوشت را بتاخیر بیندازد تا احیانان با توضیع کنندگان چای و دیگر مایحاجی که به ارز دولتی وارد و بین مردم توضیح می شود یکجا دادگاه تشکیل دهد
این مسئولین دولتی شده اند مروجان فساد اقتصادی
همانطور که دلار جهانگیر فساد را در جامعه شیعه ایرانی منتشر کرد و در ادامه توزیع گوشت و در ادامه الان فروش چای با قیمت دلار 4200
باید این چای های وارداتی را به قیمت بازار بفروشند و پولش را به بیت المال واریز کنند تا سودش به جیب عده ای نرود
بسته چای نیم کیلویی حدود 8 سال پیش تا 6500 تومان بود ،دوسه ماه پیش به حدود 32000 تومان رسید و دیروز همان چای 69000 تومان بود . نان هم که تکلیفش معلوم است ، پنیر که هیچ ! نان و چای هم نمیشود خورد ،خدمت آقای علم الهدی و آقای جنتی بفرمایید یک تکلیف شرعی معلوم و اعلام کنند ،کار از اشکنه پیازداغ و روزی دو یا یک وعده غذا خوردن دارد می گذرد.
از جناب رئیسی مقام محترم و عالی قضا درخواست دارم نسبت به این اجحاف اقدام عاجل و جدی کنند.
چای گلستان قرمز که 20 تومان بود شده 70 تومان!!! علی برکت ا...!!!!
كجا بايد صف وايستيم!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی