بازدید 7256
خبر

استقلال در حال مذاکره با هافبک سابق یوونتوس

کریستین پاسکواتو که یک هافبک هجومی و مهاجم کاذب است، در آکادمی باشگاه یوونتوس پرورش یافته و یک بازی برای تیم اصلی بیانکونری نیز انجام داده است.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 07 August 2019

پس از جدایی آیاندا پاتوسی از استقلال، این باشگاه هنوز به جذب هافبک بازیساز نشده و همچنان در جستجوی یک بازیکن خلاق است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از چندین گزینه مثل پوچارلی ، حالا شایعه شده است که کریستین پاسکواتو، هافبک ۳۰ ساله ایتالیایی گزینه آندره آ استراماچونی جهت تقویت خط هافبک استقلال است. پاسکواتو پس از اتمام قراردادش با لژیا ورشوی لهستان در ماه گذشته، بازیکن آزاد است. این یعنی سران استقلال برای جذب او نیازی به پرداخت رضایت‌نامه‌ای نخواهند داشت و برای نهایی کردن انتقال، فقط باید دستمزد پاسکواتو را تامین کنند. کریستین پاسکواتو که یک هافبک هجومی و مهاجم کاذب است، در آکادمی باشگاه یوونتوس پرورش یافته و یک بازی برای تیم اصلی بیانکونری نیز انجام داده است.

پاسکواتو همچنین در تیم‌های پسکارا، امپولی، بولونیا، تورینو و سامارای روسیه به میدان رفته و طی دو سال گذشته برای تیم لژیا ورشوی لهستان به میدان رفت. به نوشته طرفداری پاسکواتو همچنین یک بار بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. پاسکواتو در تمام ۳۳۳ بازی دوران حرفه‌ای خود، ۶۰ گل و ۵۲ پاس گل به ثبت رسانده و قیمت او در ترنسفر مارکت، ۵۰۰ هزار یورو است.

استقلال در حال مذاکره با هافبک سابق یوونتوس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها