بازدید 7464
۳
به بهانه عدم آمادگی نصف بیشتر ورزشگاه‌ها

با اعلام رسمی؛ لیگ نوزدهم بار دیگر به تاخیر افتاد!

کد خبر: ۹۱۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ 11 August 2019

در حالی که گفته می شد روز 25 مردادماه لیگ نوزدهم رسما و بعد تاخیر طولانی آغاز می شود، امروز صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که لیگ برتر فوتبال از روز عید غدیر هم آغاز نمی‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، صادق درودگر درباره احتمال بسیار جدی آغاز لیگ برتر فوتبال در روز عید غدیر، برخلاف نظرات کارشناسان مبنی بر اجبار فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه ها، اظهار داشت: روز گذشته (شنبه) گزارشی از زیرساخت‌های ورزشگاه‌های لیگ برتر برای شروع لیگ به دست ما رسید که همه گزارش‌ها حاکی از این است که امکان برگزاری لیگ برتر در روز ۲۸ مرداد وجود ندارد. امروز جلسه‌ای با حضور بهاروند، فتاحی و تاج برگزار می‌شود و آخرین گزارش‌ها را بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اخبار خوبی از چند ورزشگاه تیم‌های لیگ برتری به گوش می‌رسد، تصریح کرد: در ورزشگاه آزادی مشکل طبقه اول کاملاً حل شده است. مدیران ورزشگاه خانگی صنعت نفت هم در حال تلاش هستند و کار را آغاز کردند. کار‌های ورزشگاه وطنی قائمشهر هم خوب پیش رفته و مسئولان ماشین‌سازی و تراکتورسازی هم گام‌های بزرگی برمی‌دارند. سایر ورزشگاه‌ها هم اعلام کرده‌اند کارشان را آغاز می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
وقتی دیدگاه همان کوتاه باشد مجبوریم پول بیشتری خرج کنیم
شما هم مثل فتاحي ماستمالي كن !!!
آقا چرا رسما اعلام نمیکنین ورزشگاه ها آماده ولی متاسفانه هنوز داوران آماده نیستند که مثل فصل فبل بازیا رو مطابق سلیقه فدراسیون در بیارن!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان