بازدید 3200
یک مسئول نفتی عربستان مدعی شد؛

صادرات نفت عربستان افزایش نمی‌یابد

کد خبر: ۹۱۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 10 August 2019

یکی از مسئولان نفتی عربستان اعلام کرد که این کشور قصد دارد در ماه‌های اوت و سپتامبر امسال (مرداد-شهریور سال ۹۸) صادرات نفت خود را کمتر از ۷ میلیون بشکه در روز نگه دارد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز،  یک مسئول عربستانی اعلام کرد این کشور قصد دارد در ماه‌های اوت و سپتامبر امسال، با وجود تقاضای بالای مشتریان خود، صادرات نفت را کمتر از ۷ میلیون بشکه در روز نگه دارد تا به کاهش ذخیره‌سازی نفت جهان و بازگرداندن توازن به بازار نفت کمک کند.

این مسئول اعلام کرد درخواست برای خرید نفت از شرکت آرامکو عربستان در ماه سپتامبر امسال بالا بوده که نشان‌دهنده شرایط مطلوب تقاضای جهانی نفت است.

با این حال، عربستان تولید نفت خود را کمتر از ۱۰ میلیون بشکه در روز و صادراتش را کمتر از ۷ میلیون بشکه در روز نگه می‌دارد.

مسئول یادشده گفت: تقاضا در سطح جهانی و در همه مناطق قوی است، اما ما صادرات را کمتر از ۷ میلیون بشکه در روز نگه داشتیم. اگر ما تقاضای (مشتریان در) ماه سپتامبر را تأمین می‌کردیم، تولید روزانه‌مان باید به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه می‌رسید، زیرا تقاضا بالاتر است، اما تصمیم گرفتیم تولید و صادرات را ثابت نگه داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان