بازدید 6207

سکونت یک میلیون تبعه غیر رسمی در تهران

استاندار تهران گفت: تهران بیش از ۱۹ درصد جمعیت کشور، ۵۵۰ هزار تبعه رسمی اتباع و یک میلیون غیر رسمی دارد و پیچیدگی‌های جرائم را در آن شاهد هستیم و بیش از ۵۲ درصد مالیات در استان تهران و بیش از ۲۰ درصد صنایع در استان مستقر است و سرریز آسیب‌های اجتماعی را در این استان داریم.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ 07 August 2019
استاندار تهران گفت: در سایه تعامل با ارکان قوه قضاییه و توابع آن توانسته‌ایم در استان تهران خدمات قابل قبول و مثبتی را ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، محسنی بندپی در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل جدید دادگستری تهران با بیان اینکه هر کشوری که از اقتصاد قوی برخوردار باشد سلطه ناپذیرتر است، اظهار کرد: اقتصاد ضعیف سلطه پذیری را در جامعه فراهم می‌کند. باید در چنین شرایطی هماهنگی و همکاری و تعامل بین سه قوه می‌تواند شرایط ایده‌آلی ایجاد کند.

وی افزود: نیازمند همکاری و هماهنگی بین بخشی در دستگاه‌های اجرایی در سطح استانی و ملی هستیم تا از همه ظرفیت‌های قانونی برای افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.

استاندار تهران گفت: باید شرایط را برای امنیت سرمایه‌گذاری، رونق تولید فراهم کنیم و بر امیدآفرینی بیافزائیم.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: تهران بیش از ۱۹ درصد جمعیت کشور، ۵۵۰ هزار تبعه رسمی اتباع و یک میلیون غیر رسمی دارد و پیچیدگی‌های جرائم را در آن شاهد هستیم و بیش از ۵۲ درصد مالیات در استان تهران و بیش از ۲۰ درصد صنایع در استان مستقر ایت و سرریز آسیب‌های اجتماعی را در این استان داریم.

وی افزود: ما در ۳۰ استان شبکه تلویزیونی استانی داریم که مشکلات موجود را به اطلاع مردم می‌رسانند، ولی استان تهران از آن محروم است و جایی نیست که مسئولین بتوانند مشکلات خود را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار تهران گفت: در سایه تعامل با ارکان قوه قضاییه و توابع آن توانستیم در استان تهران شرایطی را فراهم کنیم که خدمات قابل قبول و مثبتی را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به سرفصل‌های این تعاملات گفت: همکاری و هماهنگی در بحث پیشگیری از وقوع جرم از جمله آن‌ها است. تاکید مقام معظم رهبری در برنامه ششم به همه دستگاه‌ها این بود که همه شما اولویتی را باید برای مسائل پیشگیری داشته باشید که با این دیدگاه شرایطی را فراهم کردیم که قدم‌ها و راهبردهایمان در این ریل قرار گیرد.

استاندار تهران اظهار کرد: در شورای تامین نقش موثر و هدایتگرانه دادگستری استان تهران به عنوان رکن شورای تامین شرایطی را فراهم کرده که در مداخلاتی که باید داشته باشیم، اثر بخش باشیم و به موقع ورود کرده‌ایم.

وی افزود: در بحث انتخابات پیش رو برای اینکه بتوانیم جامعه را آماده کنیم بزرگترین و مهماتی که در اختیار داریم حضور مردم در پای صندوق‌های های رای است که می‌تواند دشمن را زمین‌گیر کند و به این دلیل کار را الان با برنامه ریزی خوبی داشته‌ایم و با مشارکت موثر و کارساز دادگستری تهران این هماهنگی انجام می‌شود که به استقبال انتخابات مجلس شورای اسلامی برویم.

محسنی بندپی گفت: حمایت همه جانبه از رونق تولید و امنیت سرمایه گذاری و جذب سرمایه و رفع موانع شکل گرفته مهم است. اگرچه یک نگاه حقوقی و قضائی در زمانی که ما به بن بست رسیده‌ایم می‌تواند راهگشایی و ارائه طریق کند که این امر می‌تواند به اقتصاد خانواده‌ها کمک کند.

وی در پایان از زحمات رئیس کل پیشین دادگستری تهران و همکاران وی در دادگستری کل استان تهران در خصوص ارتقای رونق تولید، جذب و امنیت سرمایه گذاری و مبارزه با عوامل فسادانگیز و ظرفیت‌های رسیدگی به تخلفات استانداری تشکر و برای رئیس کل جدید دادگستری تهران آرزوی موفقیت در سمت جدید کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل