بازدید 8948

واکنش هواداران شیخ زکزاکی به رای دادگاه نیجریه

کد خبر: ۹۱۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲ 06 August 2019

هواداران رهبر جنبش اسلامی نیجریه پس از شنیدن خبر رای دادگاه و صدور مجوز خروج از کشور برای شیخ زکزاکی و همسر ایشان، با حضور در خیابان‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

به گزارش تابناک به نقل از  فارس، به دنبال رای امروز دادگاه نیجریه و صدور مجوز خروج از کشور برای «شیخ زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه و همسر ایشان، هواداران وی در نیجریه با حضور در خیابان‌ها به شادی پرداختند.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «پرس تی وی» هواداران شیخ زکزاکی دوشنبه با حضور در خیابان‌های این کشور شادی خود را نسبت به رای دادگاه مبنی بر خروج شیخ زکزاکی و همسر ایشان از کشور و رفتن به هند برای معالجه نشان دادند.

جنبش اسلامی نیجریه در همین ارتباط در حساب توئیتری خود نوشت، دادگاه مجوزی برای سفر وی و همسرش به هند برای پیگیری روند درمان صادر کرده است. بنابر اعلام جنبش اسلامی نیجریه، قاضی دادگاه حکم داده است که باید به شیخ زکزاکی و همسرش برای دریافت خدمات درمانی مجوز داده شود چرا که به دلیل وخامت شرایط جسمانی، جان وی در خطر است 

این در حالی است که چندی قبل نیز ده‌ها شخصیت جهانی طی نامه‌هایی به دبیر کل سازمان ملل متحد رسیدگی فوری به وضعیت وخیم شیخ زکزاکی را خواستار شده بودند.

۵۳ شخصیت جهانی از جمله چهره‌های سیاسی، امنیتی، نظامی، علمی، رسانه‌ای، دینی و اقتصادی در نامه‌ای به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل خواستار رسیدگی فوری به وضعیت وخیم سلامتی شیخ زکزاکی و همسر ایشان شده بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر