بازدید 1926

بیانیه شدید اللحن وزارت بهداشت یمن علیه ائتلاف سعودی

وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن به شدت یورش جنگنده های سعودی به استان حجه و شهادت شماری از غیرنظامیان در اولین روز عید قربان را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ 11 August 2019

وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن به شدت یورش جنگنده های سعودی به استان حجه و شهادت شماری از غیرنظامیان در اولین روز عید قربان را محکوم کرد.

به گزارش تابناک به نقل از المسیره، وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن به شدت یورش جنگنده های سعودی به استان حجه و شهادت شماری از غیرنظامیان در اولین روز عید قربان را محکوم کرد.

وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: در حمله جنگنده های سعودی به استان حجه ۹ نفر شهید شده اند که در میان آنها ۵ کودک و دو زن وجود دارد. همچنین ۱۸ غیرنظامی هم در این یورش زخمی شده اند که چهار کودک در میان آنها به چشم می خورد و جراحت برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

این وزارتخانه ضمن محکوم کردن سکوت سازمان ملل و جامعه جهانی و چراغ سبز برای ادامه جنایات وحشیانه رژیم سعودی بیان کرد: جهان اسلام  با ذبح قربانی برای تقرب به خداوند از عید قربان استقبال می کند و ائتلافی که ادعای خادمی بیت الله الحرام را دارد به شیطان نزدیک می شود  و دهها کودک و زن و مرد یمنی را قربانی می کند.

وزارت بهداشت یمن خواستار مجازات سرکرده های ائتلاف در محافل بین المللی به خاطر جنایات شنیع آنها شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان